Til jer der går hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

FruEllingsen

lisesp83 skriver:

så er der fart over ham..

Ja det er der og han elsker at smutte under bordene hehe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Low

Han sover når jeg er på baby.dk

Anmeld

9. december 2010

Miamaja

Han er som regel i legestue om formiddagen, hvor jeg er herinde- ved jo slet ikke HVAD jeg ellers skal fortage mig naar guldklumpen ikke er i naerheden

Anmeld

9. december 2010

Jibbe

Han sover for det meste og engang imellem leger han:-)

Anmeld

9. december 2010

Chamomile

Sover.

Anmeld

9. december 2010

Chamomile

Sover.

Anmeld

9. december 2010

Rosa

Han sover, triller rundt på gulvet og leger mens jeg sidder ved siden af på gulvet med computeren eller er sammen med sin far et sted i husen 

Anmeld

9. december 2010

MariaJ

Malthes mor skriver:

Lige nu sover Malthe og derfor er jeg på. Og ellers er jeg på når begge mine drenge enten er afsted i DP eller BH og når de sover. ALDRIG i deres vågnetimer. Er forarget over at nogle af jer er på, mens jeres små enten leger eller spiser 

Hvorfor dog det? Spiser kan jeg måske forstå. Jeg er i hvert fald ikke på baby, mens Johanna spiser, men kan da sagtens finde på at sidde med computeren på skødet, mens hun kravler runt og leger.

Anmeld

9. december 2010

MariaJ

Znuzke skriver:

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Hvorfor dog det? Spiser kan jeg måske forstå. Jeg er i hvert fald ikke på baby, mens Johanna spiser, men kan da sagtens finde på at sidde med computeren på skødet, mens hun kravler runt og leger.

Ja det kan jeg da også

Børn har da også godt af, at beskæftige sig lidt selv....altså så længe man sidder i samme rum, så er jeg svært ved at forstå forargelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.