pt dårlig økonomi - hvor handler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Silvermist

For det meste handler vi ind i Aldi  Men heldigvis har jeg en skøn mor der sørger for mad og tilbehør juleaften for os allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

tinasmor

Lidl

Anmeld

3. december 2010

Louise mortil4

Vi handler også i Lidl og Rema1000 også handel ind så få gange som muligt. Vi handler ind hver 14. dag, rugbrød opholder sig i fryseren indtil brug og mælk her jeg med hjem fra arbejde når vi mangler (arbejder som landbrugsmedhælper på en kvæggård) men ellers så køb det ind der kan holde sig og køb så kun det i mangler hvis i skal handle ind ind mellem. Vi har altid pasta pg tomat på dåse, glas champingoner og dåse majs på lager, det er billigt og nemt at lave forskellige retter af. Bag selv franskbrød og der kan i lidl fåes nogle gode brødblandinger til 11 kr til rugbrød, det er nok til 2 godt store rugbrød og billigere end at købe rugbrød.

Anmeld

3. december 2010

Lone Jakobsen

tjm skriver:

jeg køber os meget ind i brugsen af deres eget mærke, og når bilka har de tilbud med kød fx så handler vi ind derinde, og vi har været heldige indtil videre og købe 8 pakker kød til 300kr og det holder faktisk i rigtig lang tid, mere end en måned...

jamen du må meget gerne komme med råd til hvad man kan spise når man skal være sund gravid ?

åhh  sund gravid den er jeg ikke god til jeg har bare spist hvad min krop har bedt om (alle gangene)

så det har været meget kakao og sprøde kiks

Anmeld

3. december 2010

JuelZ

nutche skriver:

åhh  sund gravid den er jeg ikke god til jeg har bare spist hvad min krop har bedt om (alle gangene)

så det har været meget kakao og sprøde kiks

hehe det er os det jeg er i fuuld gang med i forvejen :-P