gravid & så kuldrede.. )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
58 svar
0 synes godt om
26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

hej piger. det gør mig ret ked når folk begynder spørge hvor langt jeg er henne ovs.. og jeg aner det ikke )': jeg ville slappe lidt mere af hvis jeg havde kontrol over det /; & scanningen må jo vente til uge 7-8, men jeg kan ikke rigtig tælle ned eller glæde mig når jeg ikke engang ved hvor langt jeg er..

så vil jeg bare høre, jer.. første menstruations første dag hed d. 23 oktober .. jeg har så prøvet at tælle præcis fra den 23 oktober og præcis til idag hvor jeg normalt ville påbegynde en menstruation. så jeg får det til at hedde 5+7? giver det mening +

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

hej piger. det gør mig ret ked når folk begynder spørge hvor langt jeg er henne ovs.. og jeg aner det ikke )': jeg ville slappe lidt mere af hvis jeg havde kontrol over det /; & scanningen må jo vente til uge 7-8, men jeg kan ikke rigtig tælle ned eller glæde mig når jeg ikke engang ved hvor langt jeg er..

så vil jeg bare høre, jer.. første menstruations første dag hed d. 23 oktober .. jeg har så prøvet at tælle præcis fra den 23 oktober og præcis til idag hvor jeg normalt ville påbegynde en menstruation. så jeg får det til at hedde 5+7? giver det mening +

Det synes jeg bestemt at det gør.
Så op med humøret.

Knuzzer
Sussie

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Det synes jeg bestemt at det gør.
Så op med humøret.

Knuzzer
Sussie

så det passer med jeg er 6 fulde uger ?  min menstruation første dag var d. 23 oktober ? synes bare det meget 6 uger? eller kan jeg juble ?

Anmeld

26. november 2010

Low

den-lykkeligste skriver:

Ellers mener jeg at der findes en termin beregner her på baby.dk

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

det må være 5+6, for der ik noget der hedder 5+7

Anmeld

26. november 2010

Low

Low skriver:

Men ifølge min hoved regning vil du være 4+6 

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Low skriver:

ja men alle beregningerne virker ik ens.. på nogle er jeg 5+1 - 5+0 4+6 ovs .. ): derfor tænkte jeg at man måske kunne regne det nemmere ud ved at tælle fra minn mens første dag og til idag? og så giver ugerne sig selv?

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

det må være 5+6, for der ik noget der hedder 5+7

jamen er der ikke 7 dage på en uge???
Springer man så ikke en dag over?
Altså mit spørgsmål er skam seriøst ment...for synes stadig man har en underlig måde at beregne det på. Der var det langt lettere i gamle dage

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Low skriver:

ja men alle beregningerne virker ik ens.. på nogle er jeg 5+1 - 5+0 4+6 ovs .. ): derfor tænkte jeg at man måske kunne regne det nemmere ud ved at tælle fra minn mens første dag og til idag? og så giver ugerne sig selv?

Anmeld

26. november 2010

bøgelund

Anslået befrugtningsdato: 05/11 2010
Forventet terminsdato: 30/07 2011
Så langt er du i din graviditet:

4 uger, 6 dage (4+6)

Det er det svar jeg får..  

men du kan ikke regne det præcist ud. det kan ændres både til nakkefold og MD scanningen.. Men ca der omkring.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.