Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Tulle28

Skøn, skønnere, skønnest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

God aften i stuerne

Tænk engang, min lille store pige er blevet 6 måneder - ET HALVT ÅR!!!! Det er jo helt vildt, som tider drøner der ud af

Hun blir bare skønnere og smukkere for hver dag der går og hun er bare det dejligste barn, med de længste prinsesseøjenvipper 

Hun snakker, pludrer og tester stemmen hjemme og ude og det er så dejligt, at høre på. Motorisk er der også fart på, hun bliver stærkere hele tiden og sidder rigtig flot i sin højstol når hun skal spise. Den sidste måneds tid har hun øvet på at kravle, men der mangler lige lidt koordinering før det lykkes

Hun sover desværre ikke igennem endnu, og gider ikke rigtig sin seng så vi ligger stadig i min og putter...men det er nu også meget hyggeligt  Til gengæld tager hun nogle gode lure om dageni barnevognen i øjeblikket.

Runa er begyndt, at få rigtig mad...hun gider faktisk ikke det der babypjask (aka grød og mos), så hun har allerede smagt Skipper Labskovs (hos Zafir) og fik fiskefrikadeller idag...se det var jo noget helt andet 

Og så er der en lille tand på vej op...juhuuu

Her er billeder fra den sidste måneds tid...ved godt der er mange, men det er bare så svært at begrænse sig (mig) 

Knus Dorthe

Hvor er hun bare blevet stor!!! Og smækker lækker er hun den lille mus!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

29. november 2010

Banditten´s mor

Skøøøn tøs!

Super gode billeder!

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

forår skriver:

Det ville være super, hvis i gad komme her

Og det går super i vuggerne, hun elsker det bare så meget, det er så dejligt

Vi kan altid lige sms, skal jo ikke ødelægge din føs´dags tråd

Jep, det sir vi  

Dejligt det går godt...Go´aften

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

N&J skriver:

Hvor er det dejlige billeder.. kan heller ikke helt forholde mig til der allerede er gået et halvt år.. puhaa tiden går hurtigt..  men dejlig det er hun skam.. 

Tusind tak  Man skal vist bare nyde hvert øjeblik man har med sine børn...tiden går så hurtigt

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

sylvestersmor skriver:

Skøøøn tøs!

Super gode billeder!

Taaaaak

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Åhhh badebilledet

Og altså... Syntes det er RET blæret at det var MIN fødselsdagsmad, der var det første tøsen gad rigtig at spise det smagte altså også godt...

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Skøn, skønnere, skønnest

Tusind tak  Kan heller ikke helt forstå hvordan jeg har kunnet lave sådan en smuksak

Anmeld

29. november 2010

LISBETH:-)

Der var den skønne Runa jo - tillykke med hende!!! Dejlige billeder

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

Åh en lille lækker smækker pige, der er så stor allerede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.