Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

SoffiLine

Zafir skriver:

Skulle det ikke være julehjælp?

Jeg har da også en pose med 56 tøj til en pige.

Men skal det ikke være juleting?

Jeg vil gerne sende en godtepose til 2 der har brug for det

sådan en godte pose lyder ikke helt skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

loppen82

Kageteenageren skriver:

Jeg ligger lige lidt billeder af det jeg vil give væk  Der kommer mere i eftermiddag

Og så ligger jeg også en julekage ind. Altså efter først til mølle-princippet. Den skal dog afhentes

Ku godt være interesseret i kameraet...

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Zafir skriver:

Skulle det ikke være julehjælp?

Jeg har da også en pose med 56 tøj til en pige.

Men skal det ikke være juleting?

Jeg vil gerne sende en godtepose til 2 der har brug for det

Ja en godte pose ville ik være af vejen...

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Loa skriver:

Jeg vil altså gerne se om jeg har en bamse eller to til hende hvis du er interesseret? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det var noget specielt du havde i tankerne, og jeg kan desværre ikke hjælpe med en build a bear, men jeg har købt en del bamser ind til min lille pige (som jo ikke har haft mulighed for at bruge dem endnu da hun kun er 4 måneder)

Kunne du evt bruge noget tøj?

Anmeld

25. november 2010

Loa

loppen82 skriver:

Kunne du evt bruge noget tøj?

Altså vi mangler ikke rigtig noget, så jeg syntes helt klart hellere det skal gå til nogen der mangler

Men faktisk vil jeg gerne give din pige/dig et gavekort til en build a bear bamse hvis jeg må? (Syntes det var så synd du ikke nåede at få den anden før) Du må endelig ikke opfatte det som almisser (lyder så negativt) men bare julehjælp fra en som gerne vil hjælpe dem der ikke har samme muligheder som mig selv.....

Anmeld

25. november 2010

Sabine...!

Isabeau2206 skriver:

Jeg har 2 MAM sutteflasker i lyserød og lilla Du skal bare købe nye sutter til dem, der kan du få 2 for ca. 40 kr. i Superbest

dem kunne jeg godt være intressert i hvis hende den anden ikke er..

Anmeld

25. november 2010

Ploffer

Jeg har vist ikke så meget at forære væk...

Men konfekt og småkager vil jeg da gerne lave hvis der er nogle der er interesserede. Og så arbejder min mand i et salat firma i kødbyen hvor de laver ris a'la mande. Så det kan jeg altså og skaffe, hvis der er nogle der ikke har råd til at lave dessert til juleaften  

Anmeld

25. november 2010

SoffiLine

Loa skriver:

Altså vi mangler ikke rigtig noget, så jeg syntes helt klart hellere det skal gå til nogen der mangler

Men faktisk vil jeg gerne give din pige/dig et gavekort til en build a bear bamse hvis jeg må? (Syntes det var så synd du ikke nåede at få den anden før) Du må endelig ikke opfatte det som almisser (lyder så negativt) men bare julehjælp fra en som gerne vil hjælpe dem der ikke har samme muligheder som mig selv.....

Så flot af dig! 

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

loppen82 skriver:

Ku godt være interesseret i kameraet...

Ja... Altså der medfølger jo USB-ledning til computeren. Og der skal bare ganske almindelige AA-batterier i

Anmeld

25. november 2010

msax

Carina1977 skriver:

Så fik jeg kigget min søns dvd´er igennem. Der er ridser på en del af dem, men jeg er ret sikker på at det ikke betyder noget. Jeg orker ikke lige at se alle de dvd´er igennem  Jeg er 99% sikker på at de alle kører fint, men ellers hjælper det nogen gange at smøre dem ind i opvaskemiddel og skylle grundigt af bagefter, og så selvfølgelig tørre dem af bagefter.

Men her er hvad vi fandt:

Jungledyret Hugo 1 & 2

Jern Henrik episode 15-18

Peter Pan episode 1-4 (hvem er peter Pan, den forsvundne skygge, Aldrig land, kaptajnen)

Happy - den lille kanin

Spurven Willy

ABC sange for børn (30 sjove og lærerige sange om alle alfabetets bogstaver)

Bennys badekar

Gurin med rævehalen

Dyrene i cirkus (fortæller: Martin keller)

Dyrenes fodboldkamp, Griseungen (2 film på en disc)

Curly - den lille hvalp

Walt disney - Dumbo

Walt disney - Mickey og bønnestagen

Walt disney - Askepot (specialudgave)

Walt disney - Lady og Vagabonden (specialudgave)

Walt disney - Junglebogen (40 års jubilæumsudgave)

Walt disney - Aristocats

walt disney - Bernard & Bianca

Walt disney - Aladdin (2-disc specialudgave)

Walt disney - Klokkeren fra Notre Dame

Walt disney - Tarzan (2-disc specialudgave)

Som sagt jeg garanterer ikke for kvaliteten af dem. Hvis der er nogen i er interesseret i, kan jeg gå dem igennem. De kan jo køre i baggrunden mens jeg laver andre ting. gider bare ikke gå dem igennem, hvis nu der ikke er nogen der vil ha dem

De kan afhentes i Ikast i midtjylland. Vil helst hvis de bliver afhentet her, da jeg pga. dårlige ben, har svært ved at komme på posthuset.

hej

Jeg vil rigtig gerne arve/købe dine disney dvd'er. Bor i viborg så kan lige trille ned og hente dem... hvad med torsdag/fredag i næste uge ?

smil fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.