Hvad for en telefon har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

otlitrom

MosterA skriver:

Hvor sjovt at denne tråd lige popper op her til formiddag og at Nokia 6700 bliver nævnt for jeg her så sent som i går været ude og se på den

Jeg har i to år haft Samsung Touch. Jeg er rigtig glad for telefonen, men jeg er ved at være MEGET træt af at det er en touch telefon og har derfor overvejet kraftigt at skifte til Nokia 6700. Var jo som sagt ude og se på den i går og syntes den virkede rigtig god, men nu bliver jeg da lidt i tvivl om jeg så sener bliver træt af ikke at have en touch telefon 

Følger lige med i tråden - kan jo være jeg bliver lidt klogere 

Selve designet og måden at bruge telefonens knapper på synes jeg fungerer rigtig godt!! Jeg er bare træt af, at der ikke er så meget ekstra i den... Det er en lidt "plain" telefon, der kan ringe, sms'e og tage rimelige billeder... Der er ikke rigtig noget gøgl i den.. Jeg bruger den sjældent til Facebook, men det er pga mit abb., hvor det er for dyrt at bruge internet..

Jeg er glad for telefonen. Synes bare den er kedelig.. Giver de mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jeg skifter ikke teleselskab, fordi jeg har overtalt ALLE jeg snakker i telefon med, til at vi fælles har telmore, så vi snakker gratis for 29 kr pr måned Hvilket gør at min telefonregning er meeeeeeeeeget billigere end den var før + at jeg snakker meeeeeeeeeeeeeeeeget mere end jeg gjorde før. win win

Ja ok så kan det ikke betale sig kan jeg godt se ha ha. 

Anmeld

4. december 2010

Diana...

MosterA skriver:

Hvor sjovt at denne tråd lige popper op her til formiddag og at Nokia 6700 bliver nævnt for jeg her så sent som i går været ude og se på den

Jeg har i to år haft Samsung Touch. Jeg er rigtig glad for telefonen, men jeg er ved at være MEGET træt af at det er en touch telefon og har derfor overvejet kraftigt at skifte til Nokia 6700. Var jo som sagt ude og se på den i går og syntes den virkede rigtig god, men nu bliver jeg da lidt i tvivl om jeg så sener bliver træt af ikke at have en touch telefon 

Følger lige med i tråden - kan jo være jeg bliver lidt klogere 

Jeg tror aldrig jeg ville kunne gå tilbage til en alm telefon igen. Jeg synes det er så meget nemmere med touch en alm. Når jeg en sjælden gang i mellem låner min mands er jeg ved at blive SINDSYG. 

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

Ja ok så kan det ikke betale sig kan jeg godt se ha ha. 

Nej  vel? Jeg snakker nok ... mmm... MINDST 20 timer i telefon om måneden. MINDST + at sender UTALLIGE sms'er og mms'er For under 200 kr om måneden  Så det er bare helt kanon...

Anmeld

4. december 2010

Zafir

kitty skriver:

Vi har heller ikke et decideret budget til telefon, slet ikke! Men manden skifter så tit, at der bare ikke er råd til at jeg prøver en ny god telefon. Men sådan er det at være på SU med 120kr i lommepenge om måneden... Så kan han jo mere med sin faste løn... Vores økonomi er nemlig også meget seperat, hvor han så betaler billånet alene.. Resten deler vi.

Jeg glæder mig bare til at få lidt flere penge mellem hænderne, så jeg kan "forkæle" mig selv lidt...

Det kan jeg godt forstå. Vi har normalt en fordelingsnøgle, fordi Tom tjener en del mere end jeg, så betaler han også x kroner mere ind til 'fælles', men har også flere lommepenge end mig - ALtså procentvis, eller hvad man siger

Så det er fair. Det syntes jeg fungerer super godt. For det gør at man ikke skal skændes om, hvad mans kal bruge penge på osv. Vi kan godt beslutte at spare op til noget i fællesskab, men det er ikke givet på forhånd.

Anmeld

4. december 2010

Kløver

Jeg har en Sony Ericsson greenheart, ikke noget fancy, men den er fin til mig, og er rigtig glad for den, da mine krav til en mobil bare skal være: Skal kunne skrive sms/mms, ringe og modtage opkald, og gør ik noget den har en lommeregner, kamera og kalender i sig og gerne alarm, og de ting har stort set ALLE telefoner, så bliver altid til grin når jeg skal ned og have ny, fordi ekspedienterne tænker i smarte ting, specielt efter de nye smartphones er kommet på markedet

men jeg er rigtig glad for den, den ligger godt i hånden, og god at skrive på, og så kan jeg godt li at den er lavet af genbrugsmatrialer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

twinboys

Nokia X6

En touchtelefon, der er som skabt til underholdning og sociale netværk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

Diana...

Zafir skriver:

Nej  vel? Jeg snakker nok ... mmm... MINDST 20 timer i telefon om måneden. MINDST + at sender UTALLIGE sms'er og mms'er For under 200 kr om måneden  Så det er bare helt kanon...

Ej nu har jeg bestilt den  he he 

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

jeg har en x 10 mini pro. og er nogenlunde tilfreds med den, men den er bare spasser at have når man snakker i mobil, for den tuch der er trykker på alle klapper når man snakker

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Diana... skriver:

Ej nu har jeg bestilt den  he he 

AAAAAAAAAAAIIIII...  Du skal da først have den til jul!!!

Hvor har du bestilt den og hvor meget skal du give???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.