Hei Ladies 
Nu har mandse og jeg selv gået og joket lidt på det sidste, med at vi da også skal ha nummer to engang og sådan. Men de sidste par dage er det blevet sådan mere alvorligt. Jeg overvejer at tage snakken med ham i aften, sådan I ved, er det noget vi skal gøre noget ved eller skal vi vente, så vi kan få det lidt på det rene 
Jeg kan mærke, at jeg gerne vil have en baby mere og får da også helt sug i maven, når vi "joker" med det. Men jeg synes bare også vores 6 mdr gamle datter skal have lov at være enebarn lidt endnu. Jeg starter på uddannelse (5 år) til august, så det skulle jo så være efter den uddannelse, så jeg ikke skal have et break i det hele. Men så er min kæreste 35, og han siger selv, at han ikke vil være ret meget ældre end det når vi får den sidste...
NU tænker jeg så.. skal vi op på hesten igen, lave nummer to (Alberte lykkedes efter 14 dage, men man ved jo aldrig med nr. 2) og så må jeg vente med uddannelse til august 2012...
Hvad siger I?? Ville I vente..
Det skal så også lige siges, at jeg er på KH. Manden arbejder og tjener rigtig godt, men jeg føler lidt jeg nasser på samfundet, ved "bare" at blive gravid igen, og så leve af KH, som jo faktisk er ret mange penge (9800 udb.).
Knus Mitzie. 
Anmeld