Hvad for en telefon har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

He he ja det sagde manden også så jeg skynde mig at bestille en til ham også for så kan hen nemlig ikke selv vente til jul griner 

Jeg har bestilt den hos telia og har givet 1 krone nu og skal betale 299 om måneden i 6 måneden som inkludere 5 timers taletid og fri sms og hele min familie har telia så dem snakker jeg også gratis med  

Og samlet i alt for telefonen kommer vi til at betale 2100 

Jaa jeg glæder mig de skriver jeg har den midt næste uge. WEEE 

Ja det vigtigste er jo at man har det abonnement der passer til familieog venner, så det bliver billigst muligt.

Jeg gider ikke at have x minutters taletid. jeg vil bare kunne tale Men det er godt at der er forskellige muligheder. Pt koster den 1200 kr ca hos telmore med 199 kr om måneden i håndjern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

bette

jeg var nu egentlig mest til sony e.... men jeg faldt for den her HTC wildfire... og er simpelthen så glad for den.. kan ikke undvære den igen.. og jeg kan jo nærmest bruge den til ALT hvis min com går ned kan jeg jo bare gå på nettet på den og gå på baby.dk hehe

og tja den har bare så mange fine ting som jeg er super glad for

det eneste minus.. det er kameraet... det kan godt være den har 5 mega pixel men når skærmen er så stor.. ja så bliver billede kvaliteten ik alt for god,.. den er ikke så god hvis man ryster en smule på hænderne når man tager billeder.. 

men ellers i love it

Anmeld

4. december 2010

eElak

Er tråden stadig aktuelt for trådstarter, eller er det blevet til ren hygge?? ;-)

Jeg har en Sony Ericson Elm - under serien Greenheart.. En dejlig normalt telefon - uden touch... ;-)
Jeg havde en samsung touchwiz før, og jeg blev sindsyg af den.. og så kan det ikke anbefales at få den smækket ud af hånden af sin sure knægt, så den lander på fliser med skærmen nedaf... :-S Touchet blev aldrig det samme igen...

Men med et kamera på 5 pix, og alle mulige standardting.. så er jeg meget godt tilfreds.. Jeg bruger nok ca 100 kroner om måneden på telefoni, så den skal bare kunne virke - også til at tjekke facebook.. og der dur den heldigvis også :-)

Anmeld

4. december 2010

Diana...

KaLee skriver:

Er tråden stadig aktuelt for trådstarter, eller er det blevet til ren hygge?? ;-)

Jeg har en Sony Ericson Elm - under serien Greenheart.. En dejlig normalt telefon - uden touch... ;-)
Jeg havde en samsung touchwiz før, og jeg blev sindsyg af den.. og så kan det ikke anbefales at få den smækket ud af hånden af sin sure knægt, så den lander på fliser med skærmen nedaf... :-S Touchet blev aldrig det samme igen...

Men med et kamera på 5 pix, og alle mulige standardting.. så er jeg meget godt tilfreds.. Jeg bruger nok ca 100 kroner om måneden på telefoni, så den skal bare kunne virke - også til at tjekke facebook.. og der dur den heldigvis også :-)

Til ren hygge er alle vores tråde ikke det her inde  

Alle har da svaret på hvad jeg har spurgt om så jeg synes ikke den er løbet af sporet. Men hygge skal der være plads til 

Så selvfølgelig aktuel 

Anmeld

4. december 2010

Diana...

bette skriver:

jeg var nu egentlig mest til sony e.... men jeg faldt for den her HTC wildfire... og er simpelthen så glad for den.. kan ikke undvære den igen.. og jeg kan jo nærmest bruge den til ALT hvis min com går ned kan jeg jo bare gå på nettet på den og gå på baby.dk hehe

og tja den har bare så mange fine ting som jeg er super glad for

det eneste minus.. det er kameraet... det kan godt være den har 5 mega pixel men når skærmen er så stor.. ja så bliver billede kvaliteten ik alt for god,.. den er ikke så god hvis man ryster en smule på hænderne når man tager billeder.. 

men ellers i love it

Ej ej ej lige det med kameraet ville jeg ikke vide  Jeg bruger kameraet rigtig meget på min mobil og har lige bestilt den du har. Hmm nå så må jeg bare bruge det alm kamera noget mere. 

Knus

Anmeld

4. december 2010

eElak

Diana... skriver:

Til ren hygge er alle vores tråde ikke det her inde  

Alle har da svaret på hvad jeg har spurgt om så jeg synes ikke den er løbet af sporet. Men hygge skal der være plads til 

Så selvfølgelig aktuel 

Jeg oversætter...

Havde trådstarter egentlig købt en ny???

Det var kun det jeg mente med det.... Ved godt at det alligevel er hygge... :-P

Anmeld

4. december 2010

Diana...

KaLee skriver:

Jeg oversætter...

Havde trådstarter egentlig købt en ny???

Det var kun det jeg mente med det.... Ved godt at det alligevel er hygge... :-P

Nåå ja ok det kunne jeg absolut ikke læse ud fra det du skrev 

Men ja jeg har købt en ny.

Anmeld

4. december 2010

bette

Diana... skriver:

Ej ej ej lige det med kameraet ville jeg ikke vide  Jeg bruger kameraet rigtig meget på min mobil og har lige bestilt den du har. Hmm nå så må jeg bare bruge det alm kamera noget mere. 

Knus

jeg tænkte nemlig også at det var godt fordi jeg havde jo prøvet det samme bare på en sony e. 

men altså den tager jo også fine billeder hvis man holder den helt stille..

det er bare ik vildt nemt.. sætter lige et billede ind af mig som profil billede.. som jeg har taget med mobilen.. 

Anmeld

4. december 2010

eElak

Diana... skriver:

Nåå ja ok det kunne jeg absolut ikke læse ud fra det du skrev 

Men ja jeg har købt en ny.

Måske er det indtrykket fra en anden tråd der trykker...

Er ikke så slem i virkeligheden...

Men dejligt at du har fundet en ny... Blev det til HTC'en så??
er lidt træt så glemmer tit hvad jeg læser...

Anmeld

4. december 2010

Pigent

Har altid haft Nokia og en LG.
De to sidste Nokia mobiler jeg havde gik hurtig i stykker. Så da jeg skulle have en ny mobil skulle det ikke være en Nokia. Jeg kiggede på HTC,Sony Ericsson og nogle flere.
Jeg købte en Sony Ericsson X8 og jeg elskeeer den  

http://www.mobilterminalen.dk/gallerier/sony-ericsson-xperia-x8/sony-ericsson-x8.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.