Hvad vil i gøre... Sygelig jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg syntes det okau, den måde du har det på. men prøv spørg ham hvem er det ? min kæreste spørge hver gang jeg skriver eller snakker eller hvad jeg nu gør

Ja tror jeg også det må ende med at jeg spørger. For hvis man har det skidt skal man jo ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Ja tror jeg også det må ende med at jeg spørger. For hvis man har det skidt skal man jo ud med det

ja syntes da bare du skal spørge, hvem er det du har fået som ven på facebook. det godt være han bliver lidt sur men tror det går. jeg bliver sur inde i være gang min kæreste skal spørge mig, men ved han gør det fordi han ikkke ville dele mig og fordi han elsker mig

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

ja syntes da bare du skal spørge, hvem er det du har fået som ven på facebook. det godt være han bliver lidt sur men tror det går. jeg bliver sur inde i være gang min kæreste skal spørge mig, men ved han gør det fordi han ikkke ville dele mig og fordi han elsker mig

Ja det er rigtigt nok

Anmeld

3. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt nok

han ved vel godt du jaloux ikk

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

han ved vel godt du jaloux ikk

Jov det gør han, var noget jeg lagde på bordet fra dag et af, og han skulle gøre op med sig selv om det var noget han kunne leve med. Og at jeg ikke altid kan gøre for jeg reagere som jeg gør.

Og det ville han, da det ikke var det der talte, men ikke at han ville kunne lide det.

Ligesom når han skal i byen, så siger jeg til ahm at det er oki, og jeg ik skal bestemme, men at jeg jo ikke behøves at kunne lide at han tager i byen

Anmeld

3. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Jov det gør han, var noget jeg lagde på bordet fra dag et af, og han skulle gøre op med sig selv om det var noget han kunne leve med. Og at jeg ikke altid kan gøre for jeg reagere som jeg gør.

Og det ville han, da det ikke var det der talte, men ikke at han ville kunne lide det.

Ligesom når han skal i byen, så siger jeg til ahm at det er oki, og jeg ik skal bestemme, men at jeg jo ikke behøves at kunne lide at han tager i byen

okau godt han ved det, så vil det ikke komme bag på ham at du spørge ham ad. det ville han syntes om, men han kan forstå dig

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

okau godt han ved det, så vil det ikke komme bag på ham at du spørge ham ad. det ville han syntes om, men han kan forstå dig

Nej vil det nok ik, men han vil nok stadig blive lidt irriteret

Anmeld

3. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Nej vil det nok ik, men han vil nok stadig blive lidt irriteret

ja hvis han elsker dig og det dig han ville have så forstår han dig og respekt dig som du er. jeg respekt min kæreste selvom jeg syntes det mega øv at han spørge mig hele tiden og at jeg bliver tjekke i hovedet og røv af ham

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

ja hvis han elsker dig og det dig han ville have så forstår han dig og respekt dig som du er. jeg respekt min kæreste selvom jeg syntes det mega øv at han spørge mig hele tiden og at jeg bliver tjekke i hovedet og røv af ham

Ja og også ved man ved der er grunde til at man spørger, er jo grunde til jeg er blevet så jaloux med min baggrund. eller mistænksom eller havd man nu vil kalde det

Anmeld

3. december 2010

LR85

Anonym skriver:

Nej det er også det. Og så tænker jeg lidt.. Hmm hvor kender han pludselig hende fra

Og kan ikke rigtig finde ud af om jeg bare skal lade som om jeg ikke har set det. Eller skal fortæl ham hvad jeg føler

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men måske kunne du spørge, sådan henslængt 'hvem er det?, en fra studiet eller...'

Så du ikke er for anmasende men bare nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.