Hvad vil i gøre... Sygelig jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.442 visninger
56 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Anonym trådstarter

Har rigtig nemt ved at blive jaloux og syntes selv jeg er blevet rigtig god til at styre det. Og stoler virkelig på min kæreste.

Sider så lige og stener på face, og ser han har fået en ny veninde derinde. Og er en af de typer, der faktisk kun har billeder af sig selv, og med patter halvt ud af trøjen.

Er jeg den eneste der mener det er okay at jeg lige får en klump i halsen der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Har rigtig nemt ved at blive jaloux og syntes selv jeg er blevet rigtig god til at styre det. Og stoler virkelig på min kæreste.

Sider så lige og stener på face, og ser han har fået en ny veninde derinde. Og er en af de typer, der faktisk kun har billeder af sig selv, og med patter halvt ud af trøjen.

Jeg kan godt forstå dig...... jeg har det selv på samme måde...

Jeg stoler 100 % på min kæreste, men stoler ikk på alle de vilde tøser, der render rundt ude i verden....

så synes det er okay.....

Anmeld

3. december 2010

Kruse90

Anonym skriver:

Det er helt okay have have en klump i halsen
Sådan ville jeg også have det.
Hverken kæresten og jeg selv har facebook
Vi er begge meget jaloux

Men har det på samme måde.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg kan godt forstå dig...... jeg har det selv på samme måde...

Jeg stoler 100 % på min kæreste, men stoler ikk på alle de vilde tøser, der render rundt ude i verden....

så synes det er okay.....

Nej det er også det. Og så tænker jeg lidt.. Hmm hvor kender han pludselig hende fra

Og kan ikke rigtig finde ud af om jeg bare skal lade som om jeg ikke har set det. Eller skal fortæl ham hvad jeg føler

Anmeld

3. december 2010

Sujan

Nej kan godt forstå du får en klump i halsen og der er nok ikke andet at gøre en at høre din kæreste hvem hun er.

Det er hårdt at være jaloux.. Er ikke selv jaloux men har en veninde der er sygeligt jaloux.. Og hende har jeg lavet en aftale med at hver gang hun har det sådan skal hun vende det med mig inden hun overfalder kæresten:-) det har hun været glad for , fordi hun så undgår en masse skænderier

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Nej kan godt forstå du får en klump i halsen og der er nok ikke andet at gøre en at høre din kæreste hvem hun er.

Det er hårdt at være jaloux.. Er ikke selv jaloux men har en veninde der er sygeligt jaloux.. Og hende har jeg lavet en aftale med at hver gang hun har det sådan skal hun vende det med mig inden hun overfalder kæresten:-) det har hun været glad for , fordi hun så undgår en masse skænderier

Kanon ide at have, især når det hjælper hende.

Mit bunder så i at jeg aldrig har kunnet stole på en fyr før, så er også meget på vagt. Er rigtig hårdt

Anmeld

3. december 2010

Kruse90

Anonym skriver:

Mit bunder så i at jeg aldrig har kunnet stole på en fyr før, så er også meget på vagt. Er rigtig hårdt

jeg ville ikke tøve et sekund på at spørge om hvem hun er og hvor han kender hende fra

Anmeld

3. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Nej det er også det. Og så tænker jeg lidt.. Hmm hvor kender han pludselig hende fra

Og kan ikke rigtig finde ud af om jeg bare skal lade som om jeg ikke har set det. Eller skal fortæl ham hvad jeg føler

Jeg havde valgt at spørge ham og hvilken interesse han har i at være venner med en "bimbo" (sorry, for udtrykket. Men det lyder sådan).... uden at overfalde ham. Nu ve jeg selvfølgelig ikk hvor lang tid i har været sammen? men du kender vel til hans veninder. om de er sådan.....

Anmeld

3. december 2010

Sujan

Anonym skriver:

Ja så hvis du evt. Har en god veninde tæt på kunne du måske gøre brug af hende.. Men man skal kende hinanden rigtig godt og turde indrømme alle de tanker man har.. Også selvom man godt ved det er forkert at tænke sådan som man gør. Men min veninde siger at bare det at få snakket om det hjælper meget.. Og så høre hun mit synspunkt selvom det kan være hårdt.. Og hun bliver aldrig sur over mine meninger.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg havde valgt at spørge ham og hvilken interesse han har i at være venner med en "bimbo" (sorry, for udtrykket. Men det lyder sådan).... uden at overfalde ham. Nu ve jeg selvfølgelig ikk hvor lang tid i har været sammen? men du kender vel til hans veninder. om de er sådan.....

Er netop sådan nogle ord jeg er bange for at få sagt.

Men jeg skal jo sige til ham hvad jeg føler, ellers holder det jo bare ikke i længden, hvis man ikke kan gøre det uden han evt bliver sur.

Og han ved jeg kalder dem duller.. Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.