Ville bare lige komme med en lille updatering:
Ringede til sp i morges, som synes det lød meget meget mærkeligt da hun i sine 23 år som sp kun har oplevet at børn ikke ville spise ske mad, når det var fordi fortænderne var på vej. Men så mente hun som jeg at det kun skulle have varet et par dage og ikke 8 dage som det nu har gjort.
Min sp mente dog at jeg ikke skulle være urolig da Elina jo ikke tager skade af at hun ikke lige tager en masse på (hun skal dog helst ikke tabe sig, selvom hun er lidt tyk) og fordi Elina ikke på nogen måde er ked eller urolig, men sit eget glade jeg, der så bare vågner en masse gange om natten, synes hun ikke vi pt. skal gøre noget ved det. Men jeg skal kontakte hende hvis det stadig varer ved om et par uger.
Hun gav mig dog det fif at jeg skulle prøve og tage madden på skeen og så selv lade som om jeg spiste det, og så sige uhm og smile og så derefter tilbyde Elina maden på skeen. Og ved i hvad hun har sku spist en hel stor portion havregrød til morgenmad, en halv portion øllebrød + torskerogn i små tern + leverpostej til frokost og så til aften ville hun ikke rigtig men det blev til en 10 skefulde grønsagsmos. sp sage også at jeg ikke skulle give hende flaske mellem måltiderne men blot tilbyde hende vand. I eftermiddags gav jeg hende så en halv flaske, da jeg synes der var lang tid til aftensmadden, men det resulterede så åbenbart i at hun ikke har ville spise ret meget aftensmad. Så i morgen forsøger vi uden eftermiddags flasken.
Yderligere har hun lige slugt 240 ml majsvælling inden putningen, og det har hun ellers aldrig været den store fan af. Så nu er moaren meget spændt på hvor mange gange hun skal fodres i nat.
Jeg håber bare at det virker igen i morgen 
TAK FOR ALLE JERES GODE OG BRUGBARE INPUT!!!!!!!!!!!!
Anmeld