Hej Mia.. Når nu du smækker røret på, når man ringer for at snakke om alt det her, du skriver om mig, så vælger jeg at skrive det her istedet. Når du nu heller ikke vil stå ved det du har skrevet, og har gjort dig selv til anonym efter vi ringede. Det er forresten heller ikke at "snage i dine private sager" som du sagde, når jeg tilfældigvis finder denne her debat som er 100% åben for alle i hele verden.Først og fremmest vil jeg sige at det du skriver er enormt sårende, specielt når du intet har gjort for at snakke med mig eller skabe et godt forhold imellem os. Alle de gange vi har mødtes har du cuttet mig af hvis jeg prøvede at være med i samtalen. Vi har jo blandt andet snakket i telefon sammen idag om Benjamin - hvorfor nævnte du ikke noget der, det var jo dig der ringede til min telefon?Jeg leger ikke noget.. jeg ER "bonusmor" til din søn, og det må du bare acceptere. Du kender mig ikke og dømmer mig ud fra dine egne negative forestillinger. Jeg bor sammen med din søns far, og er naturligvis en del af hans liv. Jeg har virkelig ingen idé om hvordan du kan udtale dig om hvad Benjamin synes om mig og hvordan vi har det sammen. Mig og Benjamin har det rigtig godt sammen, vi leger og hygger og han ved godt, at jeg også bestemmer - Det er klart, det her er også mit hjem. Klart han bliver muggen over at blive skældt ud - Men det bliver man bare når man slår og bider sin søster, siger hun lugter og er en baby - SPECIELT når man selv bruger ble og sutteflaske som 3 årig! Man bliver skældt ud når man prøver at kvæle farmor og farfars kat! Hvis du synes dét er at gå over grænsen, giver det pludselig også mening at han er så uopdragen - på trods af det, så elsker jeg ham af hele mit hjerte og kunne aldrig nogensinde gøre ham noget ondt. At sige at benjamins far ikke OPFØRER sig som en far er simpelthen bare GRÆNSEN! Det er trods alt dig, der lod ham få dit navn tatoveret på brystkassen, slå op med ham få dage efter og FULDSTÆNDIG afskærer hans lille datter fra dig, og først lade hende få hendes legetøj efter et halvt år.. det er sgu ikke MOR-OPFØRSEL! Hun er stadigvæk mærket af det!Du tror det er for min skyld, han kommer op til mig? men det lyder nu mere som om dine behov overskygger benjamins TOTALT.. hvis han ikke "gad" mig skulle han da nok give udtryk for det, og hvis du ikke synes det er iorden jeg tørrer løbesnot af hans ansigt imens du står og har en samtale med hans far (hvor du iøvrigt heller ikke gad snakke med mig, trods mine forsøg), så skulle du da sige det istedet for bare at opføre dig grimt overfor mig. Synes det er meget ærgeligt at det her var måden jeg skulle høre om dine holdninger på, men jeg ved sgu heller ikke hvad jeg havde forventet i forhold til den måde du har været på de sidste mange måneder.. Nu er der så lige dumpet en sms ind fra dig PÅ MIN TELEFON.. og jeg vil bare sige til det, at jeg ikke har en bruger herinde, men helt tilfældigt fandt det, jeg søgte ikke engang på det. Hvis jeg endelig skulle være gravid så tak for de "venlige lykønskninger" og i lige måde - ja, læste jo du er gået over tid.. Ligesom alle andre mennesker kan gå ind og læse, hvis de tilfældigvis falder over det.Men du skriver her du er utilfreds med hvordan tingene forløber sig, så forstår jeg bare ikke hvorfor du bliver ved med at modarbejde benjamins far og mig. Og som en af de kloge hoveder herinde skrev, så kan grunden til at benjamin tager verbal afstand til mig, når han er hjemme hos dig, sagtens være at du ikke kan skjule at du ikke kan lide mig selvom du ikke kender mig..Det kan da heller ikke være rart for ham, at mor ikke kan lide mig når han godt kan.. ja det siger han ihvertfald, men du tror han lyver, eller hvad?Jeg bryder mig da heller ikke særlig godt om dig, (mest på grund af den måde du valgte at behandle benjamins søster på), men det viser jeg OVERHOVEDET ikke for det er simpelthen ikke iorden at skabe sådan en forvirring i hovedet på en 3 årig! Ligesom at han skal ses med sin storesøster uden for de faste rammer, når det jo ifl. dig ikke kunne lade sig gøre dengang dig og benjamins far stadigvæk boede sammen, interessen for benjamins storesøster og hendes familie er først kommet efter jeg er kommet ind i billedet, over et år efter dig og benjamins far gik fra hinanden.. hvorfor? Lige en ting til , så betyder alder ikke så skide meget.. Du fik barn som 19 årig, så hvorfor dømmer du mig på min alder? Kan sagtens forstå du er "hønemor" det ville jeg sandsynligvis også selv være i din situation, men den måde du tackler det på er simpelthen så enormt barnlig, sårende og direkte LATTERLIG! troede ærlig talt ikke det her var din stil, trods alt det lort jeg har set komme fra dig! lige en allersidste ting..selvom der er meget mere at sige, kan jeg ikke finde ord, er så chokeret over at finde mig selv udstillet på den måde på internettet, så vil jeg bare sige - også fra benjamins far at du ikke skal lægge ansvaret med benjamins dårlige øre over på os, og sige "find selv ud af det med ørene" når nu at det var DIG der røg under hele graviditeten - det nærmest almen viden at det giver dårlige ører hele livet..Mange hilsner fra Caroline, som du tager meget, meget fejl af.