Hvad f..... er det lige der sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

LISBETH:-)

lillespurv20 skriver:

Den periode har vi lige været igennem, fra ca 6 mdr- 7mdr, Lærke ville kun spise hvis hun måtte selv hun ville ikke have det på skeen.. Men til sidst prøve jeg at give med en gaffel og sørme og pigen ikke begyndte at spise igen

Her har hun desværre slet ikke ville spise noget som helst heller ikke fra en gaffel, eller små bider hun selv har kunne sidde med. Men "dejligt" at der er andre der har haft samme problem, så er der da håb forude!!!!! Man kan altså få grå hår at de kære små indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

merle2010

det var det samme med merle da hun var syg med feber.. der ville hun osse kun have mme.. kan det være hun er ved at blive syg, eller måske ved at få tænder??? håber snart det ændrer sig, så du kan få sovet ordentligt igen, og det lille pus kan blive ordentlig mæt...

Anmeld

6. december 2010

merle2010 skriver:

det var det samme med merle da hun var syg med feber.. der ville hun osse kun have mme.. kan det være hun er ved at blive syg, eller måske ved at få tænder??? håber snart det ændrer sig, så du kan få sovet ordentligt igen, og det lille pus kan blive ordentlig mæt...

Nej det er ikke nogen af delen desværre - så havde man da en forklaring. Se evt. alle mine svar længere oppe!!!!

Var du med til baby mødet idag?

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Nej det er ikke nogen af delen desværre - så havde man da en forklaring. Se evt. alle mine svar længere oppe!!!!

Var du med til baby mødet idag?

ej det havde jeg fuldstændig glemt... øv øv øv... har ellers ikke lavet noget idag.. ej hvor er det ærgeligt.. hvorfor var du ikke med??

Anmeld

6. december 2010

merle2010 skriver:

ej det havde jeg fuldstændig glemt... øv øv øv... har ellers ikke lavet noget idag.. ej hvor er det ærgeligt.. hvorfor var du ikke med??

Jeg var halv sløj så orkede ikke og skulle ud af døren.

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lisbeth2910 skriver:

måske skulle du prøve at give elina rugbrød.. det gjorde jeg da merle ikke ville have andet end mme.. og hun spiste rugbrød med største fornøjelse

Anmeld

6. december 2010

merle2010 skriver:

måske skulle du prøve at give elina rugbrød.. det gjorde jeg da merle ikke ville have andet end mme.. og hun spiste rugbrød med største fornøjelse

Også prøvet men damen vil ikke åbne munden - og så er det skisme lidt svært.

Jeg håber succesen fra idag fortsætter i morgen......

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lisbeth2910 skriver:

har hun ville spise idag da???

Anmeld

6. december 2010

merle2010 skriver:

har hun ville spise idag da???

Jep - se hvad jeg har skrevet tidligere

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Jep - se hvad jeg har skrevet tidligere

nåhr det var godt så skal det nok gå det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.