Gaia skriver:
Min jordemødre hed Merete og i anden halvleg havde jeg en der hed Kirsten
. De var begge helt fantastiske! Så søde, venlige og imødekommende. Jeg havde også to studerende og de var også super.
Hvis de spørger om der må komme en studerende med så sig endelig ja, det er kun en fordel!
Har hørt, at ham manden der er deroppe, er super god. Kun hørt meget positivt om ham. 
De er simpelthen så søde deroppe og det bedste er at de lytter til en og så vidt det selvf. er muligt følger ens ønsker.
Du skal bare glæde dig. du er i 100 % trygge hænder. de er meget kompetente og som sagt rigtig søde.
Jeg var jo rigtig bange for fødslen inden jeg fødte. Men da det var gået igang, var det ik så slemt og ligeså snart vi trådt ind på FG følte vi os godt modtaget og meget tilpas. Jeg var slet ik bange for noget undervejs. Følte hele vejen igennem at der var styr på det hele og de er rigtig gode til at opmuntre en, når det er lidt hårdt og gør ondt.
Kun ros ros og en dejlig oplevelse herfra. Uh når jeg taler om det så får jeg sku helt lyst til at gøre det hele igen.
Glæder mig til at høre om din fødsel.
God fornøjelse med slik og film - også selvf. fødslen 
det er virkelig bare skønt at høre at de allesammen er SÅ søde og dygtige derinde
men var også helt klart vores opfattelse og fornemmelse den dag vi var derinde og blive tjekket. De var meget rolige og gode til at forklare!
Og ja vi har faktisk allerede sagt ja til at der meget gerne må komme en jordemoder studerende med ind hvis muligheden er der. Har nemlig også kun hørt fra folk, at det er rigtig godt at have en studerende med, da der så hele tiden er en ekstra hånd 
Ham den mandlige virkede også helt vildt flink!
så selvom jeg lige tænkte "nå nå er DU jordmoder?!" haha
så er jeg helt sikker på at han er lige så god som de andre kvindelige.
hende Merete har vi haft en enkelt konsultation hos faktisk
vores egen jordemoder hedder Helle, og er SÅ sød! men hun har ferie i denne uge...
MEN alligevel håber vi selvfølgelig at vi når det inden næste uge! 
haha du må da virkelig snart på den igen, sådan som du glæder dig til næste fødsel
men er KUN skønt at høre! Er ikke nervøs for fødslen, overhovedt fakisk... men man er da altid lidt spændt! 
knus!