Til jer der går hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

lisesp83

Carina1977 skriver:

Hehe nu er min søn ikke så lille mere, han er 10 år  men lige nu er han i skole. Jeg er da også herinde selvom han er hjemme....så leger han på sit værelse eller er igang med et af hans meget larmende bygge-projekter med træ. Men når han har brug for mig, så lader jeg baby.dk være baby.dk og så er det ham der gælder

lige nøjagtig.

Jeg tror at ligemeget alder, så har de godt af at være sig selv indimellem, ligesom os voksne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Diana...

Han er i DP mens jeg går sygemeldt her hjemme og lille pigen følger med gennem navlen 

Anmeld

1. december 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

Diana... skriver:

Han er i DP mens jeg går sygemeldt her hjemme og lille pigen følger med gennem navlen 

Også hun lærer baby.dk at kende inden hun kommer til verdenen.

Anmeld

1. december 2010

Diana...

lisesp83 skriver:

Også hun lærer baby.dk at kende inden hun kommer til verdenen.

Nemlig de kan lige så godt lære det tidligt 

Anmeld

1. december 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Tumbs up :0)

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

lisesp83 skriver:

lige nøjagtig.

Jeg tror at ligemeget alder, så har de godt af at være sig selv indimellem, ligesom os voksne.

Ja vi skal da ikke overvåge vores børn, tror de får spat af det ellers. Min søn har da nogen gange bedt mig om at gå, hvis jeg ville ind på hans værelse hehe  men det er hans fristed, og så skal det respekteres....nogen gange har de også brug for at være sig selv.

De helt små børn har bestemt også brug for det. Det er godt for dem at lære at kunne lege selv. jeg har det så derimod svært med de forældre, der er over sine børn hele tiden  men hurra for forskellighed

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

Carina1977 skriver:

Ja vi skal da ikke overvåge vores børn, tror de får spat af det ellers. Min søn har da nogen gange bedt mig om at gå, hvis jeg ville ind på hans værelse hehe  men det er hans fristed, og så skal det respekteres....nogen gange har de også brug for at være sig selv.

De helt små børn har bestemt også brug for det. Det er godt for dem at lære at kunne lege selv. jeg har det så derimod svært med de forældre, der er over sine børn hele tiden  men hurra for forskellighed

Hvis min datter ikke ville lege selv, så ville jeg jo være tynd som et siv, for så ville det ende uden indtag af mad.

Så ja, hurra for forskellighed

Anmeld

1. december 2010

Faith

De sover

Sommetider tager de 3-4 timer i streg om eftermiddagen, og så kan jeg nogle dage godt bare sidde og stene baby.dk, fb eller glo på min yndlingsserie "One tree hill", selvom jeg burde vaske tøj eller andet husligt

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

lisesp83 skriver:

Hehe hun får simpelthen lært baby.dk at kende inden hun er kommet til verden

ja,,  men det er jo heller ikke et skidt sted at lære at kende hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.