Den "stooooore" dag.... 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

VNB

businesstigger skriver:

Fin fin mave på en ganske stor dag! Kan godt forstå i glæder jer til at møde jeres jule-trold . Selv husker jeg de 5 dage jeg gik over med Alexander som næsten 5x9 mdr. oven i. Men jeg var også super utålmodig og familien var ikke god til ikke at være nysgerrige hele tiden om det nu var sket. Nej der er STADIG ikke sket noget og I skal nok høre NÅR det er. Håber at de tegn du har er tegn på at du ikke skal vente alt for længe endnu!

mange tak!

Uuuuh kan sagtens følge dig mht opringninger/sms´er fra familien! Min tlf + Facebook, har kimet de sidste 4-5 dage nu!  Hele familien skal liiiige høre om der er noget nyt... haha - NEJ jeg skal nok give lyd...  ved godt de mener i den BEDSTE mening, og at det er fordi de glæder sig! Så selvom jeg nogle gange lige skal tælle til 10, prøver jeg at svare høfligt og pænt   

Blir SÅ skønt når man endelig kan sende en sms rundt med godt nyt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

VNB

SussieThyssen skriver:

Ihhh..sikke nogle superlækre billeder..og hvor er din mavse fin..og sunket godt ned, så man kan da se, at det er lige på trapperne.
Tillykke med termins-fødselsdagen..hehe! 
Så nu holder jeg vejret og venter spændt, både på FB og billeder

Kærligst
Sussie

mange tak

Ja maven er sunket rigtig godt ned! kan også sagtens mærke at babys hoved står solidt fast, føler jeg går med en håndbold mellem benene næsten hihi  så jeg vrælter lidt rundt som en anden and!

Glæder mig også til at det endelig er min tur til at skrive en FB og ligge billeder ind af det lille vidunder!  

Anmeld

8. december 2010

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for svar  Det var ærgeligt, for ja, den ser nemlig super lækker ud når man også har en mave der skal kunne være deri... jeg må på jagt og se om jeg ikke kan finde det et sted

hihi ja du må ud på jagt  tror man kan finde noget lignende mange steder... den har det der "flagermuse-snit" som mange bluser har lige nu... og så kan du helt sikkert bruge den hele vejen igennem graviditeten!

held og lykke med jagten, og graviditeten!

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

VNB skriver:

hihi ja du må ud på jagt  tror man kan finde noget lignende mange steder... den har det der "flagermuse-snit" som mange bluser har lige nu... og så kan du helt sikkert bruge den hele vejen igennem graviditeten!

held og lykke med jagten, og graviditeten!

ja, det er også det der flagermusærme jeg godt kan li og den ser dejlig lang ud din trøje...!

Mange tak og held og lykke fødslen... åhh hvor er du altså heldig at det er nu... Jeg må vente helt til april :-)

Anmeld

8. december 2010

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

ja, det er også det der flagermusærme jeg godt kan li og den ser dejlig lang ud din trøje...!

Mange tak og held og lykke fødslen... åhh hvor er du altså heldig at det er nu... Jeg må vente helt til april :-)

bare vent, tiden går SÅ hurtigt!!!! jeg synes det var i sidste uge at jeg var i uge 22  ugerne flyver afsted, især nu her i julen tror jeg  

Blir da så skønt med et forårs barn! dejlig årstid!

Men blir nu også fantasktisk med et lille julebarn

Anmeld

8. december 2010

Line Højdal

Du skal da bestemt også have en lille hilsen med herfra... Jeg kan levende forestille mig hvordan det må være at ramme terminsdato, datoen man bare har gået og talt ned til. Så kan man begynde at snakke om at blive utålmodig

Jeg sender dig lige en kæmpe bunke vestøv og håber i får jeres prins/prinsesse i armene inden ugen er omme

Line (der også må vente til april)...

Anmeld

8. december 2010

VNB

Pipkukkeren skriver:

Du skal da bestemt også have en lille hilsen med herfra... Jeg kan levende forestille mig hvordan det må være at ramme terminsdato, datoen man bare har gået og talt ned til. Så kan man begynde at snakke om at blive utålmodig

Jeg sender dig lige en kæmpe bunke vestøv og håber i får jeres prins/prinsesse i armene inden ugen er omme

Line (der også må vente til april)...

mange mange tak

ja man hænger sig desværre lidt i den den termins dato, selvom man får afvide hele vejen igennem at det skal man IKKE, for det er jo bare et prej... men det gør man bare alligevel  og så kan man ikke undgå at føle sig lidt "snydt" og så alligevel ikke... for man VED jo at det er meget meget normalt at gå nogle dage eller uger over tid...

Det er dog vildt dejligt at tænke på at NU er det kun et spørgsmål om timer eller dage før den lille bebs endelig skal se dagens lys!  

Anmeld

8. december 2010

Gaia

Hvor ser du godt ud!

Ved præcist hvordan du har det. Det kan ikke være andet end en lille smule nederen når man når terminsdagen og bum så sker der ingen ting. Men Måske der alligevel sker noget. Du siger din slimprop gik i mandags ergo må du være begyndt at åbne dig lidt og du siger du har noget murren foran og bagved.. du skal se når du kommer på FG så er du sikkert åbnet en del cm og livmoderhalsen er udslettet. Og så lige en ting - dagen er ikke omme så hvem ved? Ej tror faktisk ud har født indenfor de næste 2-4 dage. Lyder lidt som om der er noget igang, så du er helt sikkert begyndt, men derfor kan der jo godt gå nogle dage eller måske bare til i aften?

Har i hvert fald tænkt på dig i de her dage. Håber endnu engang du bare får en super fed oplevelse og hils lige på FG. De er helt fantastiske. Håber du får en af de samme jordemødre som jeg havde. de var bare så super!

Nåja tror det er en lille pige Skulle lige nå at gætte. Kan du nu have et par dejlige dage/ eller timer og nyde en slapper på sofae, en god film og bag lige en kage eller to - der går nok lidt tid inden der er tid til det igen. Nu venter der jo en dejlig sød tid men en dejlige vidunderlig lille baby.

Stort julekram herfra og glæder os til at høre når det lille jule barn er kommet til verden.

pøj pøj

Anmeld

8. december 2010

VNB

Gaia skriver:

Hvor ser du godt ud!

Ved præcist hvordan du har det. Det kan ikke være andet end en lille smule nederen når man når terminsdagen og bum så sker der ingen ting. Men Måske der alligevel sker noget. Du siger din slimprop gik i mandags ergo må du være begyndt at åbne dig lidt og du siger du har noget murren foran og bagved.. du skal se når du kommer på FG så er du sikkert åbnet en del cm og livmoderhalsen er udslettet. Og så lige en ting - dagen er ikke omme så hvem ved? Ej tror faktisk ud har født indenfor de næste 2-4 dage. Lyder lidt som om der er noget igang, så du er helt sikkert begyndt, men derfor kan der jo godt gå nogle dage eller måske bare til i aften?

Har i hvert fald tænkt på dig i de her dage. Håber endnu engang du bare får en super fed oplevelse og hils lige på FG. De er helt fantastiske. Håber du får en af de samme jordemødre som jeg havde. de var bare så super!

Nåja tror det er en lille pige Skulle lige nå at gætte. Kan du nu have et par dejlige dage/ eller timer og nyde en slapper på sofae, en god film og bag lige en kage eller to - der går nok lidt tid inden der er tid til det igen. Nu venter der jo en dejlig sød tid men en dejlige vidunderlig lille baby.

Stort julekram herfra og glæder os til at høre når det lille jule barn er kommet til verden.

pøj pøj

1000 mange tak søde, sikke et dejligt brev!

Jamen jeg tror da helt sikkert også selv at der er gang i noget  kan mærke at min krop føles anderledes lige nu, og at der foregår nogle ting inde hos bebs som simpelthen kun kan være gode tegn på at den snart vil ud! Den "lækre" slim-prop går vel også kun når livmoderhalsen er enten meget udvidet eller væk??? hihi og ja det KAN jo nåes endnu på termins dato! Men så skal det da godt nok være en lyn fødsel, eftersom jeg hverken har veer eller noget endnu  man skal aldrig sige aldrig  ville da ønske at det hele starter her i aften!

det er SÅ dejligt at tænke på at du havde så rar en fødsel, da det jo højst sansyneligt bliver nogle af de samme folk jeg kommer til at møde derinde. kan du huske hvad din jordemoder hed???  Vores egen faste jordemoder har DESVÆRRE ferie i denne uge... hende ville jeg ellers godt nok gerne have.. men er sikker på at resten også er søde derinde. De har en mandlig jordemoder også  det fandt jeg ud af den dag jeg fik kørt den strimmel derinde... lidt spooky, men han kan jo måske være skide god!

hihi det blir spændende at se om du får ret i dit gæt ang kønnet  jeg hælder stadig også mest selv til en pige, men på en måde så tror jeg alligevel også en dreng...  iiih altså jeg ved det jo ikk... det finder vi da heldigvis snart ud af!

Jeg vil skynde mig at følge dit råd, og smide mig på sofaen med et varmt tæppe, en god film og en stor pose juleslik!

GLÆDER mig til at jeg kan bringe godt nyt, du får selvfølgelig en sms når bebsi ligger trygt i vores arme!

Anmeld

8. december 2010

mybaby-girl

Den mave bærer du rigtig flot

Håber og krydser finger for at du føder inden ugen er omme

************************** (en masse vestøv til dig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.