Hvad for en telefon har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.588 visninger
72 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Diana...

God lørdag alle sammen 

Hvilken mobil har i? gerne billeder? Er i tilfredse med den? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Mutti2B

En iPhone 4 og jeg eeeeeelsker den :-)

Anmeld

4. december 2010

blomst84

En iPhone 3GS og jeg kunne ikke forestille mig et liv uden

Anmeld

4. december 2010

TbCp

Mutti2B skriver:

En iPhone 4 og jeg eeeeeelsker den :-)

Jeps... den hopper jeg på

Anmeld

4. december 2010

micha1982

jeg har en iphone 4 og den er bare rigtig super 

Anmeld

4. december 2010

Puller

Sony Ericsson Vivaz pro, og er bare super...

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Åhhhh Diana du rammer liiiiiige ned i mit ømme punkt...  Pt er jeg ved at DØ af selvmedlidenhed hehe... Fordi:

Jeg har i riiiiiiiiiiiiiiiiiigtig mange år været en NOKIApige Og en stolt NOKIA pige. Jeg er den type, der mindst 1-2 gange om året køber ny fon, fordi jeg har telmore og man 'altid lige' kan gå ind og se, hvad man kan få for en rimelig pris i forhold til mit månedlige forbrug på 200 kr.

Godt så. Den 20. september købte jeg så en ny telefon. En Nokia6700 slide i lime grøn (ret fix faktisk). Men jeg er jo en GADGET kvinde også. Mine omgivelser var begyndt at snakke ANDROID. Jeg var kæphøj og sagde: Jeg kommer ALDRIG til at falde for tutch skærme og smartphones. Jeg er en CLASSIC phone pige...

Ja... Ak og ve... Der gik så UNDER 2 mrd, før jeg fuldstændig helt og aldeles blev forelsket i ANDROID styresystem. Noget helt andet end Nokia nogensinde kunne præstere...

Så prøvede jeg at dimse med en HTC wildfire telefon... WIIIIHUUU . Som er noooogenlunde in my leage økonomisk... I modsætning til HTC disire HD, som min husbonni lige har fået... - Og jeg skal gå og være GRØØØØN af misundelse i 3½ måned endnu... Suk...

MEN - selvom jeg er nået til dagpengeperioden på barsel, så må jeg finde en måde at få råd til en HTC Wildfire, når mine håndjern er løst op hos telmore  (har planer om at trække et 'Gaby-kort' på husbonni heheheh...

Så altså for at gøre en lang historie kort, : Så har jeg en NOKIA6700 slide pt og SÅ SNART mine håndjern er løst op har jeg en HTC wildfire

Anmeld

4. december 2010

Jibbe

micha1982 skriver:

jeg har en iphone 4 og den er bare rigtig super 

Samme her

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Hov du spurgte også om spec's:

Min 6700 slide, er en 'alm' symbion nokia telefon med symbion 7-8 stykker vil jeg tro. Den har gps, som dog ikke virker skidegodt og et 5 mpix cam, som heller ikke er helt vildt super, men det kan bruges...

Ellers har den alt det som 'normale' classicphones har...

Anmeld

4. december 2010

Diana...

Zafir skriver:

Åhhhh Diana du rammer liiiiiige ned i mit ømme punkt...  Pt er jeg ved at DØ af selvmedlidenhed hehe... Fordi:

Jeg har i riiiiiiiiiiiiiiiiiigtig mange år været en NOKIApige Og en stolt NOKIA pige. Jeg er den type, der mindst 1-2 gange om året køber ny fon, fordi jeg har telmore og man 'altid lige' kan gå ind og se, hvad man kan få for en rimelig pris i forhold til mit månedlige forbrug på 200 kr.

Godt så. Den 20. september købte jeg så en ny telefon. En Nokia6700 slide i lime grøn (ret fix faktisk). Men jeg er jo en GADGET kvinde også. Mine omgivelser var begyndt at snakke ANDROID. Jeg var kæphøj og sagde: Jeg kommer ALDRIG til at falde for tutch skærme og smartphones. Jeg er en CLASSIC phone pige...

Ja... Ak og ve... Der gik så UNDER 2 mrd, før jeg fuldstændig helt og aldeles blev forelsket i ANDROID styresystem. Noget helt andet end Nokia nogensinde kunne præstere...

Så prøvede jeg at dimse med en HTC wildfire telefon... WIIIIHUUU . Som er noooogenlunde in my leage økonomisk... I modsætning til HTC disire HD, som min husbonni lige har fået... - Og jeg skal gå og være GRØØØØN af misundelse i 3½ måned endnu... Suk...

MEN - selvom jeg er nået til dagpengeperioden på barsel, så må jeg finde en måde at få råd til en HTC Wildfire, når mine håndjern er løst op hos telmore  (har planer om at trække et 'Gaby-kort' på husbonni heheheh...

Så altså for at gøre en lang historie kort, : Så har jeg en NOKIA6700 slide pt og SÅ SNART mine håndjern er løst op har jeg en HTC wildfire

Jamen jeg er præcis som dig ha ha jeg skifter også 2 gange om året men min mand er vidst ikke lige med på jeg skal have en ny i julegave hi hi

Og det er præcis de 2 telefoner du snakker om jeg har kikket på ihh vil så gerne have en af dem den nye som din mand har den er bare SÅ fed men også dyr så tror det bliver HTC wildfire jeg må eje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.