Hvad vil i gøre... Sygelig jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Kruse90

Anonym skriver:

Er netop sådan nogle ord jeg er bange for at få sagt.

Men jeg skal jo sige til ham hvad jeg føler, ellers holder det jo bare ikke i længden, hvis man ikke kan gøre det uden han evt bliver sur.

Og han ved jeg kalder dem duller.. Sorry

sådan noget skal han ikke blive sur over
Der er jo forhåbelig ikke noget i det, han har vel sin sti ren Og fortæller dig glædelig hvem der er og hvor han kender hende fra

Go for it girl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

sådan noget skal han ikke blive sur over
Der er jo forhåbelig ikke noget i det, han har vel sin sti ren Og fortæller dig glædelig hvem der er og hvor han kender hende fra

Go for it girl

Ja det håber jeg at han har. Eller selvfølgelig har han det. Men ja

Anmeld

3. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Er netop sådan nogle ord jeg er bange for at få sagt.

Men jeg skal jo sige til ham hvad jeg føler, ellers holder det jo bare ikke i længden, hvis man ikke kan gøre det uden han evt bliver sur.

Og han ved jeg kalder dem duller.. Sorry

jeg kender det alt for godt....  så prøv med hvor kender han denne pige "navn" fra? hehe.... Men det er svært, hvis det er en bimbo.... Men synes heller ikke han kan tillade sig og blive sur over du siger dulle til hende, hvis hun ikk er en nær veninde. og han kan vel godt se hun ligner en dulle.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jeg kender det alt for godt....  så prøv med hvor kender han denne pige "navn" fra? hehe.... Men det er svært, hvis det er en bimbo.... Men synes heller ikke han kan tillade sig og blive sur over du siger dulle til hende, hvis hun ikk er en nær veninde. og han kan vel godt se hun ligner en dulle.

Ja, håber jeg da han kan se med de billeder

Anmeld

3. december 2010

Steph_Laurits

Kan godt forstå dig

Stoler på min kæreste, men ikke på andre piger (uden at støde nogen)

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Kan godt forstå dig

Stoler på min kæreste, men ikke på andre piger (uden at støde nogen)

Også det jeg siger til ham. Jeg stoler på ham, men stoler ikke på hvad de piger har af tanker omkring ham.

Anmeld

3. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Ja, håber jeg da han kan se med de billeder

Men jeg synes du skal prøve på en pæn måde....  Også må han sgu indse hun er en dulle.... hehe..... Nu har jeg været sammen med min kæreste lang tid, og "styrer" faktisk hans facebook, fordi han har bedt mig om det og han ikke gider. Men jeg har spurgt om mange de "duller" han havde, om de havde nogle interesse som veninde for ham... Det var pænt nej også blev de slettet....  Jeg har heller ikk drenge stående i bar overkrop og er "players"..... det tror jeg heller ikk han sys er sjovt.....

Anmeld

3. december 2010

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Også det jeg siger til ham. Jeg stoler på ham, men stoler ikke på hvad de piger har af tanker omkring ham.

Jeg er sygt jaloux hvis kæresten er ude, netop fordi jeg ved hvor lidt kvaler nogen piger har med at en fyr har en kæreste! Har set det lidt for mange gange, fatter ikke sådanne piger med så lidt respekt!

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Men jeg synes du skal prøve på en pæn måde....  Også må han sgu indse hun er en dulle.... hehe..... Nu har jeg været sammen med min kæreste lang tid, og "styrer" faktisk hans facebook, fordi han har bedt mig om det og han ikke gider. Men jeg har spurgt om mange de "duller" han havde, om de havde nogle interesse som veninde for ham... Det var pænt nej også blev de slettet....  Jeg har heller ikk drenge stående i bar overkrop og er "players"..... det tror jeg heller ikk han sys er sjovt.....

Nemlig, ville min sgu heller ikke. Må jo være lige. Og hvis det er en han evt har mødt i byen. Uh jeg vil nok blive lidt små gal

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Jeg er sygt jaloux hvis kæresten er ude, netop fordi jeg ved hvor lidt kvaler nogen piger har med at en fyr har en kæreste! Har set det lidt for mange gange, fatter ikke sådanne piger med så lidt respekt!

Intet respekt der. Han var til fest for noget tid siden, hvor en blev ved at ligge an på ham, og hun fattede bare ikke et nej, han flyttede ligefrem plads ved bordet pga hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.