Tudekop, hit eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

LotteGabriella

KittyGirl skriver:

Jeg synes den er lidt svær.. for til daglig gør jeg mit bedste for at lære Lasse at drikke af kop....

Men i den periode hvor jeg skulle vænne ham til IKKE at ville have sutteflaske hver halve time om natten (varede 14 dage).. der kunne jeg ikke have UNDVÆRET tudekoppen, da man ikke kan se hvad man laver nede i tremmesengen, men at man altså har lidt mere styr over det plus den lille bliver ikke våd...

Men om dagen, bruger jeg den ikke.. der bruger jeg kun kop...

Præcis det samme her...om natten brugte vi den vældig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har aldrig brugt kop med tud herhjemme, da de ligeså godt kan lære at drikke "rigtigt" af en kop fra start - ser derfor ingen grund til at bruge kopper med tud 

Det er lidt ligesom vi heller aldrig har brugt potte herhjemme, den har vi sprunget over, og det tænker jeg også bliver tilfældet med Frederikke. Vi mente ligeså godt at Mathilde kunne lære at komme på toiettet med det samme, og det har fungeret rigtigt godt.

Generelt set, er jeg ikke så meget til de små "mellem løsninger" ala kop med tud, potte osv. Når børnene sagtens kan lære de andre ting fra starten, hvorfor så ikke bare springe ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.