Tudekop, hit eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tudekop - hit eller skidt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.514 visninger
42 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Tulle28

Godaften de damer,

Min SP frarådede os i sin tid at bruge tudekop, hun synes hellere at vores datter skulle lære at drikke af en rigtig kop. Det er jeg da sådan set helt enig i, men synes bare de der tudekoppe er smarte... Så nu vil jeg da lige høre jer: hit eller skidt?

Knus Tulle

PS. Min afstemning gik lige lidt i koks  - så stem gerne blankt, hvis du synes tudekop er noget man skal holde sig fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ryberg

Jeg synes den er lidt svær.. for til daglig gør jeg mit bedste for at lære Lasse at drikke af kop....

Men i den periode hvor jeg skulle vænne ham til IKKE at ville have sutteflaske hver halve time om natten (varede 14 dage).. der kunne jeg ikke have UNDVÆRET tudekoppen, da man ikke kan se hvad man laver nede i tremmesengen, men at man altså har lidt mere styr over det plus den lille bliver ikke våd...

Men om dagen, bruger jeg den ikke.. der bruger jeg kun kop...

Anmeld

5. december 2010

B&J

Jeg har stemt blank men nok fordi min søn ikke kan finde ud af at drikke af sådan en og vi har enda 2forskellige den ene skal han suge for der kommer noget og den anden fosser det bare ud jamen så er det nemmer med et glad og er jeg også glad for, for hvis vi er langt hjemme fra så kan man køre ind på en tank station købe en vand og en flaske kan han også drikke af men syntes bestemt ikke tudekommer er noget skidt. jeg ville selv bruge dem hvis han kunne finde ud af det

Anmeld

5. december 2010

Diana...

Både og. Vi har været rigtig glade for vores i sommers for så var vi sikre på at han fik nok at drikke da de drikker mere med tude kop en alm kop da man jo ikke kan hælde så meget i af gangen når de ikke er så store. 

Men når vi sidder ved bordet så det altid alm kom men i sommes hvor man er ude hele tiden var det tudekop og drikkedunk vi brugte så kunne han selv gå hen og tage en tår når han var tørstig. 

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Vi brugte den i 6 mdr., men nu er hun ved at lære at drikke rigtigt. Det har været et kæmpe hit fra hun var 6-12 mdr. Når de er så små, kan de alligevel ikke selv holde et krus og det er meget nemmere med en tudkop.

Nu drikker hun fint af en rigtig kop og det var intet problem at vænne hende fra.

Jeg kan varmt anbefale den fra Tupperware, hvor både hank og låg kan fjernes, så det blot bliver en almindelig plastikkop

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

Vi prøvede med tudekop til Julie... Det fungerede slet ikke... Og siden da har hun drukket af kop... 

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Både og. Vi har været rigtig glade for vores i sommers for så var vi sikre på at han fik nok at drikke da de drikker mere med kop en alm kop da man jo ikke kan hælde så meget i af gangen når de ikke er så store. 

Men når vi sidder ved bordet så det altid alm kom men i sommes hvor man er ude hele tiden var det kop og drikkedunk vi brugte så kunne han selv gå hen og tage en tår når han var tørstig. 

Ja, samme her - du var bare lige lidt hurtigere end jeg til at svare

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

Tulle28 skriver:

Godaften de damer,

Min SP frarådede os i sin tid at bruge tudekop, hun synes hellere at vores datter skulle lære at drikke af en rigtig kop. Det er jeg da sådan set helt enig i, men synes bare de der tudekoppe er smarte... Så nu vil jeg da lige høre jer: hit eller skidt?

Knus Tulle

PS. Min afstemning gik lige lidt i koks  - så stem gerne blankt, hvis du synes tudekop er noget man skal holde sig fra...

Er enig med din SP, jeg har aldrig brugt tudekop til Felix af samme årsag og nu er han 9mdr og drikker perfekt af kop De skal nok lærer det...

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Sikke en sød afstemning "HIT!"

Vi  har ikke haft sådan een til David og regner heller ikke med Adam skal have en...

Anmeld

5. december 2010

Mette.

Vi bruger også kun almindelig kop. Enkle gange har vi brugt tudekop, men hun drikker meget mere af en almindelig kop. (hun er 7 mdr.)

Så herfra, synes jeg ikke tudekop er et hit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.