Den "stooooore" dag.... 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

SoffiLine

bette skriver:

haha er sikker på det bare er mig der er lidt fed lol 

men eeelsker jeres smukke maver  

du er slet ikke fed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

bette

SoffiLine skriver:

du er slet ikke fed 

hehe tak søde

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

VNB skriver:

bare vent, tiden går SÅ hurtigt!!!! jeg synes det var i sidste uge at jeg var i uge 22  ugerne flyver afsted, især nu her i julen tror jeg  

Blir da så skønt med et forårs barn! dejlig årstid!

Men blir nu også fantasktisk med et lille julebarn

Det er rigtig... synes allerede det er vildt at jeg er halvvejs

Ja, dejligt med et forårsbarn....har også altid synes det ville være hyggeligt med et julebarn...

Anmeld

8. december 2010

Miia90

FLOT FLOT mave, den bære du smager godt  

Rigtig god fødsel, håbr der sker inden ungen er omme.

Masser af ve-støv er sendt i retning

Anmeld

8. december 2010

Miia90

Miia90 skriver:

ugen

Anmeld

9. december 2010

VNB

Gaia skriver:

Min jordemødre hed Merete og i anden halvleg havde jeg en der hed Kirsten. De var begge helt fantastiske! Så søde, venlige og imødekommende. Jeg havde også to studerende og de var også super.

Hvis de spørger om der må komme en studerende med så sig endelig ja, det er kun en fordel!

Har hørt, at ham manden der er deroppe,  er super god. Kun hørt meget positivt om ham.

De er simpelthen så søde deroppe og det bedste er at de lytter til en og så vidt det selvf. er muligt følger ens ønsker.

Du skal bare glæde dig. du er i 100 % trygge hænder. de er meget kompetente og som sagt rigtig søde.

Jeg var jo rigtig bange for fødslen inden jeg fødte. Men da det var gået igang, var det ik så slemt og ligeså snart vi trådt ind på FG følte vi os godt modtaget og meget tilpas. Jeg var slet ik bange for noget undervejs. Følte hele vejen igennem at der var styr på det hele og de er rigtig gode til at opmuntre en, når det er lidt hårdt og gør ondt.

Kun ros ros og en dejlig oplevelse herfra. Uh når jeg taler om det så får jeg sku helt lyst til at gøre det hele igen. Glæder mig til at høre om din fødsel.

God fornøjelse med slik og film - også selvf. fødslen

det er virkelig bare skønt at høre at de allesammen er SÅ søde og dygtige derinde  men var også helt klart vores opfattelse og fornemmelse den dag vi var derinde og blive tjekket. De var meget rolige og gode til at forklare!

Og ja vi har faktisk allerede sagt ja til at der meget gerne må komme en jordemoder studerende med ind hvis muligheden er der. Har nemlig også kun hørt fra folk, at det er rigtig godt at have en studerende med, da der så hele tiden er en ekstra hånd

Ham den mandlige virkede også helt vildt flink!  så selvom jeg lige tænkte "nå nå er DU jordmoder?!"  haha  så er jeg helt sikker på at han er lige så god som de andre kvindelige.

hende Merete har vi haft en enkelt konsultation hos faktisk  vores egen jordemoder hedder Helle, og er SÅ sød! men hun har ferie i denne uge...  MEN alligevel håber vi selvfølgelig at vi når det inden næste uge!

haha du må da virkelig snart på den igen, sådan som du glæder dig til næste fødsel  men er KUN skønt at høre! Er ikke nervøs for fødslen, overhovedt fakisk... men man er da altid lidt spændt!

knus!

Anmeld

9. december 2010

VNB

blomst84 skriver:

Ja kan jo være jeg tager helt fejl har i egentlig tænkt på navn? Men glæder mig til at høre om din fødsel er du ikke bare super spændt??

jo vi er SINDSYGT spændte begge to!  Det er bare helt vildt underligt at gå her og vente og vente mens man tænker på at den lille derinde ligger og ser præcis ud som den gør når vi også endelig møder den! En fuldvoksen lille baby, som bare venter på at komme til verden

Vi har fundet både et pige navn og et drenge navn  de har begge ligget helt fast siden i sommers. men vi holder dem lige hemmelige indtil den bette er ude  

ih hvor jeg dog glæder mig til at kunne både vise frem og fortælle om den lille drillepind! KOM SÅ UUUUUUD!

Anmeld

9. december 2010

VNB

Miia90 skriver:

Mange tak!

Håber virkelig også meget på at det sker inden ugen er omme! Ville være så skønt

Anmeld

9. december 2010

blomst84

VNB skriver:

jo vi er SINDSYGT spændte begge to!  Det er bare helt vildt underligt at gå her og vente og vente mens man tænker på at den lille derinde ligger og ser præcis ud som den gør når vi også endelig møder den! En fuldvoksen lille baby, som bare venter på at komme til verden

Vi har fundet både et pige navn og et drenge navn  de har begge ligget helt fast siden i sommers. men vi holder dem lige hemmelige indtil den bette er ude  

ih hvor jeg dog glæder mig til at kunne både vise frem og fortælle om den lille drillepind! KOM SÅ UUUUUUD!

Så bliver der flere overraskelser  både med navn og køn... men glæder mig til at læse din FB og se en masse billeder af vidunderet  det må virkelig være noget helt specielt at komme til terminsdatoen, for mit vedkommende den 13. januar en dato, jeg hele tiden tænker på og tæller ned til... Men ja tålmodighed tålmodighed.. så skal den lille nok snart komme  

Anmeld

9. december 2010

VNB

uh jamen den 13 januar er jo også lige om lidt!

og ja man har godt nok let tendens til at hænge sig i den terminsdato... også selvom man får afvide at man ikke skal regne med at ramme den  men det ER jo den dato man tæller ned til og regner ud fra

Håber at jeg inden længe kan give spændende nyt herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.