Friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.786 visninger
65 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Mig og min mand har søgt friplads til dagpleje til vores datter.

Vi har ikke råd til at betale selv. Vi har knap nok 2500 kr til at leve for når alle regninger er betalt.

Så mit spørgesmål er hvad vurder det når det skal regne ud om vi kan får det eller ikke!?
Når man får fripladsen skal man selv betale noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

B&J

Anonym skriver:

Hej.

Vi har ikke råd til at betale selv. Vi har knap nok 2500 kr til at leve for når alle regninger er betalt.

Så mit spørgesmål er hvad vurder det når det skal regne ud om vi kan får det eller ikke!?

jamen i kommer til af betale lidt da i er to for mig og min kæreste da vi begge var på kontanthjælp skulle vi stadig betale 5% så det skal i også vi spurgte nemlig men nu har han arbejde så skal man jo betale

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen i kommer til af betale lidt da i er to for mig og min kæreste da vi begge var på kontanthjælp skulle vi stadig betale 5% så det skal i også vi spurgte nemlig men nu har han arbejde så skal man jo betale

Hvor meget betalte i ca?

Anmeld

7. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Hej.

De vurderer ikke på jeres rådighedsbeløb, men på jeres årsindtægt.

Anmeld

7. december 2010

Ox.

Altså, vi har udbetalt 12.000,- i måneden tilsammen hvor der skal betales regninger, bil, mad osv af, og vi skal stadig af med 1000,- i måneden ..

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

De vurderer ikke på jeres rådighedsbeløb, men på jeres årsindtægt.

Okay, det er lidt øv da det forhindre en af os at komme i arbejde da vi er begge arbejdslyse og vi har ingen pasningsmuligheder.

Men tak for svar.

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej.

http://www.aarhuskommune.dk/~/media/Dokumenter/MBU/Pladsanvisningen/Ansoegningsskemaer/Ansoegning-om-Friplads/Word-Pro--Fripladsregler-2010-for-og-bagside.ashx

Halløj

Kommer, som du kan se via linket, an på, hvad jeres årlige husstandsindkomst er. Og altså ikke hvilket beløb, I har til rådighed.

Håber, det kunne hjælpe dig.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Altså, vi har udbetalt 12.000,- i måneden tilsammen hvor der skal betales regninger, bil, mad osv af, og vi skal stadig af med 1000,- i måneden ..

Okay det er alligevel meget, det har vi slet ikke penge til desværre

Anmeld

7. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Okay, det er lidt øv da det forhindre en af os at komme i arbejde da vi er begge arbejdslyse og vi har ingen pasningsmuligheder.

Men tak for svar.

Her er et skema, så kan i selv gå ind og så hvor mange % i skal betale ud af fuld pris:
http://www.sm.dk/Temaer/sociale-omraader/Boern-ung e-og-familie/Dagtilbudsomraadet/fripladstilskud/Do cuments/Fripladsskala%20pr%20%201%20%20januar%2020 10%20ny%20BEK%20%282%29.pdf

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Det er jo et prioriterings spørgsmål... Men hvis i begge er uden job, tror jeg også i får en del i tilskud... Prisen afhænger af hvilken kommune man er bosat i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.