mor-til-vanessa skriver:
hej girls.
vi havde mødregruppe hos mig i går, til julefrokost, super hyggeligt. min datter er den ældste, hun bliver 1 år om en uge
de fleste af de her børn er 9mdr og deres mødre sidder og giver dem COLA. what tænker jeg bare!!!
altså vanessa har aldrig fået cola, og skal bestemt heller ikke have det før om langgggg tid. og så var der en af de her mødre der ikke rigtig børster tænder på hendes barn, fordi det er lidt svært at komme til. hvordan kommer de tænder ikke til at se ud.!?
ja forstår bare ikke hvorfor et barn på 9mdr skal have cola, eller andre sukker ting for den sags skyld, de aner jo ikke hvad det er, så ser jeg bare ikke nogen grund til at give dem det.
er det bare mig der er hys???
Nix..du er ikke hys.
Små børn og sodavand har efter min mening intet at gøre med hinanden.
Min dejlige mand, gav min søn et halvt glas cola, en dag da han skulle se efter ham et par timer. Sønneke var halvandet år, skal lige siges, og vores forhold var ret nyt.
Jeg vidste drengen var i de bedste hænder som ønskes kunne, og jeg blev da heller ikke spor sur, men fortalte ham, at det ikke var nogen god ide.
Niels (og jeg) fik da også syn for sagen, da Nickolai lå og jodlede i sin seng til kl var halv ti om aftenen inden gassen var gået af ballonen

Siden den dag var sodavand og især Cola bandlyst hos små børn OGSÅ hos min gemal LOL
Men herregud...Niels har aldrig rigtigt haft med små børn at gøre før han mødte mig, så han skulle jo læres op fra bunden. Men mange gode grin har vi da fået siden over den historie.
Det andet er imidlertid temmeligt forargeligt, især hvis man sætter sig ind i børns pasning når man skal have en lille.

Kærligst
Sussie
Anmeld