Hvad f..... er det lige der sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

A-Lilje

lisbeth2910 skriver:

Tak for dit input!!!!

Jeg håber hun snart gidder og spise igen. Hvor gammel er din datter og hvor længe varede strejken?

Jamen min datter er 6,5 mnd. og strejken startede lige inden hun blev 6 mnd. Nu spiser hun igen, men hun synes det er LANGT sjovere, når hun selv får lov  Men hey... Jeg er da også super gald for at vaske gulv flere gange dagligt

Vi startede med at give hende nogle bløde stykker frugt hun kunne gnave i, fx. stykker fra en moden pære eller mango. Og sikke en fest hun havde sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ÅHH søde Dorthe jeg har tænkt på dig!!!!!

Problemet er at hun nægter og åbne munden - også til bondebrød og leverpostej................ Hun åbner faktisk kun munden når det er en flaske der kommer. ihhhh det er altså skide irriterende.

100 g uha nej det var ikke meget, Hvad ville sp gøre ved det?

Tak  Ja jeg er gået lidt i hi herhjemme fordi de måltider går så skævt i øjeblikket.

Men sp og jeg har lagt en plan: hun må kun ammes max to gange om natten, og det skal foregå siddende op i sofaen og hvis hun vågner flere gange skal jeg tilbyde hende vand.

Så skal hun op på tre måltider om dagen og istedet for at amme hende efter formiddagsluren skal hun have skemad/brød med pålæg.

Og til sidst skal hun ud af min seng og sove i egen seng....første dag skreg hun i 50 min mens jeg sad med en hånd på hendes bryst. De tre gange jeg tog hende op og trøstede var hun raende på mig og kastede sig bagover og slog og kradsede mig  Hun er dæleme et barn med temperament.

Anden dag (igår) gik det helt fint og hun faldt i søvn uden gråd

Ja 100 g, jeg gik helt i sort og kunne næsten ikke holde tårerne tilbage.

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Har du prøvet alm mad der ikke er ske mad?

Anmeld

5. december 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tak  Ja jeg er gået lidt i hi herhjemme fordi de måltider går så skævt i øjeblikket.

Men sp og jeg har lagt en plan: hun må kun ammes max to gange om natten, og det skal foregå siddende op i sofaen og hvis hun vågner flere gange skal jeg tilbyde hende vand.

Så skal hun op på tre måltider om dagen og istedet for at amme hende efter formiddagsluren skal hun have skemad/brød med pålæg.

Og til sidst skal hun ud af min seng og sove i egen seng....første dag skreg hun i 50 min mens jeg sad med en hånd på hendes bryst. De tre gange jeg tog hende op og trøstede var hun raende på mig og kastede sig bagover og slog og kradsede mig  Hun er dæleme et barn med temperament.

Anden dag (igår) gik det helt fint og hun faldt i søvn uden gråd

Ja 100 g, jeg gik helt i sort og kunne næsten ikke holde tårerne tilbage.

Puha det lyder mega hårdt!!!!!! Mange tanker til søde dig!!! Og tak for din søde sms

Elina spise 1 portion grød i morges så jublen var stor - altså lige indtil frokost hvor hun så besluttede at hun IKKE ville spise igen, og sådan har det fungere resten af dagen. SNØFT

Fik en lille smule i hende til aftensmadden, ved at få storesøster til at spille fransk klovn så hun skrald grinede og jeg så kunne made hende mens munden var åben. Men hun lurede mig hurtigt af og så gik den ikke længere.

I morgen ringer jeg til min SP hun må vide hvad jeg lige skal stille op

Anmeld

5. december 2010

Zafir skriver:

Har du prøvet alm mad der ikke er ske mad?

JA har prøvet forskelligt i meget store stykker som hun selv kan holde om og putte i munden uden held og små stykker som jeg har forsøgt og proppe ind men også uden held.

Det eneste hun har ville have var i dag da vores store pige spiste de der brødpinde man dypper i ost. der fik Elina lov til at sutte på en, og det ville hun gerne have - altså osten hun fik ikke lov til at spise kiksen.  Men det kan hun jo ikke leve af

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Puha det lyder mega hårdt!!!!!! Mange tanker til søde dig!!! Og tak for din søde sms

Elina spise 1 portion grød i morges så jublen var stor - altså lige indtil frokost hvor hun så besluttede at hun IKKE ville spise igen, og sådan har det fungere resten af dagen. SNØFT

Fik en lille smule i hende til aftensmadden, ved at få storesøster til at spille fransk klovn så hun skrald grinede og jeg så kunne made hende mens munden var åben. Men hun lurede mig hurtigt af og så gik den ikke længere.

I morgen ringer jeg til min SP hun må vide hvad jeg lige skal stille op

Jamen IHHHHHHH  Men blir helt fra den når de ikke vil spise.

Er glad for, at også andre benytter sig af ufine tricks ved middagsbordet  Her tilbyder jeg en gang imellem Runa mælk/vand af koppen og når hun så åbner gabet...vips ryger skeen ind i stedet Gør det ikke så tit så hun lugter lunten

Idag har hun spist en skål grød for første gang, men hun var også rigtig sulten. Håber på succes igen i morgen

Håber din SP har nogle gode råd...del dem gerne med mig

Anmeld

5. december 2010

Zafir

lisbeth2910 skriver:

JA har prøvet forskelligt i meget store stykker som hun selv kan holde om og putte i munden uden held og små stykker som jeg har forsøgt og proppe ind men også uden held.

Det eneste hun har ville have var i dag da vores store pige spiste de der brødpinde man dypper i ost. der fik Elina lov til at sutte på en, og det ville hun gerne have - altså osten hun fik ikke lov til at spise kiksen.  Men det kan hun jo ikke leve af

Skipperlapskovs og avokado

Anmeld

5. december 2010

Zafir skriver:

Skipperlapskovs og avokado

Advokado har hun spist i store mængder, men det passer så heller ikke damen mere. Kartofler med brun sovs siger vi også nej tak til. Har vitterlig forsøgt nærmest alt!!!!!!!!!!!!!! Hun prøver ikke engang bare 1 skefuld hun nægter bare at åbne munden uanset hvad det er.

Anmeld

5. december 2010

dorthemus skriver:

Jamen IHHHHHHH  Men blir helt fra den når de ikke vil spise.

Er glad for, at også andre benytter sig af ufine tricks ved middagsbordet  Her tilbyder jeg en gang imellem Runa mælk/vand af koppen og når hun så åbner gabet...vips ryger skeen ind i stedet Gør det ikke så tit så hun lugter lunten

Idag har hun spist en skål grød for første gang, men hun var også rigtig sulten. Håber på succes igen i morgen

Håber din SP har nogle gode råd...del dem gerne med mig

Det skal jeg nok........ Synes det suger alt min energi. Og så er jeg også blevet halv sløj oveni. Synes sku at nu må det snart være nok.

Amalies skoldkopper er heldigvis gået væk - eller de er blevet til sår så hun skal bare så meget i bh i morgen. Hun har været hjemme i 10 dage nu............. mor er træt -mor er meget træt

Anmeld

5. december 2010

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Advokado har hun spist i store mængder, men det passer så heller ikke damen mere. Kartofler med brun sovs siger vi også nej tak til. Har vitterlig forsøgt nærmest alt!!!!!!!!!!!!!! Hun prøver ikke engang bare 1 skefuld hun nægter bare at åbne munden uanset hvad det er.

Måske er hun et 'ikke snaske barn', som Idun. Sovs og alt den slags gider vi IKKE...

Men måske er hun gået på slankekur? Eller har en periode, hvor mad bare ikke er sagen. Tror du ikke hun spiser når hun er rigtig sulten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.