Benne-bob skriver:
Det giver rigtig meget mening oghar da virkelig også tænkt tanken om det år min skyld at han ligesom reagerede sådan...for selvom jeg aldrig ville tale grimt om hende i hans nærvær er jeg sikker på at han føler at jeg bestemt ikke bryder mig om hende når vi er tvunget sammen....jeg prøver virkelig at bevare mit pokerface, men man kan skære spændingerne med en kniv...og det kan han jo også mærke. Har forsøgt at få noget ud af ham, men han har ikke rigtig lyst til at tale om hende...eller opholdet hos får generelt. Han fortæller selvfølgelig lidt om at de leger...men ikke ret dybdegående...det eneste sådan "foruroligende" han har sagt er at "far siger også jeg elsker Caroline". Det var efter en weekend hvor min eks havde fortalt at benjamin havde været rigtig tid overfor hende...?! Men igen..så er han heller ikke så skal man også huske på at jeg ikke ed i hvilken sammenhæng det er blevet sagt osv....meen...hmm er ihvertfald bare generelt utilfreds med hvordan det hele forløber sig.
Jeg kan godt forstå dig.
Hvad med du i stedet for at spørger ham ud, fortalte ham lidt om at: du kan sikkert mærker mor er lidt anspændt når vi er sammen med...... og så ligge vægt på at det er helt okay, at i hygger jer sammen. Ej ved ikke helt hvordan det skal siges, men forklar ham på bedste vis at det er helt okay de har det godt sammen og han skal ikke have det skidt med hende fordi du har det. Børn opfanger meget mere end vi tror

håber det kan bruges
Anmeld