Forstår det ik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

M.O.A.R.

StephanieJ skriver:

Personligt syntes jeg ikke børn og make up hænger sammen overhovedet. En mascara og neutral øjenskygge er maks. Men syntes stadig ikke at det er børn der skal gå med det!

Jeg er ved at kaste op når jeg se de der små 12-13 årige tøser rende rundt i ingen tøj eller også meget nedringet tøj og hovedet proppet med make up som nærmest ligner at pudderdåsen er eksploderet!
Det er meget muligt at de selv syntes det er smart og at alle andre gør det. Men får jeg en pige, så får hun ikke lov til at rende rundt og udstille sig selv på den måde. Hun er barn!

Kan godt være nogen syntes jeg måske lyder sippet, men syntes ikke unge teenagere skal rende rundt og lege voksne og ligne forvoksede duller (ikke for at støde nogen  så håber jeg ikke jeg gør)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Nalle

Alle mennesker ejer vel et spejl, og har man en kæmpe kant af brun cream kan man sku sagtens se det!

Sagde den anden dag til en veninde hun have en tydelig kant, men havde jeg ikke kunne li hende, havde jeg grint af hende i stedet
Kan på ingen måde tage det seriøst, måske fordi jeg aldrig selv har gået med det.

Anmeld

7. december 2010

wamse

Det er jo heller ikke sikkert at deres forældre ved at de render sådan rundt

Men jeg ville helle lære min datter, hvordan man lægger en pæn makeup. Jeg ville ikke nægte min datter at bruge makeup, så hellere støtte hende i at vælge noget godt og pænt makeup. Selvfølgelig ville hun da ellers bare gøre det uden min viden, for hun vil jo prøve sig frem til, hvordan man som kvinde ser ud og hvordan man opfører sig

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

wamse skriver:

Det er jo heller ikke sikkert at deres forældre ved at de render sådan rundt

Men jeg ville helle lære min datter, hvordan man lægger en pæn makeup. Jeg ville ikke nægte min datter at bruge makeup, så hellere støtte hende i at vælge noget godt og pænt makeup. Selvfølgelig ville hun da ellers bare gøre det uden min viden, for hun vil jo prøve sig frem til, hvordan man som kvinde ser ud og hvordan man opfører sig

Som forældre ser man jo sine børn, så mon ikke forældrene ved hvordan pigerne ser ud??

Anmeld

7. december 2010

wamse

LouiseNielsen skriver:

Som forældre ser man jo sine børn, så mon ikke forældrene ved hvordan pigerne ser ud??

Har du aldrig lavet noget uden dine forældres viden?? Det er da ikke svært at først at tage makeuppen på når man er væk hjemmefra

Jeg har i hvert fald lavet mange mange ting uden mine forældres viden

Anmeld

7. december 2010

SoffiLine

Når min pige kommer i den alder, og hun begynder på det der sminke dukke halløj (hvis hun gør) så vil jeg vise & lære hende hvordan man lægger en pæn make up.

Hvis jeg ser en pige med så meget bruncreme at der er en kant, så kan jeg faktisk godt finde på at sige det til hende 

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

wamse skriver:

Har du aldrig lavet noget uden dine forældres viden?? Det er da ikke svært at først at tage makeuppen på når man er væk hjemmefra

Jeg har i hvert fald lavet mange mange ting uden mine forældres viden

Joo har jeg da.. men tænker bare på at når de ik er ældre så kommer de da hjem inden forældrene går i seng, også ser de det vel....

Nej ved det ikke, tror desværre bare rigtig mange forældre ved det.. Men ikke tager det op med eres døtre!

Men for at være ærlig, nej tror faktisk ikke jeg har lavet noget mine forældre ikke viste....

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

SoffiLine skriver:

Når min pige kommer i den alder, og hun begynder på det der sminke dukke halløj (hvis hun gør) så vil jeg vise & lære hende hvordan man lægger en pæn make up.

Hvis jeg ser en pige med så meget bruncreme at der er en kant, så kan jeg faktisk godt finde på at sige det til hende 

Har også engang sagt det til en... Var oppe på Mac d, hun stod bag disken og jeg skulle bestille mad. Og der kunne jeg ikke lade være med at sige til hende at jeg da ikke håbede at hun tabte noget af hendes makse ned i mit mad.....

Anmeld

7. december 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Har også engang sagt det til en... Var oppe på Mac d, hun stod bag disken og jeg skulle bestille mad. Og der kunne jeg ikke lade være med at sige til hende at jeg da ikke håbede at hun tabte noget af hendes makse ned i mit mad.....

hahahaha hvor fedt sagt 

Anmeld

7. december 2010

wamse

LouiseNielsen skriver:

Joo har jeg da.. men tænker bare på at når de ik er ældre så kommer de da hjem inden forældrene går i seng, også ser de det vel....

Nej ved det ikke, tror desværre bare rigtig mange forældre ved det.. Men ikke tager det op med eres døtre!

Men for at være ærlig, nej tror faktisk ikke jeg har lavet noget mine forældre ikke viste....

Jeg har også leget med makeup, da jeg var 13 år, og jeg fjernede det inden jeg tog hjem igen

Hvis min datter kom hjem med en fed kant rundt, så ville jeg forsøge at guide hende i det i stedet for. Jeg tror ikke på der kommer noget godt ud af at forbyde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.