Hvor lyder det spændende
Jeg har lidt svært ved at råde dig til hvad du/I skal gøre, da jeg ser fordele og ulemper ved begge dele.
Altså - umiddelbart tænker jeg, at hvis I vil igang "nu og her" imens Alberte kun er 6 mdr. gammel, så vil de jo aldersmæssigt komme til at ligge helt vildt tæt på hinanden, og det tror jeg er rigtig hårdt! Men det kommer selvfølgelig også lidt an på hvordan man er som person, og hvilken indgangsvinkel man har til tingene. Men jeg kunne personligt ikke selv tænke mig at have 2 små blebørn på samme tid... det siger jeg så også udelukkende fordi, at jeg er en egoisk ind imellem og gerne vil have muligheden for at gøre ting for mig selv, hviket jeg ikke tror jeg ville have tiden og overskuddet til i samme grad med 2 SMÅ børn på én gang
Den er svær.... Hvad føler du selv for, hvis du mærker efter sådan helt inderst inde? 
Dog må jeg lige understrege at jeg selv synes det er SUPER DEJLIGT med et "break" i uddannelsen..... Bare det at kunne "koble fra" et helt år - det er fandeme skønt
For jeg kunne også mærke at jeg var at køre surt i teori og opgaveskrivning inden jeg gik fra på barsel...(Zzz).
Anmeld