min ekskærestes kæreste leger mor...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Vingummien

Benne-bob skriver:

Hmm...er som sagt også glad for at hun vil tage sig af ham...men synes nu også der er en grænse....har også selv været eksens kæreste, men synes jeg fandt den rigtige balance og det synes min ekses eks åbenbart også da vi stadig taler sammen og også talte godt sammen den gang....så altså har stået på både den ene og den anden side og synes altså lidt der skal være en balance..?! Min kæreste er der også 100% for min søn...men han ér ikke hans far...for benjamin har allerede en far siger?

Det jeg skrev skulle nu ikke forståes negativt. Og selvfølgelig har han en far, men an gør jo tingene på hver sin måde i hver sin familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det handler jo om at ville sluge de små kameler og så prøve at tackle de større, sådan at der kun bliver snakket om de store og alvorlige af slagsen.
Så er det også lettere at løse dem, når der ikke hele tiden er smågnidderi og fnidderfnadder.
De fleste mennesker vil jo generelt gerne have ro i deres liv, og er man villig til at række hånden ud, så kan meget løses.
Og som jeg plejer at sige, så går der ingen skår af mig, hvis jeg med gode ord og smidighed kan løse stridighederne.
Til gengæld er der også mere gennemslag, hvis jeg endelig siger fra.

Puha tror godt nok jeg kunne lære en ting eller to af dig...starter med virkelig at prøve at tage det du skriver til mig:-)) tror helt sikkert du har fat i noget af det rigtige.

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Det jeg skrev skulle nu ikke forståes negativt. Og selvfølgelig har han en far, men an gør jo tingene på hver sin måde i hver sin familie.

Skulle mit absolut heller ikk:-)) menbja du har jo ret...hver familie har sin måde...og det er MEGET svært når to familier pludselig skal mødes lige direkte på midten

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

Benne-bob skriver:

Puha tror godt nok jeg kunne lære en ting eller to af dig...starter med virkelig at prøve at tage det du skriver til mig:-)) tror helt sikkert du har fat i noget af det rigtige.

Skal da gøre mit bedste hvis jeg på nogen måde kan.
Har jo børn med 2 forskellige fædre og er gift for 3. gang...så lidt har man jo med i rygsækken.
Men jeg er lige her..og du kan altid komme, hvis der er noget du trænger til at vende tankemæssigt eller måske et godt råd.

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

Benne-bob skriver:

Skulle mit absolut heller ikk:-)) menbja du har jo ret...hver familie har sin måde...og det er MEGET svært når to familier pludselig skal mødes lige direkte på midten

Ja og kender alt til det. Man skal altid huske at tænke kun på barnet. Men kan godt nok være svært til tider. Især for os mødre. vi er tit mere beskyttende overfor vores mødre rolle, en fædre er for deres far rolle

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Skal da gøre mit bedste hvis jeg på nogen måde kan.
Har jo børn med 2 forskellige fædre og er gift for 3. gang...så lidt har man jo med i rygsækken.
Men jeg er lige her..og du kan altid komme, hvis der er noget du trænger til at vende tankemæssigt eller måske et godt råd.

Tusind tak:-) det bliver jeg nok nød til at tage dig op på. Du må også endelig sige til hvis jeg kan hjælpe dig det mindste!! Mange knusere herfra

Anmeld

30. november 2010

2721

Benne-bob skriver:

Det giver rigtig meget mening oghar da virkelig også tænkt tanken om det år min skyld at han ligesom reagerede sådan...for selvom jeg aldrig ville tale grimt om hende i hans nærvær er jeg sikker på at han føler at jeg bestemt ikke bryder mig om hende når vi er tvunget sammen....jeg prøver virkelig at bevare mit pokerface, men man kan skære spændingerne med en kniv...og det kan han jo også mærke. Har forsøgt at få noget ud af ham, men han har ikke rigtig lyst til at tale om hende...eller opholdet hos får generelt. Han fortæller selvfølgelig lidt om at de leger...men ikke ret dybdegående...det eneste sådan "foruroligende" han har sagt er at "far siger også jeg elsker Caroline". Det var efter en weekend hvor min eks havde fortalt at benjamin havde været rigtig tid overfor hende...?! Men igen..så er han heller ikke så skal man også huske på at jeg ikke ed i hvilken sammenhæng det er blevet sagt osv....meen...hmm er ihvertfald bare generelt utilfreds med hvordan det hele forløber sig.

Jeg kan godt forstå dig.
Hvad med du i stedet for at spørger ham ud, fortalte ham lidt om at: du kan sikkert mærker mor er lidt anspændt når vi er sammen med...... og så ligge vægt på at det er helt okay, at i hygger jer sammen. Ej ved ikke helt hvordan det skal siges, men forklar ham på bedste vis at det er helt okay de har det godt sammen og han skal ikke have det skidt med hende fordi du har det. Børn opfanger meget mere end vi tror
håber det kan bruges

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Ja og kender alt til det. Man skal altid huske at tænke kun på barnet. Men kan godt nok være svært til tider. Især for os mødre. vi er tit mere beskyttende overfor vores mødre rolle, en fædre er for deres far rolle

Netop og udover min moderrolle så må jeg jo nok også erkende at jeg lider af en forfærdelig sygdom der hedder hønemoritis!! Høhø

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

2606peanut skriver:

Jeg kan godt forstå dig.
Hvad med du i stedet for at spørger ham ud, fortalte ham lidt om at: du kan sikkert mærker mor er lidt anspændt når vi er sammen med...... og så ligge vægt på at det er helt okay, at i hygger jer sammen. Ej ved ikke helt hvordan det skal siges, men forklar ham på bedste vis at det er helt okay de har det godt sammen og han skal ikke have det skidt med hende fordi du har det. Børn opfanger meget mere end vi tror
håber det kan bruges

Ja det er nok en god idé at gøre ham klar over at jeg synes det er okay at de hygger.....så kan man jo evt tage det op hvis hans adfærd stadig ikke ændrer sig...tal for et godt råd..

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

Benne-bob skriver:

Netop og udover min moderrolle så må jeg jo nok også erkende at jeg lider af en forfærdelig sygdom der hedder hønemoritis!! Høhø

Hehe det gør jeg også og er glad for at Emils far ikke har en kæreste der klister :p Men desværre kan man ikke gøre noget hvis hun gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.