.... som nok ikke blir så stor alligevel 
Idag, den 8 December, er det min længe ventede termins-dag!
Nøj denne dato har fyldt meget i tankerne i de sidste 8-9 mdr...
det har været det faste anker-punkt, DATOEN, samtale emne 1000 gange osv osv...
Men det ser ud til at jeg kommer til at gå over termin... Havde jeg nu egentlig også regnet lidt med, da det jo er meget normalt for førstegangs gravide. Så jeg er egentlig slet ikke så skufftet igen... Selvfølgelig ville det være SKØNT at kunne føde lige præcis på terminen, men på den anden side har vi nu også ventet på den lille bebs i så lang tid (2 år + 9 mdr), at dage fra eller til, ikke spiller den store rolle... 
Men NØØØJ hvor vi glæder os til at blive forældre lige om lidt!!!
det blir jo så VILDT at møde den lille, se hvordan h*n ser ud, finde ud af kønnet, dufte til den, kysse og kramme den osv osv osv! 
Kunne være fedt at føde inden ugen er omme, og har da også en lille bitte smule tegn på at der er optakt til noget... min slimprop gik i mandags kl 09.30
en stor fin, helt gennemsigtig, slim klat - som gik på én gang, der var slet ingen tvivl om at det var den
har rigtig mange plukkeveer, og en murren og tryggen i både maven og lænden... så tager det som gode tegn på at den lille nisse-trold snart vil ud
Her kommer det allersidste mavebillede fra mig, måler nu 102 cm og den store mave både vejer godt og fylder godt i landskabet! Er stadig vildt glad for den og det blir helt underlig når den lige pludselig er væk! 
knus fra mig!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld