min ekskærestes kæreste leger mor...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

Hmm...ved ikke helt hvordan jeg har det med min ekskærestes kæreste...nu kender jeg hende ikke ret godt, hun virker da flink nok...men også meget som em skabet krukke på 18.....vel egentlig forståeligt nok eftersom hun er 18.....Haha ej spydige Kommentarer og spøg til side. Uanset om jeg kan lide hende eller ej, VED jeg ihvertfald at jeg ikke kan magte at hun leger mor overfor min søn....i én aflevere/hente situation hvor vi mødtes på café, var det hende der tog benjamin op og tørrede hans næse...og ikke hans far - det passede mig virkelig ikke?!? Udover det er det ofte når jeg ringer til min eks for at tale om eksempelvis sygdom at hun står og blander sig i baggrunden, og synes simpelthen ikke det er hende sted? Ved ikke om jeg overreagerer - har jo selv en kæreste som også agerer far, på en eller anden facon.....men han blænder sig hverken i mime opdragelses metoder eller i samtaler mellem mig og min eks....og han ved desuden også at det er MIG der tager imod benjamin når han bliver afleveret efter weekend hos far...! Kan ikke finde ud af det...måske er det bare mig...og skal måske bare være glad for at hun viser interesse for min søn.....men det giver mig altså knopper!! Synes ikke rigtigt jeg orker diskussionen med min eks, hvis det bare er mig der er fjollet....for ved bare at det vil irritere ham og kommunikationen er i forvejen ikk for god mellem os...hjælp...

<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Nemesis

Vær dog glad for at hun er intereseret i din søns ve og vel!

Hun drager omsorg for ham og det er da helt fint hun både kan og vil det.

Lad din ex selv finde ud af hvor meget han vil have hun skal blande sig når jeres dreng er hos ham. Nå i snakker i tlf, kan du jo bare ignorere hendes baggrundskommentarer.

Tag din kampe med omhu, især når kommunikationen ikke er særlig god i forvejen.

Hun kan aldrig blive dig og hun kan aldrig overtage din plads.

:-) Sisse

Anmeld

30. november 2010

Laulund87

Jeg synes nu altså det lyder til at hun bare er glad for din søn og det er da dejligt! I det du skriver, synes jeg slet ikke det lyder til at hun overskrider grænser...Men hvis du føler det så tag en snak med hende!

Ville det ikke være værre hvis hun ignorerede og var ligeglad med din søn??

Anmeld

30. november 2010

DK

Lad din ex selv finde ud af hvor meget han vil have hun skal blande sig når jeres dreng er hos ham. Nå i snakker i tlf, kan du jo bare ignorere hendes baggrundskommentarer.

Enig!!

Vær glad for at det er den situation du er i, og ikke den omvendte hvor hun var bedøvende ligeglad med din dreng!

Husk at et barn ALDRIG kan få nok voksne der elsker det

Og at selv om hun er en lille ekstra "mor" hjemme hos dem, så kan hun aldrig erstatte dig!

Knus

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Benne-bob skriver:

Hmm...ved ikke helt hvordan jeg har det med min ekskærestes kæreste...nu kender jeg hende ikke ret godt, hun virker da flink nok...men også meget som em skabet krukke på 18.....vel egentlig forståeligt nok eftersom hun er 18.....Haha ej spydige Kommentarer og spøg til side. Uanset om jeg kan lide hende eller ej, VED jeg ihvertfald at jeg ikke kan magte at hun leger mor overfor min søn....i én aflevere/hente situation hvor vi mødtes på café, var det hende der tog benjamin op og tørrede hans næse...og ikke hans far - det passede mig virkelig ikke?!? Udover det er det ofte når jeg ringer til min eks for at tale om eksempelvis sygdom at hun står og blander sig i baggrunden, og synes simpelthen ikke det er hende sted? Ved ikke om jeg overreagerer - har jo selv en kæreste som også agerer far, på en eller anden facon.....men han blænder sig hverken i mime opdragelses metoder eller i samtaler mellem mig og min eks....og han ved desuden også at det er MIG der tager imod benjamin når han bliver afleveret efter weekend hos far...! Kan ikke finde ud af det...måske er det bare mig...og skal måske bare være glad for at hun viser interesse for min søn.....men det giver mig altså knopper!! Synes ikke rigtigt jeg orker diskussionen med min eks, hvis det bare er mig der er fjollet....for ved bare at det vil irritere ham og kommunikationen er i forvejen ikk for god mellem os...hjælp...

<3

Jeg vil også sige at du bare skal være glad for at hun viser interresse for din søn.

Tænk hvis hun gjorde som min fars kæreste, hun sagde det er mig eller børnene. Vær du rigtigt glad for hun ikke er sådan.

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Nok også bare mig og mine små irritationer :-) er såmen også virkelig glad for at hun er glad for min søn og tager sig af ham....min søns respons er bare heller ikke så god....han gider hende ikke....og kan ikke lade være med at tænke om det ér fordi hun er for meget over ham....men du har ret jeg skal være og ér glad for at hun viser omsorg overfor ham...

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg synes nu altså det lyder til at hun bare er glad for din søn og det er da dejligt! I det du skriver, synes jeg slet ikke det lyder til at hun overskrider grænser...Men hvis du føler det så tag en snak med hende!

Ville det ikke være værre hvis hun ignorerede og var ligeglad med din søn??

Jo det ville absolut være meget værre hvis hun var sådan...:-) har egentlig lidt lyst til at snakke med hende om det....men som sagt er kommunikationen mellem eksen og mig ikke ret god og tror også dette ville genere ham.

Anmeld

30. november 2010

2721

Benne-bob skriver:

<3

Jeg vil starte ud med at sige jeg så udmærket kan forstå dine følelser med hensyn der til ville have det på præcis samme måde. Men det er desværre nok bare noget du må lære at leve med, da det som de andre skriver jo kun er dejligt for din søn at hun holder af ham. At det så er dødhamrende svært for dig at se hende "lege mor" med din søn, ja det er der jo desværre ikke noget at gøre ved
Stort kram her fra

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Enig!!

Vær glad for at det er den situation du er i, og ikke den omvendte hvor hun var bedøvende ligeglad med din dreng!

Husk at et barn ALDRIG kan få nok voksne der elsker det

Og at selv om hun er en lille ekstra "mor" hjemme hos dem, så kan hun aldrig erstatte dig!

Knus

Jamen i har jo ret og når jeg tænker rationelt ved jeg også godt at det ér mig der er fjollet.....men når situationer opstår så bliver jeg bare så kæmpe irriteret og synes hun skal blande sig helt helt udenom...som sagt ligesom min egen kæreste, han er SÅ god med benjamin og de er bedste venner...men han ved bare også hvornår det ikke er han s sted at blande sig?!

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

Jeg vil også sige at du bare skal være glad for at hun viser interresse for din søn.

Tænk hvis hun gjorde som min fars kæreste, hun sagde det er mig eller børnene. Vær du rigtigt glad for hun ikke er sådan.

Føj. Sikke en heks?! Er glad for at hun holder af min søn....sys bare også at hun skal vide at hun ikke er hans mor...og slet ikke når benjamin kun er der hver 2. Weekend.....føler også på ham at han er list overvældet af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.