puha, kan slet ikke nå at svare jer alle - så bliver dette indlæg flere hundrede sider langt. Hvor er jeg glad for at høre fra jer
Jeg er glad for jeg ikke pisser jer af, glæder mig dog alligevel lidt til første gang jeg skriver noget beklagende herinde efter dette indlæg. hehe.
Men ja, som mange af jer skriver - så kommer det helt sikkert an på hvilke børn man har, indstillingen til det at være mor osv-
Selvfølgelig skal alle igennem hårde dage og hårde tider, og dem har jeg heeeeelt sikkert også.
Pt. er manden arbejdsløs, så vi er to på dagpenge. Villads har overdrevet astmatisk bronkitis og medicinen virker ikke
Min mand er af en eller anden årsag blevet allergisk overfor vasketøj, støvsuger, sne - hmmmm- ja alt andet end sin sofa og playstation
så der er dage, der er hårde for mig selvom jeg har nemme børn
Jeg ved bare ikke, måske når jeg en grænse en dag hvor jeg bare ikke gider mere.... lige nu nyder jeg alt det ansvar, og jeg giver mig selv utallige skulderklap for at klare dagen "alene"
Jeg håber I står lige så klar, når jeg næste gang laver et indlæg om hvor hårdt det er, når mine tvillinger og jeg er røget igennem den lyserøde sky 
Jeres svar betyder meget for mig, så igen - tusind tak!!!
Anmeld