Nytårsaften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Diana...

MetteT skriver:

Vi ska holde det herhjemme hos os sammen med 2 hold venner, hvor det ene har en søn på et halvt år og det andet par venter sig.. Hun har termin en uge før mig, så det er lidt skægt...

Der sku ha været 2 hold mere med, men det ene par, er hun gravid med meget svær bækkenløsning så de måtte desværre melde fra, ku ellers ha været hyggeligt da de har en søn der er på alder med min datter, så de ville rigtig ku ha leget..

Det andet par var desværre til Nf scanning i sidste uge hvor der ikke var liv, så de ku ikke rigtig overskue at sku sidde sammen med en bunke gravide og babyer og høre på børnesnak.. Forståeligt..

Knus Mette

Øv øv vi ville bare så gerne  Men nu er krykkerne kommet frem også 

Ej for pokker, håber de er ok åhh de er bare hvad alle frygter. Kan godt forstå de ikke kan overskue noget stakkels dem 

Håber i får en super aften og tænk lidt på os ikk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mormilla

Babyklar skriver:

Hvad skal i nytårsaften ??

- Jeg aner det virkelig ikke ! .. og det gør mig sku lidt trist. - Det er jo første år, hvor man ikke kan som sidste år.

og dem man gern vil holde det med, virker ikke interesseret i at mig og kæresten skal komme. :s

Jeg tror at vi ender med at være os 3 her hjemme... Vilket nok os skal blive hyggeligt men det kunne da være hyggeligt at være flere...

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Mormilla skriver:

Jeg tror at vi ender med at være os 3 her hjemme... Vilket nok os skal blive hyggeligt men det kunne da være hyggeligt at være flere...

Ja, lige præcis

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Babyklar skriver:

Ja, lige præcis

Men synes at det er svært. Fordi hvis vi skal ha gæster vil jeg gerne ha at der er en Patrick kan lege med...

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Mormilla skriver:

Men synes at det er svært. Fordi hvis vi skal ha gæster vil jeg gerne ha at der er en Patrick kan lege med...

Ja, det er jo det . heh ..

synes bare det os lyder lidt kedeligt at bare være os selv. men det nok fordi jeg endnu ikke har prøvet det .. det kan være det blir noget andet når bebs kommer.. til næste år er manden ikk hjemme, og jeg er den eneste der er gravid i min omgangs kreds lige nu, men der kan jo ske meget på et år.

Anmeld

8. december 2010

Aves..

Være hjemme med mine børn. Måske en tur i byen når de sover, hvem ved.

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Babyklar skriver:

Ja, det er jo det . heh ..

synes bare det os lyder lidt kedeligt at bare være os selv. men det nok fordi jeg endnu ikke har prøvet det .. det kan være det blir noget andet når bebs kommer.. til næste år er manden ikk hjemme, og jeg er den eneste der er gravid i min omgangs kreds lige nu, men der kan jo ske meget på et år.

Sidste år var vi os alene og jeg var os gravid. Jeg faldt i søvn før kl tolv Ups

Anmeld

8. december 2010

TbCp

Vi har inviteret min veninde som er alene med sin datter og så et vennepar som venter sig.
Så i år bliver stille roligt med børn.... men vi skal da have god mad, lidt god vin og champagne klokken 00.00 så det skla nok blive rigtig hyggeligt.... og så håber jeg lidt at Liva er vågen kl. 24 så hun kan se fyrværkeri sammen med os

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Mormilla skriver:

Sidste år var vi os alene og jeg var os gravid. Jeg faldt i søvn før kl tolv Ups

Hvordan tog din mand det ? heh . det virker på min mand at han er ligeglad med at være hjemme bare os :s

Anmeld

8. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Hvad skal i nytårsaften ??

- Jeg aner det virkelig ikke ! .. og det gør mig sku lidt trist. - Det er jo første år, hvor man ikke kan som sidste år.

og dem man gern vil holde det med, virker ikke interesseret i at mig og kæresten skal komme. :s

Nu er jeg jo sat til at føde d. 28 dec.

Men har jeg født inden og er kommet hjem, eller har jeg ikke født endnu. Så skal vi holde jul ved svigerforældrene. De bor mindre end 500 m væk, så det er jo dejligt nemt. Og jeg orker heller ikke at skal stå og lave alt muligt mad igen i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.