Tudekop, hit eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Lone Jakobsen

skidt skidt, kan ikke se grunden til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

DLM

jeg bruger begge dele Magnus kan sagtens drikke både af glas og tudkop, oftest drikker han af glas.

Anmeld

5. december 2010

Tdittmann

Har stemt blank - synes det er noget skidt.

For så skal de små lære at drikke af kop 2 gange først med tud og så uden. Her hos os har vi aldrig haft en tudekop og får det aldrig, de drikker bare af et alm glas

Anmeld

5. december 2010

Tdittmann

nutche skriver:

skidt skidt, kan ikke se grunden til det

er så enig

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Skidt... Men det er fordi jeg tænker. Hvorfor skal de dog lære at drikke af en tudekop for så senere at lære at drikke af en alm kop... Jeg må nok indrømme at jeg syntes det er dovenskab fra forældrenes side at lade ens børn drikke af tudekop...

Anmeld

5. december 2010

Tdittmann

LouiseNielsen skriver:

Skidt... Men det er fordi jeg tænker. Hvorfor skal de dog lære at drikke af en tudekop for så senere at lære at drikke af en alm kop... Jeg må nok indrømme at jeg syntes det er dovenskab fra forældrenes side at lade ens børn drikke af tudekop...

SUPER ENIG

Anmeld

6. december 2010

Tulle28

Tak for svar allesammen og en masse gode input (og undskyld jeg ikke svarer jer allesammen personligt). Der er delte meninger kan jeg godt se... Min datter er 8 mdr. nu, så måske er det lidt fjollet at introducere tudekoppen nu, kan se at mange af jer har børn der mestrer at drikke af kop selv når de er 1 år.

Knus Tulle

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Vi har aldrig brugt den... Ku ikke se hvorfor for at være ærlig 

Anmeld

12. december 2010

anne2009

JEG HAR KØBT FLERE, MEN BRUGER DEM IKKE, DA MIN DATTER HELERE VIL HAVE EN ALM. KOP

Anmeld

12. december 2010

Low

Må jeg komme med et spørgsmål til det?

Hvornår skal man begynde at lære dem at drikke af kop? Da Alexander var 4 mdr så sagde min sp at jeg skulle begynde at give ham fra kop, det kunne han slet ikke finde ud af overhoved så nu bruger han tudekop og jeg prøver stadig med kom men det går ikke så godt. Jeg synes bare at fra 4 mdr om det ikke er tidligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.