Åhhhh Diana du rammer liiiiiige ned i mit ømme punkt...
Pt er jeg ved at DØ af selvmedlidenhed hehe... Fordi:
Jeg har i riiiiiiiiiiiiiiiiiigtig mange år været en NOKIApige
Og en stolt NOKIA pige. Jeg er den type, der mindst 1-2 gange om året køber ny fon, fordi jeg har telmore og man 'altid lige' kan gå ind og se, hvad man kan få for en rimelig pris i forhold til mit månedlige forbrug på 200 kr.
Godt så. Den 20. september købte jeg så en ny telefon. En Nokia6700 slide i lime grøn (ret fix faktisk). Men jeg er jo en GADGET kvinde også. Mine omgivelser var begyndt at snakke ANDROID. Jeg var kæphøj og sagde: Jeg kommer ALDRIG til at falde for tutch skærme og smartphones. Jeg er en CLASSIC phone pige...
Ja... Ak og ve... Der gik så UNDER 2 mrd, før jeg fuldstændig helt og aldeles blev forelsket i ANDROID styresystem. Noget helt andet end Nokia nogensinde kunne præstere...
Så prøvede jeg at dimse med en HTC wildfire telefon... WIIIIHUUU
. Som er noooogenlunde in my leage økonomisk... I modsætning til HTC disire HD, som min husbonni lige har fået... - Og jeg skal gå og være GRØØØØN af misundelse i 3½ måned endnu... Suk...
MEN - selvom jeg er nået til dagpengeperioden på barsel, så må jeg finde en måde at få råd til en HTC Wildfire, når mine håndjern er løst op hos telmore
(har planer om at trække et 'Gaby-kort' på husbonni heheheh...
Så altså for at gøre en lang historie kort, : Så har jeg en NOKIA6700 slide pt og SÅ SNART mine håndjern er løst op har jeg en HTC wildfire 
Anmeld