Til jer der går hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

lisesp83

smillaluna skriver:

De sover

Sommetider tager de 3-4 timer i streg om eftermiddagen, og så kan jeg nogle dage godt bare sidde og stene baby.dk, fb eller glo på min yndlingsserie "One tree hill", selvom jeg burde vaske tøj eller andet husligt

Wow 3-4 timer. Nyd det. Her sover Julie max 1 times tid..

Og ja, man kunne sikkert lave så meget mens, men jeg ender på sofaen med baby.dk og en kop the.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Faith

lisesp83 skriver:

Wow 3-4 timer. Nyd det. Her sover Julie max 1 times tid..

Og ja, man kunne sikkert lave så meget mens, men jeg ender på sofaen med baby.dk og en kop the.

Ja nogle dage synes jeg næsten de sover konstant, og andre dage tager de kun små lure af 20 minutter. Jeg ved aldrig hvad jeg kan forvente. Lige nu er de begge to snottede og så synes jeg de sover mere.

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

smillaluna skriver:

Ja nogle dage synes jeg næsten de sover konstant, og andre dage tager de kun små lure af 20 minutter. Jeg ved aldrig hvad jeg kan forvente. Lige nu er de begge to snottede og så synes jeg de sover mere.

Så skal du da bare nyde lidt tid for dig selv.

Vi lever kun én gang, og alt skal vel ikke gå op i rengøring og vasketøj? Medmindre det er slemt. Hehe

Anmeld

1. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er kun på baby.dk når min datter sover, for når hun er vågen vil jeg gerne tilbringe min tid sammen med hende, istedet for at sidde foran en skærm

Hun sover gerne 2-3 timer om formiddagen og 1½-2 timer over middag, så jeg har jo RIGELIGT med tid til at sidde på baby.dk og ellers surfe rundt på nettet

Anmeld

1. december 2010

Tulle28

Sover:-) Eller leger med far, hvis det er i weekenden eller om aftenen.

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

Znuzke skriver:

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Hørt !!!

De skal nemlig lære at lege selv også...

Baby.dk er ikke værre beskæftigelse end mobil tlf, tv og alt andet der fjerner fokus fra børnene.

Men tja kom helst ikke forbi min stue kl. 20.00 om aftenen ha ha ha... Der kører tvet og står tre bærbare på stuebordet LoooL. Mon der lang tid før vores nye familiemedlem som melder ankomst til januar kan få sin egen bærbar hehe... hun kan så være på www.teletubbies.dk...

Ej selvfølgelig skal små børn have opmærksomhed og leges med, men som sagt de skal også kunne lege selv lidt.. Forstår ikke foragelsen i det

Anmeld

1. december 2010

Faith

lisesp83 skriver:

Så skal du da bare nyde lidt tid for dig selv.

Vi lever kun én gang, og alt skal vel ikke gå op i rengøring og vasketøj? Medmindre det er slemt. Hehe

Nej du har helt ret.... Hader husligt arbejde, men er alligevel lidt af en rengøringsfreak. Elsker når det er gjort, men hader at gøre det.

Hvis vi havde råd ansatte jeg sku en rengøringsdame! Så ku jeg bruge min tid på mine drenge i stedet. Har heldigvis en mand som skiftevis arbejder 5 dage og har fri 5 dage, så han er meget hjemme og heldigvis ret god til at "hjælpe til".

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

smillaluna skriver:

Nej du har helt ret.... Hader husligt arbejde, men er alligevel lidt af en rengøringsfreak. Elsker når det er gjort, men hader at gøre det.

Hvis vi havde råd ansatte jeg sku en rengøringsdame! Så ku jeg bruge min tid på mine drenge i stedet. Har heldigvis en mand som skiftevis arbejder 5 dage og har fri 5 dage, så han er meget hjemme og heldigvis ret god til at "hjælpe til".

Ja det er bare så dejligt, når man har fået gjort rent eller andet, men knap så fedt når man selv skal igang, ..

Her arbejder min kæreste fra kl 6 - 15 hver dag, så jeg bruger min tid på Julie, og så gør vi gerne rent i weekenderne. Vasketøj ordner jeg når hun sover, for det passer næsten sig selv, på nær ophængningen.

Anmeld

1. december 2010

FruEllingsen

For det meste sover han

Nu hvor han er begyndt at krybe frem af, skal man have et øje på ham hele tiden, ellers er han sq væk lige pludselig.

Men da han blev hvor man "lagde" ham, kunne jeg godt tjekke baby.dk hurtigt, imens han legede...

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

Drømmer skriver:

For det meste sover han

Nu hvor han er begyndt at krybe frem af, skal man have et øje på ham hele tiden, ellers er han sq væk lige pludselig.

Men da han blev hvor man "lagde" ham, kunne jeg godt tjekke baby.dk hurtigt, imens han legede...

så er der fart over ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.