gravid & så kuldrede.. )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

MaleneF skriver:

Vil sige det samme som de andre..

4+6.

Ellers ring til din læge og sig du ikke helt kan finde ud af det med hvor langt du er henne og få ham/hende til at hjælpe dig, og til eventuelt at få en tid med det samme til 8 ugers undersøgelsen.

Tillykke med graviditeten

Håber du kan bruge mit svar

jeg holder mig til de andre herinde.. og så den skid slået..

mange tak! det er bare så fantastisk .. ! wuhuuu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SussieThyssen

kitty skriver:

Det er det jeg ville kalde lægehus-metoden Ikke noget negativt i betegnelsen, jeg forbinder den netop med praktiserende læge og jordemoder for den sags skyld Min egen læge beregnede også sådan, og fik min termin til 17.06.2011, hvorimod klinikken regner på en anden måde og fik 23.06.11...

Der er mange måder at regne termin på, og før man er scannet tror jeg det er lidt svært at sige præcis. Og det ved jeg godt er et dumt svar, når man netop ønsker at vide hvor langt man er...

Nemlig..det må være sådan det er

Anmeld

26. november 2010

Low

Og du kan huske det på den måde at DU skifter ny graviditetsuge hver lørdag med mindre at NF scanningen fortæller en anden termin men der er altid den samme dag som din f.eks er Lørdag

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Low skriver:

Og du kan huske det på den måde at DU skifter ny graviditetsuge hver lørdag med mindre at NF scanningen fortæller en anden termin men der er altid den samme dag som din f.eks er Lørdag

okey tusind tak for det

Anmeld

27. november 2010

betiinsen

jeg var også inde og tjekke.. og tjekkede først min, som passede og derefter din.

det er rigtigt at du er 5+0 idag, og næste lørdag 6+0.

dvs. når du er over 5+?= du er i uge 6.

og når du er 6+?= du er i uge 7.

din termin siger den: 30/7/2011

>:<

Anmeld

27. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

betiinsen skriver:

jeg var også inde og tjekke.. og tjekkede først min, som passede og derefter din.

det er rigtigt at du er 5+0 idag, og næste lørdag 6+0.

dvs. når du er over 5+?= du er i uge 6.

og når du er 6+?= du er i uge 7.

din termin siger den: 30/7/2011

>:<

uha smukke .. så jeg er 5+0 idag? og 6+0 næste lørdag? så ugerne skifter om lørdagen ? min befrugtning skete  04-11-2010  passer det hele så ?

Anmeld

27. november 2010

NessaXenia

1 eller 2 dage fra eller til betyder vel ikke så meget i forhold til hvor langt du er henne..

Anmeld

27. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

mortilflere skriver:

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm

den har jeg været under.. og jeg får aldrig svaret da jeg åbenbart ikke tester rigtigt ..

Anmeld

27. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Nina Sophia skriver:

1 eller 2 dage fra eller til betyder vel ikke så meget i forhold til hvor langt du er henne..

nej .. men det troed jeg  men kan forstå at det ingen betydning har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.