nummer to...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

DK

Det lyder som en rigtig god plan!

Jeg glæder mig til at følge med i det hele til efteråret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

tak for de sidstes svar  

Jeg fik en god snak med manden og vi bestemte os for, at vente til jeg ER gået igang med en uddannelse. Så måske det bliver når Alberte er et par år.. Jeg må, som MathildeogFrederikkesmor tage et break i udd. men det er måske også meget godt.

Er faktisk lidt "lettet" over vores beslutning. Altså, blev jeg gravid så ville det selvfølgelig være ovenud fantastisk, men er alligevel lidt glad for, at vi  har besluttet at vente....

nååh ja, og så blev vi lige enige om, at når jeg så er færdig med uddannelse - så skal vi giftes

Nææææh hvor dejligt - TILLYKKE!

Jeg har ikke svaret på dit indlæg, for havde ikke rigtig andet at sige end GYYYYSS.... Tanken om endnu en bebs i den nærmeste fremtid - nej tak Vi venter til damen er et par år.

Knus Tulle

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Hvis i føler jer klar til at få en bebs mere snart, så syntes jeg helt sikkert i skal gå i gang..... Vi var lidt i samme dilemma som jer, og har valg at få en bebs mere nu, så vi arbejder på sagen og håber det snart lykkedes.....

Pøj pøj med beslutningen....

Hvordan går det med svigerinden (vil ik skrive hendes navn her) og deres projekt baby??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.