Benne-bob skriver:
Hmm...ved ikke helt hvordan jeg har det med min ekskærestes kæreste...nu kender jeg hende ikke ret godt, hun virker da flink nok...men også meget som em skabet krukke på 18.....vel egentlig forståeligt nok eftersom hun er 18.....Haha ej spydige Kommentarer og spøg til side. Uanset om jeg kan lide hende eller ej, VED jeg ihvertfald at jeg ikke kan magte at hun leger mor overfor min søn....i én aflevere/hente situation hvor vi mødtes på café, var det hende der tog benjamin op og tørrede hans næse...og ikke hans far - det passede mig virkelig ikke?!? Udover det er det ofte når jeg ringer til min eks for at tale om eksempelvis sygdom at hun står og blander sig i baggrunden, og synes simpelthen ikke det er hende sted? Ved ikke om jeg overreagerer - har jo selv en kæreste som også agerer far, på en eller anden facon.....men han blænder sig hverken i mime opdragelses metoder eller i samtaler mellem mig og min eks....og han ved desuden også at det er MIG der tager imod benjamin når han bliver afleveret efter weekend hos far...! Kan ikke finde ud af det...måske er det bare mig...og skal måske bare være glad for at hun viser interesse for min søn.....men det giver mig altså knopper!! Synes ikke rigtigt jeg orker diskussionen med min eks, hvis det bare er mig der er fjollet....for ved bare at det vil irritere ham og kommunikationen er i forvejen ikk for god mellem os...hjælp...
<3
Kender din følelse...
Prøvede det samme da jeg var fra min kæreste et par måneder, han fandt sig en anden, og hun legede oz mor over for min søn... Jeg ku heller ikk ha det... Følte hun overtog min rolle fuldstændigt, men alligevel prøvede jeg at tænke godt at hun i det mindste kan lide ham (min søn) for tænk hvis det havde være omvendt...
Der var ikk andet end ballade så snart at der sku være kontakt ang Tobias, for hun ville ikk ha at han (faren til min søn, som så egentligt er x og nu kæreste igen..) sku med på f.eks sygehus når Tobias sku det... Han er født for tidligt så der er kontrol på sygehuset... Og han sku ha dræn og sådan...
Hente og aflevering foregik til sidst i dagplejen, da jeg ikk ku holde ud og glo på hende, for hun var med hver gang... Tænk hvis vi nu hoppede på hinanden igen.. Klart når Tobias er der, ikk..??? not..
Håber ikk det blev noget forvirrende noget..
Men hvis der er noget, kan du sende en PB til mig...
Sandra... Tobias født April 2007...
Anmeld