Friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Carina1977

Ox. skriver:

Tro mig, har vi heller ikke, så vi render og, desværre, må låne til højre og venstre, lige pt har vi 43,- til de næste 2 uger .. fedt

Puha  er det pga. julegaver eller? Det må godt nok være hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Øv. 

Ja, man kan jo sagtens have meget lavt rådighedsbeløb, selvom ens årsindtægt er nogenlunde .

Håber, I får det hele til at hænge sammen 

Mange tak håber vi får snart arbejde så vi kan får økonomien lidt op.

Anmeld

7. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Tak for linket. Som jeg har forstået det så skal vi betale det hele selv

Jamen skrev du ikke at i var arbejdsløse? Så får i da heller ikke så mange penge, at i skal betale det hele selv. Hvad er jeres årsindtægt? (hvis altså du ønsker at oplyse dette)

Jeg får 100 % friplads, men lever også af en førtidspension og er alene med min søn.

Anmeld

7. december 2010

Ox.

Carina1977 skriver:

Puha  er det pga. julegaver eller? Det må godt nok være hårdt

Vi er ikke engang færdige med julegaver endnu  Men nej, havde sparet op det meste af året til julegaver, så de fleste af pengene var derfra, men vores bil røg sig lige en tur, så dne måtte på værksted, så Jonas og jeg lader være med at spise morgenmad og middagsmad så prinsessen har mad, men det fungere da også .. for nu ihvertfald .. :/

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Mange tak håber vi får snart arbejde så vi kan får økonomien lidt op.

Ja, lad os da håbe det 

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jamen skrev du ikke at i var arbejdsløse? Så får i da heller ikke så mange penge, at i skal betale det hele selv. Hvad er jeres årsindtægt? (hvis altså du ønsker at oplyse dette)

Jeg får 100 % friplads, men lever også af en førtidspension og er alene med min søn.

Kan ikke helt huske det men det er mere end det man skal have til at får hjælp.

Jeg håber at kommunen vil hjælpe os, så er det meget nemmer at tager ud og søge arbejde.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Vi er ikke engang færdige med julegaver endnu  Men nej, havde sparet op det meste af året til julegaver, så de fleste af pengene var derfra, men vores bil røg sig lige en tur, så dne måtte på værksted, så Jonas og jeg lader være med at spise morgenmad og middagsmad så prinsessen har mad, men det fungere da også .. for nu ihvertfald .. :/

Puha hvor lyder det hårdt.

Anmeld

7. december 2010

wamse

Ox. skriver:

Ej hvor det altså lyder hårdt

Anmeld

7. december 2010

N&J

Anonym skriver:

Kan ikke helt huske det men det er mere end det man skal have til at får hjælp.

Jeg håber at kommunen vil hjælpe os, så er det meget nemmer at tager ud og søge arbejde.

Men hvis indkomsten ligger mellem 145000 (mener jeg) og de 300.000 eller hvor meget det nu er, så kan man stadig få tilskud, bare ikke 100 %, syntes da I skal ringe ind til pladsanvisningen og høre, de plejer at kunne give jer et nogenlunde svar.. 

Anmeld

7. december 2010

N&J

Ox. skriver:

Det lyder godt nok ikke særlig sjovt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.