Benne-bob skriver:
Hmm...ved ikke helt hvordan jeg har det med min ekskærestes kæreste...nu kender jeg hende ikke ret godt, hun virker da flink nok...men også meget som em skabet krukke på 18.....vel egentlig forståeligt nok eftersom hun er 18.....Haha ej spydige Kommentarer og spøg til side. Uanset om jeg kan lide hende eller ej, VED jeg ihvertfald at jeg ikke kan magte at hun leger mor overfor min søn....i én aflevere/hente situation hvor vi mødtes på café, var det hende der tog benjamin op og tørrede hans næse...og ikke hans far - det passede mig virkelig ikke?!? Udover det er det ofte når jeg ringer til min eks for at tale om eksempelvis sygdom at hun står og blander sig i baggrunden, og synes simpelthen ikke det er hende sted? Ved ikke om jeg overreagerer - har jo selv en kæreste som også agerer far, på en eller anden facon.....men han blænder sig hverken i mime opdragelses metoder eller i samtaler mellem mig og min eks....og han ved desuden også at det er MIG der tager imod benjamin når han bliver afleveret efter weekend hos far...! Kan ikke finde ud af det...måske er det bare mig...og skal måske bare være glad for at hun viser interesse for min søn.....men det giver mig altså knopper!! Synes ikke rigtigt jeg orker diskussionen med min eks, hvis det bare er mig der er fjollet....for ved bare at det vil irritere ham og kommunikationen er i forvejen ikk for god mellem os...hjælp...
<3
Du skal være glad for at hun viser interesse for din søn, og at det kommer hende så natuligt at tørre hans næse osv. Hun har jo taget imod ham med en arme, og det tror jeg er en fordel for din søn end frem for en der kun vil være kæreste til hans far.
Jeg har selv været ekskærestens kæreste, og har været med til at det var mig der hentede barnet hvis faren ikke kunne pga arbejde eller lignende, så er det jo en fordel at man har et godt forhold til barnet.
Nu er jeg så den der har et barn og så en kæreste der ik er faren, og han f da lov til at være som han vil, og vil han blande sig, så får han også lov til det. Han skal jo tage hele pakken. Og Emil nyder at hygge med ham.
Så nyd at det er sådan.
Imens jeg var gravid, så vi ikke min x's datter(phga nogle forskellige ting), og da jeg havde fået Emil, og han var 3 mdr mener jeg det var, der så vi hende igen. Og det kom aldrig naturligt til mig igen, og det kunne datterren virkelig mærke
Anmeld