gravid & så kuldrede.. )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

har aldrig hørt om den måde at tælle på :s

kun den som jeg skrev, og det er den jeg har fulgt og den passer os med hvad der er blevet sagt hver gang jeg er blevet scannet 

Hehe, nu er det jo også 13 1/2 år siden jeg sidst var gravid. Men sjovt nok passer det system på antallet af uger lige så fint, som det "nye".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

okey ): lægen sagde bare jeg jeg var i 4 uge i mandags.. og mere kunne han ikke sige ): så kan jeg jo evt. godt være 5+0 nu som nogle får det til .. )':

Sagtens....men hvorfor er det så vigtigt?

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Hehe, nu er det jo også 13 1/2 år siden jeg sidst var gravid. Men sjovt nok passer det system på antallet af uger lige så fint, som det "nye".

hvad vil det så sige søde ? hvad langt vil du sige jeg er måske ?

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Jamen det skal helt sikkert nok passe, er slet ikke så meget inde i det :s

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Sagtens....men hvorfor er det så vigtigt?

fordi jeg tæller dage til jeg skal om til lægen i 8 uge .. er lidt svært når jeg ik ved det..

Anmeld

26. november 2010

Ploffer

den-lykkeligste skriver:

:s andre får det til 5+0 :s puha jeg er stresset )':

Det skal du ikke være... men man tæller altid fra sidste menstruations første dag  og når du så bliver scannet kan det godt være at du bliver rykket frem eller tilbage. Man kan jo ikke sige 100 % præcist hvornår ægget er blevet befrugtet 

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Ploffer skriver:

Det skal du ikke være... men man tæller altid fra sidste menstruations første dag  og når du så bliver scannet kan det godt være at du bliver rykket frem eller tilbage. Man kan jo ikke sige 100 % præcist hvornår ægget er blevet befrugtet 

det er jo også det jeg har gjort. tællet fra den første blødnings -

dag. og så er jeg meget mere end 5+0 :O

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

hvad vil det så sige søde ? hvad langt vil du sige jeg er måske ?

Det vil jeg ikke begynde at regne ud for dig, for så bliver du bare endnu mere forvirret.
Så vent til du er blevet scannet, så får du det præcise antal dage/uger efter den brugte måde at beregne det på.

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

fordi jeg tæller dage til jeg skal om til lægen i 8 uge .. er lidt svært når jeg ik ved det..

Synes du skal lytte til pigerne herinde..det har de med garanti helt styr på sveske 

Anmeld

26. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Det vil jeg ikke begynde at regne ud for dig, for så bliver du bare endnu mere forvirret.
Så vent til du er blevet scannet, så får du det præcise antal dage/uger efter den brugte måde at beregne det på.

nej iorden .. men hvis lægerne tæller fra den første blødnings -

dag, skal jeg vel også? og så når jeg langt over de 5+0 søde..  ville bare ha styr på om man kan tælle fra førte blødnings dag og frem til den uge/dato man så er i, og så regne ud hvor langt man ca. er ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.