Hvad for en telefon har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

Ej ej ej lige det med kameraet ville jeg ikke vide  Jeg bruger kameraet rigtig meget på min mobil og har lige bestilt den du har. Hmm nå så må jeg bare bruge det alm kamera noget mere. 

Knus

I forhold til det, så er mobilcams ALDRIG som pocket og slet ikke som SR cams...

Men - i forhold til andre mobilcams, så er det fint nok - i forhold til, hvad jeg har set. Blitz er jo noget, hvor de tvirkelig hænger på mobiler. Det er ikke super der heller. Så i dagslys, vil billederne stort set altid være gode

Husk på at for bare få år siden, var et mobil cam 0.3 mpix!!! Og et alm pocket cam havde 2 mpix... for 6½ år siden, da husbonni fik sit første DigiSR, så var det 6 mpix, som var heeeeeeeeeeeelt vildt og man sagde man ALDRIG ville have brug for flere mpix.. haha... Nu er alm pocket cams sjældent under 10 og alm mobil cams stort set aldrig under 3.

Så du kan SAGTENS tage gode billeder med de,t du skal bare ikke forvvente at det er et super pocket cam eller et SR, men et udemærket mobilcam.

Gav det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Zafir

mmm... Cam'et lyder da ikke såååå dårligt. Men det er rigtig at de skriver at de ikke er så flotte på telefon skærmen

HER

Anmeld

4. december 2010

Lisbeth85

Jeg har en sony ericsson C905 med et godt kamera. Det er vigtig for mig, så jeg kan tage et billede eller optage en video, hvis min lille søn laver noget sjovt eller sødt.

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Vi har heller ikke et decideret budget til telefon, slet ikke! Men manden skifter så tit, at der bare ikke er råd til at jeg prøver en ny god telefon. Men sådan er det at være på SU med 120kr i lommepenge om måneden... Så kan han jo mere med sin faste løn... Vores økonomi er nemlig også meget seperat, hvor han så betaler billånet alene.. Resten deler vi.

Jeg glæder mig bare til at få lidt flere penge mellem hænderne, så jeg kan "forkæle" mig selv lidt...

Ved du hvad missekatte-mor, når jeg får købt en ny (jan/feb.) så må du mege gerne FÅ min... HTC Tatoo!!!

Anmeld

4. december 2010

Diana...

KaLee skriver:

Måske er det indtrykket fra en anden tråd der trykker...

Er ikke så slem i virkeligheden...

Men dejligt at du har fundet en ny... Blev det til HTC'en så??
er lidt træt så glemmer tit hvad jeg læser...

Hvad der står i andre tråde står i andre tråde og er glemt når man forlader tråden. Sådan er jeg og heldigvis er vi ikke altid enige for så ville der jo ikke være noget at debatte 

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Ved du hvad missekatte-mor, når jeg får købt en ny (jan/feb.) så må du mege gerne FÅ min... HTC Tatoo!!!

Årh, hvor er du sød, shake-n-bake-buddy!! Nu hvor bjørnen har købt ny, så har jeg fået hans "den gamle" Nokia E72, så må jeg se om jeg kan finde ud af at bruge den.... Hvor er du sød at tænke på mig!

Håber du og dronningen har det dejligt!

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Årh, hvor er du sød, shake-n-bake-buddy!! Nu hvor bjørnen har købt ny, så har jeg fået hans "den gamle" Nokia E72, så må jeg se om jeg kan finde ud af at bruge den.... Hvor er du sød at tænke på mig!

Håber du og dronningen har det dejligt!

Åh havde ikke lige fanget at Bamse havde købt ny...

Normalt er det bare dronningen der "arver" mine telefoner, så ville da gerne forære den til dig i stedet for :)

Den du har fået af Bamse, er der også touch derpå? (Det er nemlig det jeg ikke gider mere, da mine pølser, ikke kan ramme rigtigt ;)

Og jo vi har det skønt... (udover en smule stress fra min side)

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Åh havde ikke lige fanget at Bamse havde købt ny...

Normalt er det bare dronningen der "arver" mine telefoner, så ville da gerne forære den til dig i stedet for

Den du har fået af Bamse, er der også touch derpå? (Det er nemlig det jeg ikke gider mere, da mine pølser, ikke kan ramme rigtigt

Og jo vi har det skønt... (udover en smule stress fra min side)

Næh, den Bamsen har haft er med tastatur. Har lige hentet et billede via google, du kan se Jeg tror nemlig heller ikke jeg kan blive venner med en touch, selvom jeg drømmer lidt om det i det skjulte Jeg prøvede en iPhone i Telia idag, og kunne ikke engang stave til mit eget navn. Flot flot

Jeg tror ikke du er den eneste der er stresset her op til jul. Jeg har alle mine gaver i hus, men bjørnen er ikke gået igang endnu.. Så jeg stresser lidt på hans vejne.. Man er vel gravid og letpåvirkelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Næh, den Bamsen har haft er med tastatur. Har lige hentet et billede via google, du kan se Jeg tror nemlig heller ikke jeg kan blive venner med en touch, selvom jeg drømmer lidt om det i det skjulte Jeg prøvede en iPhone i Telia idag, og kunne ikke engang stave til mit eget navn. Flot flot

Jeg tror ikke du er den eneste der er stresset her op til jul. Jeg har alle mine gaver i hus, men bjørnen er ikke gået igang endnu.. Så jeg stresser lidt på hans vejne.. Man er vel gravid og letpåvirkelig

Skal jeg bare hentet billedet hjemme hos dig :P

Nej jeg gider nemlig ikke det touch halløj, for det første er den træls at skrive på, og dronningen kommer hele tiden ind i alt muligt og umuligt når hun snupper den....

Julen, hvad er det??? altså her stresser jeg over eksamensprojekt der skal afleveres på fredag, og helt ærligt, så godt det ikke særligt godt med skriveriet :( )Derfor er alt andet så som det der jul, udskudt til efter eksamen)

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Skal jeg bare hentet billedet hjemme hos dig

Nej jeg gider nemlig ikke det touch halløj, for det første er den træls at skrive på, og dronningen kommer hele tiden ind i alt muligt og umuligt når hun snupper den....

Julen, hvad er det??? altså her stresser jeg over eksamensprojekt der skal afleveres på fredag, og helt ærligt, så godt det ikke særligt godt med skriveriet )Derfor er alt andet så som det der jul, udskudt til efter eksamen)

Har sat billedet ind nu. Er vist lidt træt

Eksamensopgave? Oh no, de kan spolere en hver højtid!! Jeg håber der kommer hul på skrive-bylden og det kommer til at gå som smurt i olie herfra, så du kan få lidt overskud og lidt tid til dronningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.