Hej 
Jeg vil bare lige sige at vi lige har været igennem præcist det samme med vores datter..! Pludselig nægtede hun bare alt hvad der hed skemad (forsøgte enda med lidt sukker på havregrød, uden at det hjalp
)
Vi gjorde det at vi kogte grøntsager fx. kartofler, gulerødder, broccoli mv. i store stykker, som hun så selv fik lov til at sidde og lege med/spise. Og på samme måde lavede vi større stykker rugbrød, som hun kunne sidde med. Men indrømmet... hun fik nok ikke spist så meget... Tilgengæld fik vi fjernet den konflikt det jo lidt blev, når mor lige skulle prøve at narre to skefulde i hende... 
Efter at have holdt en pause gider hun nu godt at have øllebrød om morgenen, men der skal A38 og frutmos til for at det kommer ned. Til frokost får hun stadig rugbrød, og til aftensmad får hun oftest vores mad. Indimellem får hun også et mellemmåltid om eftermiddagen bestående af A38 og frugtmos - det er hun helt vild med!!
Men hvis jeg var dig, ville jeg holde en pause fra skemaden og for en periode acceptere, at hun ikke spiser så meget - men ja, det er nogle hårde nætter så!!!
Håber det hele løser sig!
-Mette
Anmeld