Hvad vil i gøre... Sygelig jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Steph_Laurits

Kruse90 skriver:

har det på præcis samme måde

Kan bare ikke have det.

Er jeg ude med kæresten og der står en trunte og hænger op af ham, så kan det virkelig ødelægge min aften  De har ingen respekt, og hvorfor mon de er single?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Magsen

StephanieJ skriver:

Kan bare ikke have det.

Er jeg ude med kæresten og der står en trunte og hænger op af ham, så kan det virkelig ødelægge min aften  De har ingen respekt, og hvorfor mon de er single?

til ts - sådan har jeg det også, men siger ikke rigtig noget til det.. prøver bare at ignorere det og ikke 'over'tænke :b hehe men ja er selv sygeligt jaloux og synes det er piiiiiiiiiiiisse irreterende !!

. .sådan har jeg det også, synes det er SÅ pisse uansvarligt og faktisk virkelig ondt at man faktisk stjæler en andens kæreste har tit hørt den der ''det ikke mig der gør noget forkert, det jo ham der har kæreste'' JAA men prøv og hør spade, det jo dig der er med til at ødelægge det for den anden helt uskyldige partner !!

min mening

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

til ts - sådan har jeg det også, men siger ikke rigtig noget til det.. prøver bare at ignorere det og ikke 'over'tænke :b hehe men ja er selv sygeligt jaloux og synes det er piiiiiiiiiiiisse irreterende !!

. .sådan har jeg det også, synes det er SÅ pisse uansvarligt og faktisk virkelig ondt at man faktisk stjæler en andens kæreste har tit hørt den der ''det ikke mig der gør noget forkert, det jo ham der har kæreste'' JAA men prøv og hør spade, det jo dig der er med til at ødelægge det for den anden helt uskyldige partner !!

min mening

Det er mere end pisse irritrerende, for er meget svær at styre

Anmeld

4. december 2010

Steph_Laurits

Maggieh skriver:

min mening

Ja, men man kan så også sige, kan en anden pige "stjæle" din kæreste - så er det jo mindst ligeså meget kæresten der er en nar som det er trunten der gjorde det

Men gud hvor jeg hader andre piger hvad ang. min kæreste. STAY AWAY!!

Anmeld

4. december 2010

Magsen

Anonym skriver:

Det er mere end pisse irritrerende, for er meget svær at styre

Ja, I knooow ..

Anmeld

4. december 2010

Magsen

StephanieJ skriver:

Ja, men man kan så også sige, kan en anden pige "stjæle" din kæreste - så er det jo mindst ligeså meget kæresten der er en nar som det er trunten der gjorde det

Men gud hvor jeg hader andre piger hvad ang. min kæreste. STAY AWAY!!

hehe, ja selvf. men det er stadig nedern !!

sådan har jeg det også

Anmeld

4. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Ja og også ved man ved der er grunde til at man spørger, er jo grunde til jeg er blevet så jaloux med min baggrund. eller mistænksom eller havd man nu vil kalde det

ja det også helt iorden, men han må respekt at du er det, hvis det dig han ville have respekt han dig. og så gå det jo at du spørge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.