pt dårlig økonomi - hvor handler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
41 svar
0 synes godt om
3. december 2010

JuelZ

min forlovede og jeg er gået ind i en RIGTIG kedelig december måned med kun 1500kr til snold og spas.. (dvs mad til os selv & hunden).

Hvor handler i henne for at spare penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Snefnug1984

tjm skriver:

min forlovede og jeg er gået ind i en RIGTIG kedelig december måned med kun 1500kr til snold og spas.. (dvs mad til os selv & hunden).

Vi har altid kun 2000 til mad og andet husholdning og det er fint til os Jeg handler altid det meste i rema eller lidl og så supplerer jeg op med Føtex til de ting vi ik ka få de andre steder. Der er en del at spare

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

tjm skriver:

Aldi, lidl... billigt og godt..

Anmeld

3. december 2010

JuelZ

Snefnug26 skriver:

Vi har altid kun 2000 til mad og andet husholdning og det er fint til os Jeg handler altid det meste i rema eller lidl og så supplerer jeg op med Føtex til de ting vi ik ka få de andre steder. Der er en del at spare

vi plejer selv at handle lidt i lidl også henter vi kød i bilka når de har det tilbud der hedder 8 pakker for 300... også har vi kød til hele måneden.... vi handler hundemad i lidl

Anmeld

3. december 2010

LenaJohansen

tjm skriver:

jeg handler hovedsageligt i netto... 

Anmeld

3. december 2010

JCS

Jeg vil MÆGTIG gerne vide hvordan filan kan i klare jer på 2000,-?

Jeg tror ikke vi er særlig gode til at købe ind, for vi handler ca hver 3 dag - 2-3 fulde poser, og når tredje dag er gået er det INTET i køleskabet... whattodo?

Anmeld

3. december 2010

Snefnug1984

tjm skriver:

vi plejer selv at handle lidt i lidl også henter vi kød i bilka når de har det tilbud der hedder 8 pakker for 300... også har vi kød til hele måneden.... vi handler hundemad i lidl

Jamen så gør I jo rigtig meget i forvejen

Anmeld

3. december 2010

Janni85

Netto... og det vi ikke kan få i netto, køber vi så i føtex

Anmeld

3. december 2010

JuelZ

Snefnug26 skriver:

Jamen så gør I jo rigtig meget i forvejen

ja men selvom det virker "rigtigt" så synes jeg alligevel vi mister mange af de penge vi egentlig ikke har?

altså normalt lever vi selv for 2500kr og det synes jeg er meget fordi jeg altid har været vant til at leve for de penge...

Anmeld

3. december 2010

Malonde1985

Jeg handler meget i LIDL. Det er billigt og udmærket synes jeg .. Er begyndt på at handle mere ind til fryseren og flere dage ad gangen, og laver nogen gange kæmpe portioner, så der er til dagen efter - kan godt betale sig. Før handlede jeg ind hver dag og synes altså det var væsentligt dyrere  og det at man ikke skal i butikker hver dag, gør også at man ikke bliver fristet til at købe alt muligt andet - billigt billigt billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.