Hvad f..... er det lige der sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det skal jeg nok........ Synes det suger alt min energi. Og så er jeg også blevet halv sløj oveni. Synes sku at nu må det snart være nok.

Amalies skoldkopper er heldigvis gået væk - eller de er blevet til sår så hun skal bare så meget i bh i morgen. Hun har været hjemme i 10 dage nu............. mor er træt -mor er meget træt

afsted med hende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Måske er hun et 'ikke snaske barn', som Idun. Sovs og alt den slags gider vi IKKE...

Men måske er hun gået på slankekur? Eller har en periode, hvor mad bare ikke er sagen. Tror du ikke hun spiser når hun er rigtig sulten?

Slankekur skader ihvertfald nok ikke hi hi

Tjo det er jo nok bare det. Det ville sku være nemmere hvis man lige kunne trykke på en knap og så kom svaret på en lap papir.

Jeg har forsøgt og lade være med at give hende noget mad i meget lang tid og så severe grød, men hun går helt i bro og bliver mega hys -hvilket hun normalt ALDRIG gør. Så det ender selvfølgelig med at mor her tager hende op af stolen og severe en flaske som ungen så spiser med stor velbehag.

Jeg må se hvad sp har af kloge ord i morgen............

Anmeld

5. december 2010

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Slankekur skader ihvertfald nok ikke hi hi

Tjo det er jo nok bare det. Det ville sku være nemmere hvis man lige kunne trykke på en knap og så kom svaret på en lap papir.

Jeg har forsøgt og lade være med at give hende noget mad i meget lang tid og så severe grød, men hun går helt i bro og bliver mega hys -hvilket hun normalt ALDRIG gør. Så det ender selvfølgelig med at mor her tager hende op af stolen og severe en flaske som ungen så spiser med stor velbehag.

Jeg må se hvad sp har af kloge ord i morgen............

Blir spændende..

Anmeld

5. december 2010

dorthemus skriver:

afsted med hende.....

Mor til Amalie: I morgen skal du i bh

Amalie: Det kan jeg ikke mor jeg er stadig meget syg

Mor: nej det er du ikke dine skoldkopper smitter ikke mere

Amalie: Jamen jeg har ondt i mavne

mor: Nej det har du ikke Amalie

Amalie: mor jeg skal kaste op

mor: Nej det skal du ikke, du gidder bare ikke i bh i morgen

Amalie: Jamen mor jeg har feber

Mor: nej det har du heller ikke

Amalie: mor jeg vil bare så gerne være sammen med min dejlige mor

Mor: Amalie det virker heller ikke, du skal i bh i morgen

Amalie: øv!!!!!!

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Mor til Amalie: I morgen skal du i bh

Amalie: Det kan jeg ikke mor jeg er stadig meget syg

Mor: nej det er du ikke dine skoldkopper smitter ikke mere

Amalie: Jamen jeg har ondt i mavne

mor: Nej det har du ikke Amalie

Amalie: mor jeg skal kaste op

mor: Nej det skal du ikke, du gidder bare ikke i bh i morgen

Amalie: Jamen mor jeg har feber

Mor: nej det har du heller ikke

Amalie: mor jeg vil bare så gerne være sammen med min dejlige mor

Mor: Amalie det virker heller ikke, du skal i bh i morgen

Amalie: øv!!!!!!

hvor er hun bare herlig!!!!!!!  Kan du overhovedet holde masken når hun siger sådan noget??

Anmeld

5. december 2010

dorthemus skriver:

hvor er hun bare herlig!!!!!!!  Kan du overhovedet holde masken når hun siger sådan noget??

TRO mig jeg tænker tit hold masken hold masken

Idag var kusine sofia på besøg og lege og hun er 2 år. Hun blev ved med at tage Amalie's Harry bamse fra hende.Efter 10 gang vendte Amalie sig om og sage til hende: Er du dum i nakken. Min bror og jeg forsøgte det bedste for at holde masken, men da amalie var gået ud af døren brød vi fuldstændig sammen af grin. OG det er altså ikke noge hun har lært her hjemme. Hvor h....kommer det pludselig fra...

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

TRO mig jeg tænker tit hold masken hold masken

Idag var kusine sofia på besøg og lege og hun er 2 år. Hun blev ved med at tage Amalie's Harry bamse fra hende.Efter 10 gang vendte Amalie sig om og sage til hende: Er du dum i nakken. Min bror og jeg forsøgte det bedste for at holde masken, men da amalie var gået ud af døren brød vi fuldstændig sammen af grin. OG det er altså ikke noge hun har lært her hjemme. Hvor h....kommer det pludselig fra...

HAHAHAHAHAHAAAAAAA hun er faneme skøn, Lisbeth. Glæder mig til at møde hende en dag

Anmeld

6. december 2010

Ville bare lige komme med en lille updatering:

Ringede til sp i morges, som synes det lød meget meget mærkeligt da hun i sine 23 år som sp kun har oplevet at børn ikke ville spise ske mad, når det var fordi fortænderne var på vej. Men så mente hun som jeg at det kun skulle have varet et par dage og ikke 8 dage som det nu har gjort.

Min sp mente dog at jeg ikke skulle være urolig da Elina jo ikke tager skade af at hun ikke lige tager en masse på (hun skal dog helst ikke tabe sig, selvom hun er lidt tyk) og fordi Elina ikke på nogen måde er ked eller urolig, men sit eget glade jeg, der så bare vågner en masse gange om natten, synes hun ikke vi pt. skal gøre noget ved det. Men jeg skal kontakte hende hvis det stadig varer ved om et par uger.

Hun gav mig dog det fif at jeg skulle prøve og tage madden på skeen og så selv lade som om jeg spiste det, og så sige uhm og smile og så derefter tilbyde Elina maden på skeen. Og ved i hvad hun har sku spist en hel stor portion havregrød til morgenmad, en halv portion øllebrød + torskerogn i små tern + leverpostej til frokost og så til aften ville hun ikke rigtig men det blev til en 10 skefulde grønsagsmos. sp sage også at jeg ikke skulle give hende flaske mellem måltiderne men blot tilbyde hende vand. I eftermiddags gav jeg hende så en halv flaske, da jeg synes der var lang tid til aftensmadden, men det resulterede så åbenbart i at hun ikke har ville spise ret meget aftensmad. Så i morgen forsøger vi uden eftermiddags flasken.

Yderligere har hun lige slugt 240 ml majsvælling inden putningen, og det har hun ellers aldrig været den store fan af. Så nu er moaren meget spændt på hvor mange gange hun skal fodres i nat.

Jeg håber bare at det virker igen i morgen

TAK FOR ALLE JERES GODE OG BRUGBARE INPUT!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. december 2010

dorthemus skriver:

HAHAHAHAHAHAAAAAAA hun er faneme skøn, Lisbeth. Glæder mig til at møde hende en dag

Jamen du kommer bare - døren står altid åben

Anmeld

6. december 2010

Koen.

Den periode har vi lige været igennem, fra ca 6 mdr- 7mdr, Lærke ville kun spise hvis hun måtte selv hun ville ikke have det på skeen.. Men til sidst prøve jeg at give med en gaffel og sørme og pigen ikke begyndte at spise igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.