Gaia skriver:
Hvor ser du godt ud!
Ved præcist hvordan du har det. Det kan ikke være andet end en lille smule nederen når man når terminsdagen og bum så sker der ingen ting. Men Måske der alligevel sker noget. Du siger din slimprop gik i mandags ergo må du være begyndt at åbne dig lidt og du siger du har noget murren foran og bagved.. du skal se når du kommer på FG så er du sikkert åbnet en del cm og livmoderhalsen er udslettet
. Og så lige en ting - dagen er ikke omme så hvem ved?
Ej tror faktisk ud har født indenfor de næste 2-4 dage. Lyder lidt som om der er noget igang, så du er helt sikkert begyndt, men derfor kan der jo godt gå nogle dage eller måske bare til i aften?
Har i hvert fald tænkt på dig i de her dage. Håber endnu engang du bare får en super fed oplevelse og hils lige på FG. De er helt fantastiske. Håber du får en af de samme jordemødre som jeg havde. de var bare så super!
Nåja tror det er en lille pige
Skulle lige nå at gætte
. Kan du nu have et par dejlige dage/ eller timer og nyde en slapper på sofae, en god film og bag lige en kage eller to
- der går nok lidt tid inden der er tid til det igen. Nu venter der jo en dejlig sød tid men en dejlige vidunderlig lille baby.
Stort julekram herfra og glæder os til at høre når det lille jule barn er kommet til verden.
pøj pøj
1000 mange tak søde, sikke et dejligt brev! 
Jamen jeg tror da helt sikkert også selv at der er gang i noget
kan mærke at min krop føles anderledes lige nu, og at der foregår nogle ting inde hos bebs som simpelthen kun kan være gode tegn på at den snart vil ud! Den "lækre" slim-prop går vel også kun når livmoderhalsen er enten meget udvidet eller væk??? hihi og ja det KAN jo nåes endnu på termins dato! Men så skal det da godt nok være en lyn fødsel, eftersom jeg hverken har veer eller noget endnu
man skal aldrig sige aldrig
ville da ønske at det hele starter her i aften! 
det er SÅ dejligt at tænke på at du havde så rar en fødsel, da det jo højst sansyneligt bliver nogle af de samme folk jeg kommer til at møde derinde. kan du huske hvad din jordemoder hed???
Vores egen faste jordemoder har DESVÆRRE ferie i denne uge... hende ville jeg ellers godt nok gerne have.. men er sikker på at resten også er søde derinde. De har en mandlig jordemoder også
det fandt jeg ud af den dag jeg fik kørt den strimmel derinde... lidt spooky, men han kan jo måske være skide god! 
hihi det blir spændende at se om du får ret i dit gæt ang kønnet
jeg hælder stadig også mest selv til en pige, men på en måde så tror jeg alligevel også en dreng...
iiih altså jeg ved det jo ikk... det finder vi da heldigvis snart ud af!
Jeg vil skynde mig at følge dit råd, og smide mig på sofaen med et varmt tæppe, en god film og en stor pose juleslik! 
GLÆDER mig til at jeg kan bringe godt nyt, du får selvfølgelig en sms når bebsi ligger trygt i vores arme!