Den "stooooore" dag.... 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

blomst84

Wauw.... Så kan det blive meget meget snart vestøv vestøv og en masse vestøv afsted til dig så du kan få din lille " dreng" i armenen hihi for syntes nu stadig det ligner en drengemave knus Sabrina 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

VNB

mybaby-girl skriver:

Den mave bærer du rigtig flot

Håber og krydser finger for at du føder inden ugen er omme

************************** (en masse vestøv til dig)

1000 tak!

uuuuuuh ja vi krydser også ALT for at der snart sker noget

Anmeld

8. december 2010

VNB

blomst84 skriver:

Wauw.... Så kan det blive meget meget snart vestøv vestøv og en masse vestøv afsted til dig så du kan få din lille " dreng" i armenen hihi for syntes nu stadig det ligner en drengemave knus Sabrina 34+6

Mange tak søde Nu må HELE den store bunke af ve-støv da snart begynde at virke lidt...

Hihi ja du har godt nok sagt hele vejen igennem nu, at det blir en dreng! Så blir rigtig spændende om du får ret

Anmeld

8. december 2010

bette

du ser vildt fantastisk ud..

men æh nærstuderede lige cm´erne.. og æh.. jeg er 104 cm om maven.. og jeg er ikke gravid.. fuck det er sku da pinligt..haha 

Anmeld

8. december 2010

Gaia

Min jordemødre hed Merete og i anden halvleg havde jeg en der hed Kirsten. De var begge helt fantastiske! Så søde, venlige og imødekommende. Jeg havde også to studerende og de var også super.

Hvis de spørger om der må komme en studerende med så sig endelig ja, det er kun en fordel!

Har hørt, at ham manden der er deroppe,  er super god. Kun hørt meget positivt om ham.

De er simpelthen så søde deroppe og det bedste er at de lytter til en og så vidt det selvf. er muligt følger ens ønsker.

Du skal bare glæde dig. du er i 100 % trygge hænder. de er meget kompetente og som sagt rigtig søde.

Jeg var jo rigtig bange for fødslen inden jeg fødte. Men da det var gået igang, var det ik så slemt og ligeså snart vi trådt ind på FG følte vi os godt modtaget og meget tilpas. Jeg var slet ik bange for noget undervejs. Følte hele vejen igennem at der var styr på det hele og de er rigtig gode til at opmuntre en, når det er lidt hårdt og gør ondt.

Kun ros ros og en dejlig oplevelse herfra. Uh når jeg taler om det så får jeg sku helt lyst til at gøre det hele igen. Glæder mig til at høre om din fødsel.

God fornøjelse med slik og film - også selvf. fødslen

Anmeld

8. december 2010

VNB

bette skriver:

men æh nærstuderede lige cm´erne.. og æh.. jeg er 104 cm om maven.. og jeg er ikke gravid.. fuck det er sku da pinligt..haha 

mange mange tak

hahaha hmm.... jamen jeg var altså også en MEGET bette nips før jeg blev gravid....

er sikker på at du er helt fin som du er

Anmeld

8. december 2010

bette

VNB skriver:

mange mange tak

hahaha hmm.... jamen jeg var altså også en MEGET bette nips før jeg blev gravid....

er sikker på at du er helt fin som du er

haha det kunne godt være jeg skulle overveje at gøre en ekstra indsats for det vægttab..  

nå nu vil jeg gå ud og æde æbleskiver 

Anmeld

8. december 2010

SoffiLine

bette skriver:

Er sikker på du ser skide godt ud! 

Jeg er 100 rundt om maven og er i uge 26, hvis min mave fortsætter med at vokse på den måde den har gjort ind til nu, så springer jeg

Anmeld

8. december 2010

bette

SoffiLine skriver:

Er sikker på du ser skide godt ud! 

Jeg er 100 rundt om maven og er i uge 26, hvis min mave fortsætter med at vokse på den måde den har gjort ind til nu, så springer jeg

haha er sikker på det bare er mig der er lidt fed lol 

men eeelsker jeres smukke maver  

Anmeld

8. december 2010

blomst84

VNB skriver:

Mange tak søde Nu må HELE den store bunke af ve-støv da snart begynde at virke lidt...

Hihi ja du har godt nok sagt hele vejen igennem nu, at det blir en dreng! Så blir rigtig spændende om du får ret

Ja kan jo være jeg tager helt fejl har i egentlig tænkt på navn? Men glæder mig til at høre om din fødsel er du ikke bare super spændt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.