Nytårsaften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Aves..

Maja88 skriver:

ja og jeg havde bare forstået at i skulle være selv. og så tænkte jeg fair nok hvis de var teenagere og du så smuttede.

Jamen vi skal også være selv og ville også tage i byen når de sov, men da ikke uden barnepige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Maja88

Jildes skriver:

Jamen vi skal også være selv og ville også tage i byen når de sov, men da ikke uden barnepige.

nej godt så-- så er vi enige

Anmeld

8. december 2010

Aves..

Maja88 skriver:

nej godt så-- så er vi enige

Kunne som også bare få dem passet hele aftenen og det gør jeg måske hvis der dukker noget op, men det er nu meget hyggeligt at gå ind i det nye år med ungerne-.

Anmeld

8. december 2010

CiSo

Jeg ved endnu ikke hvad jeg og lillemanden skal! Rasmus skal med nogle venner ud, og give den gas.. Så jeg tror mig og Cilas ender hos min mor.

Anmeld

8. december 2010

Polkaprik

Her har vi ingen planer. Jeg synes det er trist at holde den alene (altså med vores 4 unger). Synes det er en rigtig festdag og derfor bør være flere samlet. Mener også det gør aftenen mere speciel for ungerne hvis man får gæster eller skal ud den aften. 

Manden er ligeglad og mener at det er lige så godt kun at være os 6.

Nu må vi se om vi finder på noget som alle vil være glade

Michelle

Anmeld

8. december 2010

Corn

Vi skal måske i sommerhus med svigerinde og hendes kæreste, deres søn der er jævnaldrende med min mellemste og deres datter der er tre mdr yngre end min yngste... Og måske kærestens søster og mand...

Ellers plejer vi at holde det herhjemme med et-to hold venner

Anmeld

8. december 2010

twinboys

Vi skal ud til et vennepar med børn og så kommer vores fælles vennepar også med deres barn... Det skal nok blive hyggeligt...

Anmeld

8. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Liam og jeg, skal bare hjem til mine forældre..

Så ikke noget vildt der, gider jeg heller ikke alligevel 

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Mormilla skriver:

Min mand sov os Kl.20 legede vi at kl. var tolv. Vi drak børne champange og fyret krudt af, så min søn kunne være med. Så da kl var omkring 23 sov vi alle 3

haha hvor sødt

Anmeld

8. december 2010

malenecl

Jeg skal hjem til min mor og spise sammen med mine brødre . Og kæresten skal hjem til sin mor og spise. Også senere på aften skal vi hen til et vennepar som også venter sig . Så det skal nok blive hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.