Til jer der går hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

lisesp83

Lone H. skriver:

Kan hun li det ? Min julie bryder sig ikk om det Og pak hende godt ind, Glemte jeg i går, så da hun vågnede var hendes små finger ILD røde

Ja hun elsker det.

Hun sover i flyverdragt, hendes hænder er inde i ærmerne, så de er altid dejligt varme. Men hun har kolde kinder.

Men ja, det er virkelig blevet vinter nu. Årh din lille Julie, med små røde kolde fingre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

lisesp83

Malthes mor skriver:

Lige nu sover Malthe og derfor er jeg på. Og ellers er jeg på når begge mine drenge enten er afsted i DP eller BH og når de sover. ALDRIG i deres vågnetimer. Er forarget over at nogle af jer er på, mens jeres små enten leger eller spiser 

Min computer står tændt, men jeg er ikke på mens hun spiser.

Men hvis hun leger på gulvet og hygger, så har de altså kun godt af at de indimellem leger selv.

Dog leger jeg tit med hende, eller det vil sige, næsten altid.

Anmeld

1. december 2010

LRJ

lisesp83 skriver:

Ja hun elsker det.

Hun sover i flyverdragt, hendes hænder er inde i ærmerne, så de er altid dejligt varme. Men hun har kolde kinder.

Men ja, det er virkelig blevet vinter nu. Årh din lille Julie, med små røde kolde fingre.

dejligt, tror julie er lidt ligesom mig, bryder mig heller ikk om appelsiner,clementiner og mandariner

ja hun sover os i flyverdragt men havde glemt hendes hansker.. var Grædefærdig da jeg fik hende op

Anmeld

1. december 2010

ekzunz

Malthes mor skriver:

Lige nu sover Malthe og derfor er jeg på. Og ellers er jeg på når begge mine drenge enten er afsted i DP eller BH og når de sover. ALDRIG i deres vågnetimer. Er forarget over at nogle af jer er på, mens jeres små enten leger eller spiser 

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

Lone H. skriver:

dejligt, tror julie er lidt ligesom mig, bryder mig heller ikk om appelsiner,clementiner og mandariner

ja hun sover os i flyverdragt men havde glemt hendes hansker.. var Grædefærdig da jeg fik hende op

Årh det kan ske for alle.

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

Znuzke skriver:

Helt ærligt! Jeg sidder i min sofa med min bærbare og mit barn sidder og leger på gulvet. Hvorfor bliver du forarget over det??? Man kan da ikke sidde på gulvet ved siden af sit barn hele tiden. De skal da også lære at lege selv, og så længe man er i samme rum.

Bliver du også forarget hvis man ser tv, læser avis, løser kryds og tværs mens børnene leger??

Jeg bliver ikke forarget over at nogen er på mens deres børn spiser, men jeg ville nu ikke selv gøre det, hvis jeg havde et lille barn. Mine unger kan sagtens sidde og spise en rugbrødsmad foran fjernsynet mens min computer står tændt på bordet.... Det er selvfølgelig ikke en hverdagsting, for da er de jo i børnehave, men har vi en hyggedag herhjemme, så holder vi ikke sådan på formerne...

Ja jeg tænker også, at de vel har godt af at lege selv indimellem.

Ellers ville jeg aldrig kunne spise, lave mad eller andet

Anmeld

1. december 2010

nørgaard

lisesp83 skriver:

Så må du snige dig på, når din bette evt sover om dagen.

Åha må være dejligt med liv fra mavsen, jeg savner det til tider. Men nu har jeg en værre krudtugle i stedet.

ja det kan jeg godt forstille mig man kan komme til at savne... men med den energi der allerede er nu fra min mave så tror jeg ikke jeg får tid til at opdage at der er noget der mangler!!! Det er enormt livsbekræftigende...

Jeg synes at inden for den sidste uge er sparkene blevet så kraftige at det indimellem ikke er så hyggeligt som at det næsten gør ondt! Kan du genkende det? frygter det bliver værrer de næste par mdr.

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

lisesp83 skriver:

Hvad laver jeres de små, når i er på baby.dk? (næh, det rimer)

Knus og glædelig 1 december fra Lise og Julie.

Hehe nu er min søn ikke så lille mere, han er 10 år  men lige nu er han i skole. Jeg er da også herinde selvom han er hjemme....så leger han på sit værelse eller er igang med et af hans meget larmende bygge-projekter med træ. Men når han har brug for mig, så lader jeg baby.dk være baby.dk og så er det ham der gælder

Anmeld

1. december 2010

lisesp83

nørgaard skriver:

ja det kan jeg godt forstille mig man kan komme til at savne... men med den energi der allerede er nu fra min mave så tror jeg ikke jeg får tid til at opdage at der er noget der mangler!!! Det er enormt livsbekræftigende...

Jeg synes at inden for den sidste uge er sparkene blevet så kraftige at det indimellem ikke er så hyggeligt som at det næsten gør ondt! Kan du genkende det? frygter det bliver værrer de næste par mdr.

Du kan tro jeg kan genkende det, det er ikke altid lige hyggeligt. hehe.

Men nu er min Julie i den alder, hvor det er sjovere at få fat i alt andet, end hendes eget legetøj. Så det er med at være på mærkerne nu.  (eller rydde væk)

Anmeld

1. december 2010

LRJ

Malthes mor skriver:

Julie kan altså godt lege selv selvom hun ikk er så stor, Og det hun spiser er bare hendes små mellemmåltider som kiks, frugt og sådan det kan hun jo sagtens selv fumle rundt med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.