Hvad for en telefon har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

9510

´Jeg har en Nokia N97,,, er super glad for den,, til dato den bedste telefon jeg har haft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Hov du spurgte også om spec's:

Min 6700 slide, er en 'alm' symbion nokia telefon med symbion 7-8 stykker vil jeg tro. Den har gps, som dog ikke virker skidegodt og et 5 mpix cam, som heller ikke er helt vildt super, men det kan bruges...

Ellers har den alt det som 'normale' classicphones har...

Jeg har den samme. Bare i Lilla. Og den kan de den skal... Men den er altså ikke "wow" på nogen måde.. Jeg ønsker mig en iPhone, eller en HTC af en form, men her i huset er det manden der opbruger telefonbudgettet, så jeg må bare vente til jeg tjener penge selv....

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

Jamen jeg er præcis som dig ha ha jeg skifter også 2 gange om året men min mand er vidst ikke lige med på jeg skal have en ny i julegave hi hi

Og det er præcis de 2 telefoner du snakker om jeg har kikket på ihh vil så gerne have en af dem den nye som din mand har den er bare SÅ fed men også dyr så tror det bliver HTC wildfire jeg må eje 

Og man kan få Wildfire i RØD  juhuuu...hihi...

Også skal du sørge for at installere slideIT, hvis du er en sms-person, som jeg kunne forestille mig du er, tjæk det her ud:

http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8

(slideIT og swype er stort set det samme, men swype er ikke med dansk keyboard). Det ser lidt sært ud, men det er skidegodt, når man prøver det Der er masser af instruktion på youtube. Desuden har Wildfire også HTC sence, som er mega fedt...

se her: (det er VÆRD at bruge 30 min på!!)

http://www.youtube.com/watch?v=EBkyhKpJ57U

Bare lige lidt nørderi, der fik mig til at bøje mig i støvet hehehehe...  Så kan iPhone godt pakke sammen, skal jeg hilse og sige. De fleste Android banker iPhone i Spec's, - laaaaaaaaange baner

Anmeld

4. december 2010

Pia.

jeg har Iphone 3 Gs og kan ikke leve uden....

Anmeld

4. december 2010

Zafir

kitty skriver:

Jeg har den samme. Bare i Lilla. Og den kan de den skal... Men den er altså ikke "wow" på nogen måde.. Jeg ønsker mig en iPhone, eller en HTC af en form, men her i huset er det manden der opbruger telefonbudgettet, så jeg må bare vente til jeg tjener penge selv....

Vi har som sådan ikke noget telefonbudget. Vi har jo 'seperat økonomi', i den forstand at vi naturligvis har en budgetkonto som er fælles, men alt overskud er vi selv herre over Så vi bestemmer selv. Dog har jeg jo ikke nogetn rigtig lommepenge, når jeg kommer på dagpenge, fordi jeg også kun kommer på 75% dagpenge... mmm

Men det skal gå hehe...

Anmeld

4. december 2010

Diana...

Zafir skriver:

Og man kan få Wildfire i RØD  juhuuu...hihi...

Også skal du sørge for at installere slideIT, hvis du er en sms-person, som jeg kunne forestille mig du er, tjæk det her ud:

http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8

(slideIT og swype er stort set det samme, men swype er ikke med dansk keyboard). Det ser lidt sært ud, men det er skidegodt, når man prøver det Der er masser af instruktion på youtube. Desuden har Wildfire også HTC sence, som er mega fedt...

se her: (det er VÆRD at bruge 30 min på!!)

http://www.youtube.com/watch?v=EBkyhKpJ57U

Bare lige lidt nørderi, der fik mig til at bøje mig i støvet hehehehe...  Så kan iPhone godt pakke sammen, skal jeg hilse og sige. De fleste Android banker iPhone i Spec's, - laaaaaaaaange baner

Øj det ser godt nok smart ud nok noget man lige skal vende sig til. 

Jeg var lige inde og kikke på telemore og telia er altså billigere så det kan være du lige skal kikke på det når du skal skifte. 

Jeg tror næsten jeg har fået overtalt manden hi hi MÅ EJE DEN. Den er så fed. Tak for link jeg vil lige kikke på det sidste nå Lucas er puttet 

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

Øj det ser godt nok smart ud nok noget man lige skal vende sig til. 

Jeg var lige inde og kikke på telemore og telia er altså billigere så det kan være du lige skal kikke på det når du skal skifte. 

Jeg tror næsten jeg har fået overtalt manden hi hi MÅ EJE DEN. Den er så fed. Tak for link jeg vil lige kikke på det sidste nå Lucas er puttet 

Jeg skifter ikke teleselskab, fordi jeg har overtalt ALLE jeg snakker i telefon med, til at vi fælles har telmore, så vi snakker gratis for 29 kr pr måned Hvilket gør at min telefonregning er meeeeeeeeeget billigere end den var før + at jeg snakker meeeeeeeeeeeeeeeeget mere end jeg gjorde før. win win

Anmeld

4. december 2010

Maria.

Pia. skriver:

jeg har Iphone 3 Gs og kan ikke leve uden....

Samme her!!

Anmeld

4. december 2010

MosterA

Hvor sjovt at denne tråd lige popper op her til formiddag og at Nokia 6700 bliver nævnt for jeg her så sent som i går været ude og se på den

Jeg har i to år haft Samsung Touch. Jeg er rigtig glad for telefonen, men jeg er ved at være MEGET træt af at det er en touch telefon og har derfor overvejet kraftigt at skifte til Nokia 6700. Var jo som sagt ude og se på den i går og syntes den virkede rigtig god, men nu bliver jeg da lidt i tvivl om jeg så sener bliver træt af ikke at have en touch telefon 

Følger lige med i tråden - kan jo være jeg bliver lidt klogere 

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Vi har som sådan ikke noget telefonbudget. Vi har jo 'seperat økonomi', i den forstand at vi naturligvis har en budgetkonto som er fælles, men alt overskud er vi selv herre over Så vi bestemmer selv. Dog har jeg jo ikke nogetn rigtig lommepenge, når jeg kommer på dagpenge, fordi jeg også kun kommer på 75% dagpenge... mmm

Men det skal gå hehe...

Vi har heller ikke et decideret budget til telefon, slet ikke! Men manden skifter så tit, at der bare ikke er råd til at jeg prøver en ny god telefon. Men sådan er det at være på SU med 120kr i lommepenge om måneden... Så kan han jo mere med sin faste løn... Vores økonomi er nemlig også meget seperat, hvor han så betaler billånet alene.. Resten deler vi.

Jeg glæder mig bare til at få lidt flere penge mellem hænderne, så jeg kan "forkæle" mig selv lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.