Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
loppen82 skriver: hvad koster bamsen og hvordan ser den ud? er lige blevet alene med min datter så den vil være god.
hvad koster bamsen og hvordan ser den ud?
er lige blevet alene med min datter så den vil være god.
Åh jamen altså den er vist allerede afsat. Ellers vender jeg lige tilbage... Det gik stærkt. Men den koster ingenting hvis det er. Det er jo julehjælp det her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Åh jamen altså den er vist allerede afsat. Ellers vender jeg lige tilbage... Det gik stærkt. Men den koster ingenting hvis det er. Det er jo julehjælp det her
øv øv...
Jeg husker dig lige hvis hun springer fra, eller hvis jeg falder over en anden bamse i glemmeren.
Er der andet du kunne mangle?
loppen82 skriver: øv øv...
Hvor gammel er din datter?
Loa skriver: Hvor gammel er din datter?
19 mdr... og har en på 5 men hun bor ved sin far.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg husker dig lige hvis hun springer fra, eller hvis jeg falder over en anden bamse i glemmeren. Er der andet du kunne mangle?
Ik andet tøj til hende...
KajaHH skriver: Kanon idè, jeg har en masse pigetøj og som bare står og står, lige fra str. 50 og op til str. 86 så hvis der er nogen der selv vil hente det så bor jeg i nærheden af Varde. Hvis der er nogen der kan hjælpe med noget drengetøj i str. 80-86 vil jeg til gengæld blive helt vild glad, da vi nemlig også sidder ret stramt i det.
Kanon idè, jeg har en masse pigetøj og som bare står og står, lige fra str. 50 og op til str. 86 så hvis der er nogen der selv vil hente det så bor jeg i nærheden af Varde.
Hvis der er nogen der kan hjælpe med noget drengetøj i str. 80-86 vil jeg til gengæld blive helt vild glad, da vi nemlig også sidder ret stramt i det.
hvis du stadig har det siger vi ja tak.. bor i Esbjerg..
og vi har noget drenge tøj i str. 92 hvis det var noget...?
Jeg ligger lige lidt billeder af det jeg vil give væk Der kommer mere i eftermiddag
Og så ligger jeg også en julekage ind. Altså efter først til mølle-princippet. Den skal dog afhentes
Skulle det ikke være julehjælp?
Jeg har da også en pose med 56 tøj til en pige.
Men skal det ikke være juleting?
Jeg vil gerne sende en godtepose til 2 der har brug for det
loppen82 skriver: 19 mdr... og har en på 5 men hun bor ved sin far.
Jeg vil altså gerne se om jeg har en bamse eller to til hende hvis du er interesseret? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det var noget specielt du havde i tankerne, og jeg kan desværre ikke hjælpe med en build a bear, men jeg har købt en del bamser ind til min lille pige (som jo ikke har haft mulighed for at bruge dem endnu da hun kun er 4 måneder)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128