nummer to...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Vidunderligeunger

Babyklar skriver:

- afhæning af hvad manden sir og mener. så ska du/i gør det i helt ville- man skal bare huske på, det kan jo os være i tager nummer 2 i første forsøg, ville i så stadig være galde, tanken om at datteren ikke er så stor ? - (hvis du ved hvad jeg mener)

Kan også godt følge din kæreste at han ikke ville være ret meget ældre end det, når nr 2 kommer, men du har jo os det at forholde dig til at hvis i skal vente starter du på uddannelse, som du vil gør ffærdig inden nr 2 så.. så de 2 ting skal i nok os lige have helt på plads, "hvis nu sådan og sådan, så er fremtiden sådan sådan jo"

Håber i finder en fælles "løsning"

øhh.. nej forstår ikke det første du skrev men, som jeg skrev til DK, vi starter PB efterår 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Den lykkelige

BlyViol skriver:

det er umuligt at finde job har hvor jeg bor.. er ufaglært/uuddannet og vi har lige, hvor jeg bor haft en massiv fyringsrunde ved vestas, for anden gang. Så der er MANGE der står uden arbejde... så nej, finder ikke noget job og kan jeg jo heller ikke for de 4-5 mdr, inden jeg skal på barsel igen... er jo ikke færdig med den jeg holder nu

men vi er kommet frem til, at vi venter, og jeg tager et break i udd

Nå gud ja, hvis du er på barsel nu.. ja det da rigtig..  Så kan du ikke nå det  Men ja hvis du tager en pause i uddannelsen, kan du også nå at nyde jeres lille lidt længere.. Held og lykke med det hele..

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

milopilo skriver:

Nå gud ja, hvis du er på barsel nu.. ja det da rigtig..  Så kan du ikke nå det  Men ja hvis du tager en pause i uddannelsen, kan du også nå at nyde jeres lille lidt længere.. Held og lykke med det hele..

hehe... ja vi tager en pause og starter op igen i 2011  

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

Hvad med at tage enkeltfagene og satste på en graviditet når du er færdig der så du kan gå på barsel efter enkeltfagene og inden seminariet ?? jeg har selv 6 år imellem mine børn og det er fint det avr vores valg, men idag er der også abre mange ting de ikke kan sammen, da den store er et helt andetsted end den lille hvis du forstår

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

albertesmor skriver:

Hvad med at tage enkeltfagene og satste på en graviditet når du er færdig der så du kan gå på barsel efter enkeltfagene og inden seminariet ?? jeg har selv 6 år imellem mine børn og det er fint det avr vores valg, men idag er der også abre mange ting de ikke kan sammen, da den store er et helt andetsted end den lille hvis du forstår

som jeg skrev til et par af de andre... Så starter vi op i sep/okt. 2011.. så passer det med, at jeg kan nå VUC enkeltfag

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

BlyViol skriver:

som jeg skrev til et par af de andre... Så starter vi op i sep/okt. 2011.. så passer det med, at jeg kan nå VUC enkeltfag

ups min fejl gad ikek lige læse 4 sider igennem

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

BlyViol skriver:

øhh.. nej forstår ikke det første du skrev men, som jeg skrev til DK, vi starter PB efterår 2011

nåårh okey Held og Lykke

Anmeld

6. december 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

tak for de sidstes svar  

Jeg fik en god snak med manden og vi bestemte os for, at vente til jeg ER gået igang med en uddannelse. Så måske det bliver når Alberte er et par år.. Jeg må, som MathildeogFrederikkesmor tage et break i udd. men det er måske også meget godt.

Er faktisk lidt "lettet" over vores beslutning. Altså, blev jeg gravid så ville det selvfølgelig være ovenud fantastisk, men er alligevel lidt glad for, at vi  har besluttet at vente....

nååh ja, og så blev vi lige enige om, at når jeg så er færdig med uddannelse - så skal vi giftes

tillykke med de to beslutninger

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

albertesmor skriver:

ups min fejl gad ikek lige læse 4 sider igennem

helt fint

Anmeld

6. december 2010

Lone Jakobsen

he he, sku lige ind og læse opdate dejligt at i er blevet enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.