Znuzke skriver:
Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.
Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??
Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...
Hørt !!! 
De skal nemlig lære at lege selv også...
Baby.dk er ikke værre beskæftigelse end mobil tlf, tv og alt andet der fjerner fokus fra børnene.
Men tja kom helst ikke forbi min stue kl. 20.00 om aftenen ha ha ha... Der kører tvet og står tre bærbare på stuebordet LoooL. Mon der lang tid før vores nye familiemedlem som melder ankomst til januar kan få sin egen bærbar hehe... hun kan så være på www.teletubbies.dk...
Ej selvfølgelig skal små børn have opmærksomhed og leges med, men som sagt de skal også kunne lege selv lidt.. Forstår ikke foragelsen i det 

Anmeld