pt dårlig økonomi - hvor handler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

millesofie

Snefnug26 skriver:

Vi har altid kun 2000 til mad og andet husholdning og det er fint til os Jeg handler altid det meste i rema eller lidl og så supplerer jeg op med Føtex til de ting vi ik ka få de andre steder. Der er en del at spare

helt sikkert det gør vi også herhjemme

og der er meget at spare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Carina1977

I løvbjerg kan det sagtens svare sig at handle kød ind. Der mener jeg det koster 98 kr. for 3 pakker kød. Men hvis man er så smart at handle ind om aftenen, så har de tit sat noget af deres kød ned til halv pris pga. kort holdbarhed....og det er jo bare hjem i fryseren med det. Så der sparer jeg mange penge.

ellers handler jeg i netto....der skal man bare huske at kigge på datoen, for de er nemlig ikke gode til at fjerne det der er for gammelt, har jeg erfarret

der udover handler jeg også i fakta og føtex. Jeg handler kun i føtex, hvis det ikke fåes i de billigere butikker.

Jeg har prøvet at leve for 600 kr. til 2½ uge, og vi manglede altså ikke noget + at jeg er endda ryger. Det kan godt lade sig gøre at leve for meget lidt, hvis man ikke har ret mange penge. Man skal bare tænke sig godt om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.