Den "stooooore" dag.... 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

businesstigger

Fin fin mave på en ganske stor dag! Kan godt forstå i glæder jer til at møde jeres jule-trold . Selv husker jeg de 5 dage jeg gik over med Alexander som næsten 5x9 mdr. oven i. Men jeg var også super utålmodig og familien var ikke god til ikke at være nysgerrige hele tiden om det nu var sket. Nej der er STADIG ikke sket noget og I skal nok høre NÅR det er. Håber at de tegn du har er tegn på at du ikke skal vente alt for længe endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

VNB

Chewy skriver:

Ej, hvor er du bare sindsygt smuk!! Sikke en flot mave og du stråler bare Det bliver spændende at se, hvad den fine mave gemmer på Held og lykke med det hele

1000 1000 tak!  

Ja det blir SÅ spændende om maven gemmer på en lille søn eller datter til os! Blir helt vildt stort at finde ud af det!

iiiih altså hvor vi glæder os

Anmeld

8. december 2010

VNB

Leneur skriver:

Det bliver da også bare superstort når den lille kommer ud. Jeg håber ikke du kommer til at gå for meget over tid. Pøj pøj med det hele.

Mange tak!!!  

Håber heller ikke at jeg går ALT for meget over tid

Anmeld

8. december 2010

VNB

Maja! skriver:

Nøj hvor er du bare fin

lad os da håbe du snart får lov til at se den lille guldklump..

jeg sender ihvertfald lige en masse vestøv

Og 1000 tak for ve-støvet!!  håber det hjælper

Anmeld

8. december 2010

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Du er meget meget smuk gravid, men kan godt forstå du gerne snart vil have baby ud til jer

Det er forresten også en fin lilla trøje-må jeg spørge hvor den er fra?

Kathrine

mange mange tak!

uuuh kan næsten ikke huske hvor trøjen er fra... købte den før jeg overhovedt blev gravid...  men tror den er fra H&M... Den sælges sikkert desværre ikke mere...  Men jo den er skøn, og så er der god plads i den hihi

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Ihhh..sikke nogle superlækre billeder..og hvor er din mavse fin..og sunket godt ned, så man kan da se, at det er lige på trapperne.
Tillykke med termins-fødselsdagen..hehe! 
Så nu holder jeg vejret og venter spændt, både på FB og billeder

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

VNB skriver:

mange mange tak!

uuuh kan næsten ikke huske hvor trøjen er fra... købte den før jeg overhovedt blev gravid...  men tror den er fra H&M... Den sælges sikkert desværre ikke mere...  Men jo den er skøn, og så er der god plads i den hihi

Tak for svar  Det var ærgeligt, for ja, den ser nemlig super lækker ud når man også har en mave der skal kunne være deri... jeg må på jagt og se om jeg ikke kan finde det et sted

Anmeld

8. december 2010

VNB

Carina87 skriver:

Ej hvor er du flot og sikke et dejligt indlæg! Jeg håber du snart får lov at få den lille ud! Ja det kan jo ikke undgåes at blive snart, men så håber jeg det blir meget snart Pøj pøj!

mange mange tak  hvor er det bare vildt skønt med alle jeres søde svar! Så går ventetiden lidt hurtigere med et stort smil på læben! Blir helt rørt  

Håber også det blir meget snart

Anmeld

8. december 2010

VNB

piadas skriver:

Hvor er du bare fin og hvor ser du glad ud!

Jeg sender lige en ordentlig omgang vestøv!

uuuuuuh ja jeg indsamler ALT det ve-støv jeg kan!  håber bunken snart blir stor nok

og 1000 tak for de søde ord!

Anmeld

8. december 2010

VNB

Tjuhl skriver:

naaaaaaaj er det NU??? jeg kan kun sige: GLÆD dig der er ingen ord der kan beskrive hvor fantastisk det er - det HELE!! jeg  for at du er mor inden ugen er omme!

1000 tak søde!

Vi håber, håber og håber også bare at den lille bebs vil ud i denne uge! og uhh ja glæder mig helt vildt til det hele!  blir så vild og stor en oplevelse!

Håber at alt går rigtig godt med lille smukke Sol!

(hov kan se vi ikke er venner mere herinde??  Håber da at der er sket en fejl?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.