pt dårlig økonomi - hvor handler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Silvermist

For det meste handler vi ind i Aldi  Men heldigvis har jeg en skøn mor der sørger for mad og tilbehør juleaften for os allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

tinasmor

Lidl

Anmeld

3. december 2010

Louise mortil4

Vi handler også i Lidl og Rema1000 også handel ind så få gange som muligt. Vi handler ind hver 14. dag, rugbrød opholder sig i fryseren indtil brug og mælk her jeg med hjem fra arbejde når vi mangler (arbejder som landbrugsmedhælper på en kvæggård) men ellers så køb det ind der kan holde sig og køb så kun det i mangler hvis i skal handle ind ind mellem. Vi har altid pasta pg tomat på dåse, glas champingoner og dåse majs på lager, det er billigt og nemt at lave forskellige retter af. Bag selv franskbrød og der kan i lidl fåes nogle gode brødblandinger til 11 kr til rugbrød, det er nok til 2 godt store rugbrød og billigere end at købe rugbrød.

Anmeld

3. december 2010

Lone Jakobsen

tjm skriver:

jeg køber os meget ind i brugsen af deres eget mærke, og når bilka har de tilbud med kød fx så handler vi ind derinde, og vi har været heldige indtil videre og købe 8 pakker kød til 300kr og det holder faktisk i rigtig lang tid, mere end en måned...

jamen du må meget gerne komme med råd til hvad man kan spise når man skal være sund gravid ?

åhh  sund gravid den er jeg ikke god til jeg har bare spist hvad min krop har bedt om (alle gangene)

så det har været meget kakao og sprøde kiks

Anmeld

3. december 2010

JuelZ

nutche skriver:

åhh  sund gravid den er jeg ikke god til jeg har bare spist hvad min krop har bedt om (alle gangene)

så det har været meget kakao og sprøde kiks

hehe det er os det jeg er i fuuld gang med i forvejen :-P
er pludselig til alt slags mad ... og er især faldet for kyllinge lasange og penauts som jeg egentlig aldrig har kunne lide..

Anmeld

3. december 2010

Lone Jakobsen

tjm skriver:

hehe det er os det jeg er i fuuld gang med i forvejen :-P
er pludselig til alt slags mad ... og er især faldet for kyllinge lasange og penauts som jeg egentlig aldrig har kunne lide..

ja det er bare sjovt som kroppen pludselig kræver visse ting.

jeg ku spise store mængder af knækbrød med koldt pålægschokolade

Anmeld

4. december 2010

JCS

Snefnug26 skriver:

Hold da op.. 6000? Er I kun 2 voksne? Det er vi nemlig Vi sætter 2000 ind på vores madkonto hver måned og det er dét der må bruges.. Nu skal det lige siges, at vi ikke køber så meget ind til frokost, da jeg bl.a. får frokost på mit job. Men til gengæld bruger vi en del penge på frugt. Min mand kan kværne et net klementiner om dagen i øjeblikket  

Så blev jeg godt nok inspireret til at være en ordenlig fornuftig sparer - købte ind til resten af ugen for 422,-, lavede chilli con carne og frøs 4 portioner ned (første gang i mit liv)

en til mig!!!

Anmeld

4. december 2010

Pena

Da jeg pt har en meeeget stram økonomi får jeg min kære mor til at hente mig en gang i ugen, og så skal der handles.

Jeg starter i aldi, for jo det er kedeligt, men så bliver man heller ikke fristet til at købe et fedt viskestykke osv. Jeg skriver alt ned hvad jeg skal bruge. Dvs ingen impulskøb.

Har Aldi ikke alt, kører jeg i fakta el.l.

Jeg har lige klaret mig for 500 kr på 14 dage, og det er trods at jeg ryger (Er dog blevet meeget nedsat)

Prøv at dele pengene op i kuverter pr uge, og brug ikke dankortet. Der ryger pengene lettere.

Jeg havde faktisk 30 kr tilbage da de 14 dage var gået. Så det er mulgt. Men jeg spiser også mega billigt. Ikke spændende, men muligt.

Der kan gå helt sport i det

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

tjm skriver:

min forlovede og jeg er gået ind i en RIGTIG kedelig december måned med kun 1500kr til snold og spas.. (dvs mad til os selv & hunden).

Hvor handler i henne for at spare penge?

Vi handler stort set alt i Superbrugsen og handler de varer der hedder Extra..og benytter os af deres mange gode tilbud ellers.
Og ellers er det i Aldi, som stadig er det billigste sted at handle i DK.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2010

Snefnug1984

JCS skriver:

Så blev jeg godt nok inspireret til at være en ordenlig fornuftig sparer - købte ind til resten af ugen for 422,-, lavede chilli con carne og frøs 4 portioner ned (første gang i mit liv)

en til mig!!!

Ej hvor cool.. Keep up the good work

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.